Lenovo m73 tiny, 500 GB HD, Intel i5-4570T, 4 GB RAM, Win 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scrambler:

Hej alla,
Ber om ursäkt för att jag legat lågt i denna tråd ett tag.
Det har varit så mycket annat att göra, och att sälja på det här viset var ganska jobbigt, normalt sett har man ju en vara, säljer den och så kan man ta bort annonsen och gå vidare med annat.

Jag har fortfarande kvar några burkar, jag hoppas att ni som köpt hittills är nöjda.

Jag får tyvärr ta tillbaks att jag kan skicka, det visade sig att det var rena förlustaffären att skicka till privatpersoner.
Exempel till Göteborg: 223 SEK plus 140 SEK tillägg för "privatperson angiven", så ett paket kostade 365 SEK plus MOMS. Helt sjukt! Visst hade vi kunnat springa till Hemköp eller nåt och skicka det privat, men det har vi ju bara inte tid med...

Så om någon vill ha en m73 enligt specifikation i första inlägget så går det bra. 400 SEK totalt, hårddisken är tömd, men en W10 Pro digital licens finns registrerad.
Hämtning på St Eriksgatan/Hälsingegatan alternativt hemma hos mig i Trångsund.

Ska se om jag kan fixa kurir!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scrambler:

Hej alla,
Ber om ursäkt för att jag legat lågt i denna tråd ett tag.
Det har varit så mycket annat att göra, och att sälja på det här viset var ganska jobbigt, normalt sett har man ju en vara, säljer den och så kan man ta bort annonsen och gå vidare med annat.

Jag har fortfarande kvar några burkar, jag hoppas att ni som köpt hittills är nöjda.

Jag får tyvärr ta tillbaks att jag kan skicka, det visade sig att det var rena förlustaffären att skicka till privatpersoner.
Exempel till Göteborg: 223 SEK plus 140 SEK tillägg för "privatperson angiven", så ett paket kostade 365 SEK plus MOMS. Helt sjukt! Visst hade vi kunnat springa till Hemköp eller nåt och skicka det privat, men det har vi ju bara inte tid med...

Så om någon vill ha en m73 enligt specifikation i första inlägget så går det bra. 400 SEK totalt, hårddisken är tömd, men en W10 Pro digital licens finns registrerad.
Hämtning på St Eriksgatan/Hälsingegatan alternativt hemma hos mig i Trångsund.

Hej, jag tar gärna fortfarande en och kan hämta på ditt jobb, vilken tid är det som gäller och kan du skicka telefonnr via pm?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Scrambler: Hej

Kan komma och hämta en burk antingen på jobbet eller hemma hos dig. Du får gärna PM:a mig detaljer kring var och när upphämtning ska ske.

Permalänk
Medlem

@Scrambler

Hämtar gärna en burk på S:t eriksgatan. Skriv gärna när det funkar mm.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Vill gärna ha en. Skickat PM.