Strong Powerline Kit 1200 Mbit/s

Permalänk
Medlem

Strong Powerline Kit 1200 Mbit/s

Säljer en internet över elnätet adapter som jag hade i förra lägenheten som jag idag inte behöver. Vill egentligen bara bli av med den. Inköpt i december av 2017 på CDON. Det är alltså denna artikel:

https://cdon.se/hemelektronik/strong-powerline-kit-1200-mbit-...

500kr + frakt eller högst bjudande. Skickas med original-kvitto. Jag är osäker om garantin gäller ännu.

Kan hämtas också i centrala Örebro.
Swish funkar.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej! Jag bjuder 300 kr plus frakt.

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Vi kör budgivning tills på söndag 23:59 då

Börjar det närma sig så och du ser ut som vinnare kan vi börja preppa kontaktuppgifter så postar jag måndag morgon.

Permalänk
Skrivet av Headman:

Vi kör budgivning tills på söndag 23:59 då

Börjar det närma sig så och du ser ut som vinnare kan vi börja preppa kontaktuppgifter så postar jag måndag morgon.

Det låter bra!

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Tja!

Jag bjuder 350 kr plus frakt.

Permalänk
Medlem

Jag ser att @heffaklumpmamma inte varit inloggad efter ditt bud snailboy och jag vill ge han en chans att ge replik. Men har jag inte fått det här i tråden fören ikväll då jag packar produkten så är den din (sen får du ju chans att svara också såklart.). Ni båda kan skicka mig era adresser så preppar jag för postning imorgon bitti.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Headman:

Jag ser att @heffaklumpmamma inte varit inloggad efter ditt bud snailboy och jag vill ge han en chans att ge replik. Men har jag inte fått det här i tråden fören ikväll då jag packar produkten så är den din (sen får du ju chans att svara också såklart.). Ni båda kan skicka mig era adresser så preppar jag för postning imorgon bitti.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för det! Jag bjuder 400 kr plus frakt. Skickar adress i PM om en stund om inte motbud kommer.

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Jag stannar på 350.