Oculus Rift + Touch Controllers + Sensor x2

Permalänk
Medlem

Oculus Rift + Touch Controllers + Sensor x2

Dax att sälja Riften och låta andra uppleva det häftiga med VR!

Inköpt för drygt ett och ett halvt år sedan och lagom använt. Fungerar utan problem (testade som senast igår) och har legat skyddad från solljus så linserna är tiptop skick. Haft ett "cover" på runt ansiktsdelen större delen av tiden så skumgummit är skonsam nersvettat (covern medföljer ej). Hade problem i början med att ljudet kunde "krackla" till ibland men löste det genom att byta USB-port på datorn. Att köra ett dedikerat USB 3-kort är att rekommendera enligt många och mig själv, löser mycket av "problem" folk har haft. Ut över det så har det fungerat felfritt det senaste året.

Vad som ingår:

1x Oculus Rift CV1
2x Touch Controllers
2x Sensorer
1x Rift kontroll (meningslös enligt mig)

Vad som ej ingår:

De gratisspel som ingick med Touch då dessa är reggade på mitt konto.
Xbox handkontrollen och receivern.

Som sagt, funkar klockrent men då detta är CV1 så är så kallade "godrays" ett faktum vid helsvart och vitt, men så är det på alla Oculus Rift och inget jag personligen stör mig på. Inte många scener i spel som utvecklarna väljer att göra vit mot svart ändå så inte ofta man tänker på det.

Ser att många försöker få ett ganska högt pris för sin CV1 nu när Rift S och Indexen finns ute, så jag lägger upp hela kompotten för ett startbud på 1499kr!

Låter annonsen ligga uppe till slutet av veckan så får vi se om nån får den för utgångspriset eller om det budas lite. Släpper den för 1499 om bara ett bud skulle rulla in!

Tänk på att kolla upp så er dator klarar Oculus Rift! Inga återköp pga för klen dator eller liknande "problem". Det har fungerat klockrent för mig så jag kan intyga på att allt fungerar som det ska. Officiellt krav på hårdvara finns på Google.

Har ni några andra frågor är det bara att ställa dem i kommentarerna eller via DM.

Då det är två rätt stora paket (rift + touch, ej den boundeln som kom senare, men exakt samma hårdvara) ser jag helst att den hämtas hos mig i Björkekärr, Göteborg. Betalning via Swish när paketen hämtas.

Bilder kommer laddas upp under helgen när jag packar ner allt i kartongerna!

Cheers program []-)

Läs hela annonsen här

Fet text och understrukningar.
Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Skitbra pris! Bjuder 1500kr. Har redan en rift men kanske kan bli en fin present till en fin vän

Permalänk
Medlem

1500 hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av nGuy:

1500 hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Seraj5 har redan budat 1500:-

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Bilder uppladdade.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Budar 1700 :- och hämtar på plats!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Riccoman:

Budar 1700 :- och hämtar på plats!

Budet noterat, ledande just nu!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord