Permalänk

Intel stockkylare

Skänker en oanvänd Intel stockkylare till den som vill ha. Kylaren är ifrån en i5 6400 som köptes för 3-4 år sedan. Finns att hämtas i Haninge alternativt skickas mot att mottagaren står för frakten. Först till kvarn gäller.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | Noctua NH-U14S | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | ASUS PCE-AX3000 | Fractal Design North | Corsair Vengeance 2x8GB DDR4@3000 Mhz | MSI GTX 1070 Gaming X 8GB | Fractal Design Newton R2 650W | Kingston A2000 1TB | Seagate Barracuda 1TB | Windows 11

Permalänk
Medlem

Har en cpu som är i behov av denna! Tar den gärna emot frakt kostnad

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ett mod-tips till alla som sitter på varma grafikkort som jag själv (R9 290X) är att ta loss intel fläkten från kylflänsen, ta bort pci-e plåtarna i chassit och strajpa fast fläkten som utblås där. Sen ställa in fläkten i ett tredjepartsprogram typ speedfan eller Argus Monitor så att fläkten triggar igång först över 70c exempelvis. På så vis slipper man höra intelfläkten i idle men får ner tempsen när grafikkortet behöver det.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...