Intressekoll: Huawei Watch GT (oöppnad)

Permalänk
Medlem

Intressekoll: Huawei Watch GT (oöppnad)

Hej!

Har precis köpt en ny mobiltelefon och fick då Huawei Watch GT på köpet. Eftersom jag redan äger en smartwatch efterfrågar jag nu vad folk är villiga att betala för denna. Verkar vara en mycket trevlig smartklocka

Klockan levereras i obruten förpackning.
Lite features:

  • AMOLED-skärm (1,39" 454 x 454)

  • Vattentät (sann vattentäthet och inte bara "vattenresistent". Den här klockan kan du simma/duscha med)

  • Extraordinär batteritid - upp till 14 dagar. Hela 30 dagars batteritid i batterisparläge

Prisidé
Nypris är 2590 kr. Har gjort lite research och klockan säljer i andrahand för ett pris norr om 1500 kr. Så 1500 är budstart, vänligen respektera detta.

Kan skickas mot förskottsbetalning med valfritt fraktsätt. Referenser finns.
Annars möte i Blekinge, eventuellt Göteborg om du är beredd att vänta några dagar extra.

Mvh
Markus

OBS: Har precis beställt mobilen och har således inte fått klockan än. Klockan får man skickad till sig efter registrering av mobilens IMEI-nummer på Huawei's hemsida. Om det går att lösa så kan jag skriva in köparens adress i fältet, så får du klockan levererad direkt hem till dig utan fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, släng iväg ett meddelande, gäller win10 nyckeln du köpte..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

2600k || AsRock Z77 Pro4 || Corsair Vengance 1600mhz 2x4gb || PALIT JetStream 780 || Corsair H100i ||