Permalänk
Medlem

Är djupt imponerad av ditt bygge och skulle gärna ha ett likadant
Men just nu undrar jag vart du köpte de kabelupphängarna som du använder ihop med buntband? Har letat efter precis sådana

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem

@svalle tackar. Sök på Buntbandhållare så kommer det upp massor med förslag.

Permalänk
Medlem

Tack Triton242 för du dela med dig av ditt skrivbordsbygge!

Jag har sneglat bra länge på ditt bygge och velat gjort något liknande själv, gilla dina lösningar på gömma allt kablage, få upp datorn å hyllplan till skärmar osv. Toppen allting verkligen!

Nu dock efter många år så har jag tagit tummen ur och gjort mig ett liknande skrivbord, och jag är VRÅL Nöjd! Så tack återigen för du dela med dig så jag fick ta del av dina kreativa idéer och lösningar!

Tack (: Have a nice day!

Permalänk
Medlem

Tråkigt att behöva komma med massiv negativ kritik till ditt fina bygge, där jag särskilt är avundsjuk på ventilationen *svettas*
Tyvärr måste jag meddela att det hela var sjukt smaklöst, till på gränsen vulgärt.
De där godisarna är skitäckliga!

I övrigt riktigt snyggt.. men kan inte komma över godisarna..

Edit: kråkstavning

Permalänk
Medlem

Trevligt galleri. Det roligaste var att läsa om din ventilationslösning, kul att du gick in på djupet. Jobbar också som tekniker/injusterare inom ventilation.
Så blir nog nåt liknande för min del senare då det blir varmt i mitt kontor efter någon timmes lirande.

Kör du nån kyla på systemet?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort:Asus X99-Deluxe II - Cpu: Intel Core I7 6950X - Minne: Kingston 4x8Gb 2400Mhz - Gpu: ASUS ROG Strix GTX 1080 Gaming Advanced - SSD: Intel 750 NVMe 800 GB - Psu: CM Real Power 1250 - Chassi: Fractal Design - Skärm: Qnix QX2710 LED

Permalänk
Medlem

@acious Nej inte ännu.
Installerade en bergvärmepump i vintras så nu finns det faktiskt möjlighet att montera in just kyla vilket skulle vara mycket trevligt.

Tyvärr är dagarna för detta rummet åter räknade.
Barnen har blivit stora så detta rummet skall åter gå till en av kidsen.
Det finna är att jag nu kommer få flytta ner i källaren och bygga upp ett helt nytt rum för alla datorer.
Får se hur det slutar men det kan vara så att jag har lite roliga lösningar jag funderat över där nere som jag inte sätt tidigare.