Permalänk
Medlem

Surface Pro 2

Tjena!

Har två stycken Surface Pro 2 som ligger och samlar damm.
Det är 128 GB modellen med i5-4300U @ 1.90 GHz och 4 GB RAM.
Uppgradering från Windows 8 till 10 är gjort på dem.

Den högra på bilden är lite mer skavd än den andra och har en repa i högra hörnet. Repan syns utomhus men inomhus märker man den inte. På den har också stödet fått sig en törn så det ligger inte helt dikt an.

Båda kommer med original penna. En original laddare och en Dumvoin laddare. Dumvoin har två USB-portar varav en är en Qualcomm Quick Charge 3.0

Har ingen aning om vad dessa är värda så kom med bud. Säljer helst båda tillsammans. Kan även bytas mot en eller flera bildskärmar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Inleder budgivningen med 700 + frakt för båda.

Permalänk
Medlem

1000 kr för båda. Kan hämta inom Blekinge

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

1100 + frakt

mvh

Permalänk

Har du batteristatus/tid på dom?

Permalänk
Medlem

@Tegelbruket: Tyvärr inte. Tänkte att jag skulle kört en batterirapport innan jag rensade, men glömde bort det. Vill du att jag installerar och kollar?

Permalänk
Skrivet av ppr74:

@Tegelbruket: Tyvärr inte. Tänkte att jag skulle kört en batterirapport innan jag rensade, men glömde bort det. Vill du att jag installerar och kollar?

Det räcker nog med en ungefärlig batteritid.

Permalänk
Medlem

@Tegelbruket: Ha! Jag hittade en bild på min telefon som jag tog innan jag rensade den mest använda av de två.
Antar att det gäller för "idle" utan några program igång.

Permalänk
Medlem

har en AOC G2590PF att byta mot dem 1080p 144hz, ipripcip bezelless. Kan köra imorn eller inatt.
Mvh Carl.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Bumpar upp mitt bud till 1200 + frakt.

Permalänk
Medlem

Någon ungefärlig tid satt för avslut av budgivning?

Permalänk
Medlem

@tboss: Jag funderar på om jag ska ta pengar eller skärmen som Volvagia har. Återkommer när jag har bestämt mig.

Permalänk
Medlem

@ppr74: Absolut, jag förstår Kan eventuellt lägga på ett par hundringar om det skulle göra skillnad.

Permalänk
Medlem