Borderlands 3 - The Outer Worlds - Xbox Game pass PC 3mån.

Permalänk
Medlem

Borderlands 3 - The Outer Worlds - Xbox Game pass PC 3mån.

Köpt lite ny hårdvara och har koder till salu.

Säljes som paket!

Borderlands 3
Outer Worlds
Xbox game pass 3mån

Pris: Bud

Swishbetalning.

Ska aktiveras via www.amdrewards.com , mer koll hur det fungerar har jag inte.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Budar 200 för BL3-kod. Har inget saxbox, så ett gamepass vore lite överflödigt.

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk

Tror du måste ha Amd-delar i datorn? När jag skulle aktivera koden behövde jag ladda ner ett program som kollade att jag hade rätt komponenter...
Men eftersom jag inte satt i min Ryzen CPU la jag ner där så vet inte om det behövs. Men kolla upp det..

Permalänk
Medlem
Skrivet av aggrocult:

Budar 200 för BL3-kod. Har inget saxbox, så ett gamepass vore lite överflödigt.

Game pass är för pc!

Permalänk
Medlem

300:-

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 6700k (Alphacool Eisbaer 360) | Aorus Z270X Gaming K5 | Aorus GTX 1080ti (Phanteks Glacier) | Corsair Vengeance 2x8 3000mhz | 2x Corsair Force Series LE 240GB RAID 0 | Corsair RM1000 | Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brannigan:

Tror du måste ha Amd-delar i datorn? När jag skulle aktivera koden behövde jag ladda ner ett program som kollade att jag hade rätt komponenter...
Men eftersom jag inte satt i min Ryzen CPU la jag ner där så vet inte om det behövs. Men kolla upp det..

Läst på lite grann och det verkar som att man måste ha rätt utrustning för att kunna använda koderna..
Om ingen med mer erfarenhet om hur det går att lösa, hör av sig så tar jag ner annonsen.

Permalänk
Medlem

Du laddar bara ner ett program som läser av dina delar i värsta fall sitter jag på en 2700x och 5700 xt så kan löda in alla koder från amd sen om nån har en 3800 och över får juh båda spelen på cpu dealen.

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem
Skrivet av QnoX:

Du laddar bara ner ett program som läser av dina delar i värsta fall sitter jag på en 2700x och 5700 xt så kan löda in alla koder från amd sen om nån har en 3800 och över får juh båda spelen på cpu dealen.

Kan man lösa in någon kod när man har en r5 3600? Får man sen typ en nyckel till steam eller hur fungerar det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

@draanexle:
På en 3600 får inget spel.

Mer info hittar ni här

https://www.amd.com/en/gaming/raise-the-game
Översikt för er som inte orkar läsa
Cpu Deal:
Båda spelen 3800X och ryzen 9

Ett spel på
Ryzen 7 3700x, 2700 och 2700x
Ryzen 5 2600x

GPU dealen:
Rx 570, 580/90 och 5700/XT

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

@QnoX: Tack för info, jag har uppdaterat annonsen med dina upplysningar!👍

Permalänk
Medlem

@stamp1s:

är dealen från en cpu eller gpu är rätt bra att tilllägga för cpu dealen går inte lösa in på gpus och tvärt om

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

@QnoX: Bra, uppdaterat igen! Jösses vad avancerat det blev... Får väl se om det öht finns någon intresserad som möter alla kraven..🤣

Permalänk

Jag bjuder 25:- för Xbox Game Pass koden om du kan lösa ut den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag kan lägga skambudet 50kr för spelkoden då har spelen men kan ge bort borderlands till en kompis

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Köpte BO3 av en kille här för en vecka sen.... Han aktiverar köpet pluss koden och sen skickar login till amd/reward sidan som du sedan loggar in på. Aktiverar din spelnyckel i epic game store eller steam. Går smidigt om man kan chatta i real tid via discord.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort MSI z170 krait gaming | CPU i5-6600k | CPU-Kylare Cooler Master V8 GTS CPU Kylare| Ram corsair vengence low 2400mhz 16gb| SSD Corsair SSD Force Series? F120, 120GB | GPU Gigabyte RX 56 vega gaming OC | PSU Fractal design 1000w newton | Chassi Fractal design R4

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 150kr

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D 3.4 GHz 100MB | Motherboard: Gigabyte X570 AORUS ELITE | RAM: G.skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 | GPU: ASUS TUF RTX 3080TI | CPU Cooler: be quiet! Pure Rock | M2: Intel 660p 1TB| HDD: Seagate Desktop SSHD 2TB 7200rpm 64MB| PC Case: Fractal Design Define R6 USB-C Vit TG | PSU: Corsair RM750x 750W v2 | OS: Windows 11 Pro |

Permalänk
Medlem

Jag bjöd 300:- för några dagar sedan. Är det neråt man ska bjuda?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 6700k (Alphacool Eisbaer 360) | Aorus Z270X Gaming K5 | Aorus GTX 1080ti (Phanteks Glacier) | Corsair Vengeance 2x8 3000mhz | 2x Corsair Force Series LE 240GB RAID 0 | Corsair RM1000 | Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnkelBob:

Jag bjöd 300:- för några dagar sedan. Är det neråt man ska bjuda?

Skickades från m.sweclockers.com

😂, jag blev lite passiv när det verkade struligare än jag initialt tänkte.. Funderade på att använda koderna själv.. Men kan vi hitta en medelväg så känner jag mig ändå tillräckligt nöjd..🙂
Känns 350 rimligt för dig så skicka mig ett pm så löser vi resten kvickt.

Permalänk
Medlem

@stamp1s: Stänger annonsen, har bestämt mig för att lämna tillbaka cpu:n och uppgradera ett steg till.
Tack för bud och fina råd!