Ny svensk DayZ:SA Server!

Permalänk
Medlem

Ny svensk DayZ:SA Server!

Tjenare! Har under senaste dagarna dragit igång en DayZ Standalone server med ett fåtal mods på, så tänkte "annonsera" ut det här om någon skulle vara intresserad av att joina!

Servernamn: Defective Souls | Map | No Stamina | Extra Loot
Slots: 32 (utökas ifall behovet skulle uppstå)

Servern är öppen för alla

Vi kör för tillfället ganska basic setup, 2x loot, 4 timmar dag + 1 timme natt!

De modsen vi har installerade är följande:
Cl0ud's Military Gear
Code Lock (Konfigurerat så det går låsa tält för de som inte vill bygga en hel bas! )
More Guns
Unlimited Stamina (Spring oändligt, att slåss/hålla andan tar fortfarande stamina som vanligt)
VanillaPlusPlusMap (Ingame map)

Lättaste sättet att få in alla mods är att ladda ner: DZSA Launcher
Och sedan leta reda på servern där!

Vi har för tillfället inga speciella regler uppsatta förutom att man bör vara allmänt trevlig i både voice/text chatten, samt att döda fresh-spawns vid kusten är allmänt onödigt och uppskattas ej!

//Mattias

Visa signatur

WS: | Define R5 | Corsair HX850i | ASUS X99-A | i7 5960x | Kingston 32gb (8x4GB) DDR4 | EVGA GTX 1080Ti FTW3 | Samsung 960 PRO 512GB |

Laptop: | Apple MacBook Air M1 |

Permalänk
Medlem

Fixade en discordserver för de som vill komma in och skriva/snacka lite!

Länk: https://discord.gg/MrVcxm

//Mattias

Visa signatur

WS: | Define R5 | Corsair HX850i | ASUS X99-A | i7 5960x | Kingston 32gb (8x4GB) DDR4 | EVGA GTX 1080Ti FTW3 | Samsung 960 PRO 512GB |

Laptop: | Apple MacBook Air M1 |

Permalänk
Medlem

Tjena!

Jag kan inte längre joina servern, spelade imorse men nu står jag i kö tills jag ska få komma in men då crashar spelet istället.
Kommer in på andra servrar utan problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baerskan:

Jag kan inte längre joina servern, spelade imorse men nu står jag i kö tills jag ska få komma in men då crashar spelet istället.
Kommer in på andra servrar utan problem

Tjabba! Har ändrat lite småsaker och startat om servern nu, såg inget konstigt i loggen! Testa verifiera filerna genom steam samt verifiera modsen genom DZSA launchern så ser vi om du kommer in sedan!

Hoppar in på discord nu så om du vill snacka kan du komma in där

Visa signatur

WS: | Define R5 | Corsair HX850i | ASUS X99-A | i7 5960x | Kingston 32gb (8x4GB) DDR4 | EVGA GTX 1080Ti FTW3 | Samsung 960 PRO 512GB |

Laptop: | Apple MacBook Air M1 |

Permalänk
Medlem

Försöker hitta servern via DZSA launchern men den ser inte ut att finnas i listan

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem

@Copa: Har tyvärr flyttat så har inte möjlighet att hålla servern uppe längre

Visa signatur

WS: | Define R5 | Corsair HX850i | ASUS X99-A | i7 5960x | Kingston 32gb (8x4GB) DDR4 | EVGA GTX 1080Ti FTW3 | Samsung 960 PRO 512GB |

Laptop: | Apple MacBook Air M1 |

Permalänk