SweClockers Meet & Geek kommer till Örebro 5/7!

Hemma igen efter en grymt trevlig kväll. Jättekul att så många dök upp både från närområdet och låååååångt bort. Swec är verklugen fantastiskt och har visat sin allra bästa sida ikväll. Gemenskap, humor och nya vänner.

Tack och gonatt

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Falcon:

Nice <3
Påminner om Bishop eller Harry's...

Det var Bishop’s! Riktigt trevligt gäng som samlades, ser redan emot nästa sammankomst.

Toppen kväll och ser redan fram emot nästa! Tack till 0Skar000 för bra värdskap.

Toppen kväll!

Sista gänget käkar nog fyllepizza än

Nu ska pöjken få sin skönhetssömn! Godnatt till er alla och tack för en mycket trevlig kväll!

Skrivet av loevet:

Det var Bishop’s! Riktigt trevligt gäng som samlades, ser redan emot nästa sammankomst.

Underbart <3

Skrivet av Jasn:

Nu ska pöjken få sin skönhetssömn! Godnatt till er alla och tack för en mycket trevlig kväll!

https://i.imgur.com/4xyf33K.jpg

Den där bilden kommer du få äta upp, men som chefredaktör på Swec bjuder man på den
Grymt.
Helsingborg nästa!

Tack för en trevlig kväll igår, grymt gäng och kul se lite ansikte på profiler 😊
Får försöka dyka upp nästa gång med, vart det nu blir!

Tack för igår kväll allesammans! Som @Oskar000 skrev, det är vid såna här tillfällen SweClockers visar sig från sin bästa sida. Och alla kom! Förutom @Zcenicx som "glömde" och valde Power Big Meet istället. Han måste missat att datorer och nördar är coolare än bilar. Kul med de kända ansikten som kom och vill resa långväga för dessa Meet & Geek, det värmer verkligen.

Ett extra tack till Oskar som drog ihop detta, mina bordsgrannar @PippiRull, @Nilzon och @Mustangarn! Och så klart även @Jasn som bjöd på kvällens garv.

@loevet @kristallkrona @andra94 @Lan @HolyPriest @iBurningMan @Bussović @niagi @brainlessbob @huttala @Trigger @Jasn @simpledream @Henrik-W @Johan_G3 @templar72 @Thule @Kargnus @wurpan @Apanx @Black_Pete @Gruarn @Miikks @TobbeH94 @InCyBoy @BettyBoo42 @Pl4yGround @InaneG @slimture @philldrill

Tack för en trevlig kväll! Det här va riktigt skoj

Det var super roligt!

Det var jättetrevligt igår, och kul att få sätta lite ansikten till namnen på forumet!

God mat, God öl, och trevligt häng. Vad mer kan man önska sig en fredagskväll?

Tack för en riktigt bra kväll Sjukt kul att få träffa alla (som man hann prata med )

Tack för en ruskigt bra kväll, och stort tack till Bussovic som tjatade med mig. Vi syns i Stockholm!

Skrivet av TobbeH94:

Tack för en ruskigt bra kväll, och stort tack till Bussovic som tjatade med mig. Vi syns i Stockholm!

Den där Bussovic är ju en himla klok filur 😀 Grymt kul att träffas, vi ses i Stockholm!

Grymt kul igår!
Även om jag inte är särskilt insatt i moderkort, flashiga gamla datorgrejer osv så hade jag det, återigen, riktigt trevligt!
Tyckte dock att quizet var lite väl patriotiskt så att en Örebroare skulle vinna
Skämt å sido.
Tack för att vi fick besöka er och tack till @OSkar000 som fixade ihop en riktigt go kväll!

@iBurningMan

Du kunde ha önskat dig en förare som inte fick motorstopp x antal gånger när han irrade runt som en huvudlös höna med bilen i Örebro

@TobbeH94
Du som tog upp det från början när du frågade om jag var jag här men grymt kul att äntligen få träffa dig efter alla år!

Skrivet av Bussović:

Grymt kul igår!
Även om jag inte är särskilt insatt i moderkort, flashiga gamla datorgrejer osv så hade jag det, återigen, riktigt trevligt!
Tyckte dock att quizet var lite väl patriotiskt så att en Örebroare skulle vinna
Skämt å sido.
Tack för att vi fick besöka er och tack till @OSkar000 som fixade ihop en riktigt go kväll!

@iBurningMan

Du kunde ha önskat dig en förare som inte fick motorstopp x antal gånger när han irrade runt som en huvudlös höna med bilen i Örebro

@TobbeH94
Du som tog upp det från början när du frågade om jag var jag här men grymt kul att äntligen få träffa dig efter alla år!

Var det inte uppe i tre fyra gånger igår @bussovic?
Skämt åsida - jätteroligt att få träffa dig och alla andra!

Det roligaste var när det började komma in på småtimmarna lite och @loevet frågade vad man såg fram emot i spel-området och hjärnan helt drog blankt och man kom inte på något man hade följt. Det var lite "Var är jag, vad gör jag här?" i det ögonblicket XD

Tusen tack för en trevlig kväll

Skönt häng och en trevlig kväll , trots att du inte är "örebroare" @OSkar000

@philldrill @InaneG @InCyBoy trevligt o träffa er - hoppas jag inte tjatade hål på er med allt möjligt, tack för kvällen.

Skrivet av andra94:

Skönt häng och en trevlig kväll , trots att du inte är "örebroare" @OSkar000

@philldrill @InaneG @InCyBoy trevligt o träffa er - hoppas jag inte tjatade hål på er med allt möjligt, tack för kvällen.

Jag är "nästan örebroare", räcker inte det?

Tack för igår, de va grymt!
Inte varje dag man får prata sig hes om tangentbord 😁

Tack alla för en riktigt trevlig kväll igår! Idag är man lagom sliten, men det förtjänar man säkert

Fler bilder från kvällen finns här: https://imgur.com/a/czjuPnT

Ett urval:

Får även passa på o tacka allt trevligt folk! Speciellt bordskompanjonerna @huttala, @templar72 och @Gruarn

Länk till zip-fil med bilderna: https://1drv.ms/u/s!AoaD6YeIWnxekeN05huEXwheuN4QgA

Tack alla för en trevlig kväll! Kul att träffa alla likasinnade!

Kul att se att ni fick en lyckad kväll!
Och sorry att jag uteblev!
Min fredag bestod utav övertid på jobb, lägenhetsvisning och flytt-kaos så det var ju tur att jag inte bokade upp mig x)

Bättre sent än aldrig, men här är galleriet från kvällen!

Ett stort tack till @wurpan som laddade upp ett gäng grymma bilder! Om någon har några fler är det bara ladda upp dem här så kan jag lägga till i galleriet.

Här finns en länk med lite foton och en video

https://1drv.ms/u/s!Ai63qLNAfnWegcF4iqhXksNyDwJtdQ

Ni verkar ha haft en mycket trevlig kväll. Om det inte vore för att min helg hade varit uppbokad sen tidigare pga att jag nyligen har träffat en tjej som bor i en annan stad så hade jag kommit dit och nördsnackat om tangentbord. Taskig timing för min del.

Skrivet av Jacob:

Sitter på tåget nu och räknar med att vara framme till 16-tiden. Lär checka in på hotellet och möta upp @Oskar000 nånstans, men lär definitivt vara anträffbar om nån eller några vill ses innan träffen drar igång på allvar klockan 19:00 på Bishops!

Kuriosa; tågets slutstation är Mjölby (MJÖLBY! @Wifi).

Mjölby?!

SA NÅGON MJÖÖÖLBYYY???

Skrivet av Wifi:

Mjölby?!

SA NÅGON MJÖÖÖLBYYY???

MJÖLBY DÖH!!! När går flyttlasset?

Skrivet av Jacob:

MJÖLBY DÖH!!! När går flyttlasset?

Mjölby känns lite som livets slutgiltiga destination, så inte ännu... hoppas jag!