Returnera packet till Inet?

Permalänk

Returnera packet till Inet?

Så jag gjorde en fel beställning, men Inet verkar kunna skicka paketet 10min efter man har lagt ordern. Men jag fick en retur sedel som jag skulle skicka tillbaka.

Dock så står detta "Dock kan vi ej ta emot rekommenderade brev eller postpaket som skickas till oss." Postnord skickar bara med postpaket, så hur skickar jag tillbaka det? Går det att skicka via postnord?

Permalänk
Medlem

Bara att klistra lappen på paketet och lämna in på närmsta postnord ombud

Permalänk
Medlem

Jepp retur sedeln du fick borde vara en postnord etikett, bara tejpa den på lådan och lämna in hos posten.
Det dära "Dock kan vi ej ta emot rekommenderade brev eller postpaket som skickas till oss." syftar nog på att du kan ej boka egen frakt och skicka iväg den på ditt sätt då den ej skickas direkt till Inet isf.

Och ja Inet är läskigt snabba på att börja plocka/skicka iväg ditt paket, även på söndagar

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Retursedeln är för "PostNord Return Drop Off" eller dylikt, alltså företagspaket med leverans.

Permalänk

Ok, tack för hjälpen.

Permalänk

Inet har ett av de bästa retursystem i mina ögon. Går in på mina sidor och väljer reklamera. Vänta några timmar sen får man en retursedel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Inet har ett av de bästa retursystem i mina ögon. Går in på mina sidor och väljer reklamera. Vänta några timmar sen får man en retursedel.

Skickades från m.sweclockers.com

Enligt vad jag vart med om så är dom en av dom värsta. Stulat konstant i en månad nu och har inte fått tilbaka pengarna än!

Permalänk
Skrivet av Scetchy:

Enligt vad jag vart med om så är dom en av dom värsta. Stulat konstant i en månad nu och har inte fått tilbaka pengarna än!

Ok. Tänkte mest på själva returdelen, behandlingstiden är en annan. Jag har fått vänta max 12 dagar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS