Permalänk
Medlem

Gainward GTX 1070 GS

Lite intressekoll på min GPU. Det är ett GTX 1070 GS som funkat fint hela tiden, går otroligt svalt och tyst. Körde det lätt överklockat första året men har kört det i stock de senaste åren då CSGO inte kräver mycket av en GPU.
Kortet köptes sommaren 2016 så garantin har gått ut, inga missljud från fläktarna och det håller sig fortfarande svalt och tyst.

Tänker väl mest sälja för att kunna spela lite singleplayerspel i 1440p framöver runt julledigheten så behöver något med mer kraft.

Vi kör väl budgivning med start på 1500:-

Budgivning får pågå till nästa torsdag 16:00 kanske? Marknaden lär ju vara relativt översvämmad nu.

Förbehåller mig rätten att inte sälja om jag inte tycker jag får något vettigt bud. Köparen betalar frakt annars går det att hämta hos mig i Umeå på helger. Förskottsbetalning via Swish.
Originalkartong finns kvar sist jag tittade också.

Bifogar en recension på det specifika kortet och en från sweclockers på ett kort med samma kylare. Observera att det är en stor och tung kylare.
Jobbar på annan ort så egna bilder får vänta till helgen om någon verkligen behöver det.

https://www.vortez.net/articles_pages/gainward_gtx_1070_phoen...
https://www.sweclockers.com/test/22424-nvidia-geforce-gtx-107...

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag kan inleda med ett bud på 1500 då. Är bosatt i Umeå så kan hämta det. Dock är jag borta de två kommande helgerna, men om jag skulle vinna så kan vi ev. diskutera förskottsbetalning!

Permalänk
Medlem

1700 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Bud noterade.

Permalänk
Medlem

1800 kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Noterade, avslutar budgivning imorgon kväll någon gång.

Permalänk
Medlem

1900 kr + frakt

Permalänk
Medlem

Kommer avsluta budgivningen 20:00 ikväll.

Permalänk

Bjuder 2000 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Såld?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har Pmat köparen men om hen inte svarar inom 24 timmar så är jag öppen för att sälja till någon annan.

Permalänk
Medlem

Sålt och skickat.