Permalänk

Am4 backplate

Såg att de fanns en äldre tråd som jag skrev i men fick inget svar så gör en ny, går det få tag i en backplate nu i Sverige till Asus moderkort

Permalänk
Medlem
Skrivet av dahouse132:

Såg att de fanns en äldre tråd som jag skrev i men fick inget svar så gör en ny, går det få tag i en backplate nu i Sverige till Asus moderkort

Hör av dig till tillverkaren och/eller valfri butik som bygger ihop datorer (t.ex.Webhallen och Inet) så kan de säkert ordna fram en åt dig. Det ingår annars när man köper en del CPU-kylare men du kanske vill ha original?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Skrivet av ågren:

Hör av dig till tillverkaren och/eller valfri butik som bygger ihop datorer (t.ex.Webhallen och Inet) så kan de säkert ordna fram en åt dig. Det ingår annars när man köper en del CPU-kylare men du kanske vill ha original?

Skickades från m.sweclockers.com

Min fanns kvar på elgiganten som tur var så löste sig, men hörde av mig till tillverkaren Asus, dom hade inga i Sverige fortfarande och inet kunde inte heller lösa det problemet, många kylare använder sig utav orginal backplaten, så som corsairs h100i PRO vattenkylning som jag skaffade