Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Räknar jag rätt att stresstesten börjar 01:00 inatt ?

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Svensktiger:

Räknar jag rätt att stresstesten börjar 01:00 inatt ?

Yes. Och du kan spela fram till 03.00 på fredag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Då har du "tyvärr" bara fått inviten till stress testet
Mer info här: https://eu.forums.blizzard.com/en/wow/t/wow-classic-stress-te...

@ExcZist
Precis som @tyvar1 skriver så har du endast fått tillgång till Stress Test.
Hade du haft "full" beta access hade du sett en PVE och en PVP server också.
Stress Test kommer försöka knöla in så många spelare det bara går i startzonerna, så level 5 är max under ST.

Visa signatur

//Dixon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frejoh466:

Och ändå är det 78.3% förlust.

Tydligen så tycker jag att 77 öre / h är ovärt, speciellt när WoW och FF ä de enda populära mmo som har sub.

Kanske inte tyckte att det var super bra. Pröva när bfa kom ut. Servern var död, såg 3 personer när jag var ute och levla. Så det vart ganska tråkigt. Vill inte beta mer pengar bara för att spela med folk med min main.

Bara jag som tycker att 78.3% förlust inte är bra? Köpa ett hus för 10miljoner för sedan sjunka i värde till 2miljoner är en bra affär?

Tydligen så tycker ni att det är ett bra köp. Själv trodde jag att ni skulle komma med förslag om varför ni tycker det är värt det. Men tydligen så är det väl ingen idé att fortsätta.

Det är väl bara att konstatera att en prenumerationsbaserat MMORPG inte är något för för dig och gå vidare.
Att räkna på vad du "förlorar" när du inte spelar kontra vad du faktiskt får när du spelar tyder på att du egentligen inte vill lira WoW... alls och hittar ursäkter för att "slippa".
Eller ?

Visa signatur

//Dixon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dixon:

@ExcZist
Precis som @tyvar1 skriver så har du endast fått tillgång till Stress Test.
Hade du haft "full" beta access hade du sett en PVE och en PVP server också.
Stress Test kommer försöka knöla in så många spelare det bara går i startzonerna, så level 5 är max under ST.

Förstog det, det är inte hela världen.
Är bara glad att jag ens får chansen att testa det
Är ju som sagt bara ett + hos mig haha

Permalänk
Medlem

Kanske skulle göra en "level 1" zerg till Org från Teldrassil

Visa signatur

//Dixon

Permalänk
Medlem

Helt sjukt vad med folk som kör eller åtminstone försöker att köra Classic stress test.

Permalänk
Medlem

Fasen nu när tiden närmar sig, så får jag mer och mer svårt att bestämma vad jag ska köra.

Har kört alla utom Shaman och druid till 60.

Favoriterna är helt klart: Priest, Rogue, Warlock. I den ordningen.

Känner att jag lär ångra Priest då jag kört det så mycket och har även rankat som prälle, rätt kass att farma med också.
Men gillar att heala både i BGS samt raids, men kan bli lite tråkigt i längden.

Rogues kan man alltid ha kul med och är väldigt lätt att goldfarma med t.ex solo mara eller pickpocketa brd (+ döda barman och den andre jag glömt namnet på, droppar ett sällsynt recept.)
Alltid kul i PVP och även i PVE, dock blir det svårt att få en plats i en guild som Rogue.

Warlock är lite som Rogue, rolig att köra för det mesta. Förutom att man alltid är ganktarget nummer ett, av Rogues framförallt.
Lock kan dock farma DM när det kommer vilket ger en bra inkomst. (Mage, Hunters med.)

Aja någon utav dessa 3 får det bli.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Fasen nu när tiden närmar sig, så får jag mer och mer svårt att bestämma vad jag ska köra.

Har kört alla utom Shaman och druid till 60.

Favoriterna är helt klart: Priest, Rogue, Warlock. I den ordningen.

Känner att jag lär ångra Priest då jag kört det så mycket och har även rankat som prälle, rätt kass att farma med också.
Men gillar att heala både i BGS samt raids, men kan bli lite tråkigt i längden.

Rogues kan man alltid ha kul med och är väldigt lätt att goldfarma med t.ex solo mara eller pickpocketa brd (+ döda barman och den andre jag glömt namnet på, droppar ett sällsynt recept.)
Alltid kul i PVP och även i PVE, dock blir det svårt att få en plats i en guild som Rogue.

Warlock är lite som Rogue, rolig att köra för det mesta. Förutom att man alltid är ganktarget nummer ett, av Rogues framförallt.
Lock kan dock farma DM när det kommer vilket ger en bra inkomst. (Mage, Hunters med.)

Aja någon utav dessa 3 får det bli.

Farmade alla bossar i Maraudon med min holypriest.
Bra med guld från alla drops.
Vid lvl 60 kunde man smyga förbi allt trash.
Men såklart fanns det bättre klasser för solo kul

Permalänk
Medlem

@Frejoh466 Du sitter säkert o spräcker upp massa FIFA packs och tycker det är en bra investering.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Classic i 4k, max allting plus 200% renderscale.
Ger mitt 2080TI en workout lol.

Permalänk
Avstängd

Folk som tror sig att Classic kommer vara som Vanilla bör nog tänka om.

Folk kommer inte vara mer sociala.
De gömmer sig bakom Discord med sina polare, om de joinar din grupp för en mobb så lär de bara göra det och sedan lämna utan ett ord.
Crossrealm BG så ni kan glömma server-rivaler/cross faction friends, och server-PVP Guilds.
Glöm inte att vi lever i TTV btw årtiondet.
Streamers som tack vare sina viewers sabbar server ekonomin eller dödar en hel server för att de slutar spela eller byter.
Keybinds är standard.
Patch 1.12 så Shaman, Paladin bl.a. är nerfade.
De flesta vet nog hur man tar sig igenom MC, ZG, BWL mm med tanke på att de haft ~14 år på sig att öva.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AdoringFan:

Folk som tror sig att Classic kommer vara som Vanilla bör nog tänka om.

Folk kommer inte vara mer sociala.
De gömmer sig bakom Discord med sina polare, om de joinar din grupp för en mobb så lär de bara göra det och sedan lämna utan ett ord.
Crossrealm BG så ni kan glömma server-rivaler/cross faction friends, och server-PVP Guilds.
Glöm inte att vi lever i TTV btw årtiondet.
Streamers som tack vare sina viewers sabbar server ekonomin eller dödar en hel server för att de slutar spela eller byter.
Keybinds är standard.
Patch 1.12 så Shaman, Paladin bl.a. är nerfade.
De flesta vet nog hur man tar sig igenom MC, ZG, BWL mm med tanke på att de haft ~14 år på sig att öva.

Finns inte en chans att dagens skrikande bokstavskombinations streamers kommer att tålamod nog att nöta classic.
Ett litet tag kanske, men sen kommer något nytt spel som måste promotas och då drar dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AdoringFan:

Folk som tror sig att Classic kommer vara som Vanilla bör nog tänka om.

Folk kommer inte vara mer sociala.
De gömmer sig bakom Discord med sina polare, om de joinar din grupp för en mobb så lär de bara göra det och sedan lämna utan ett ord.
Crossrealm BG så ni kan glömma server-rivaler/cross faction friends, och server-PVP Guilds.
Glöm inte att vi lever i TTV btw årtiondet.
Streamers som tack vare sina viewers sabbar server ekonomin eller dödar en hel server för att de slutar spela eller byter.
Keybinds är standard.
Patch 1.12 så Shaman, Paladin bl.a. är nerfade.
De flesta vet nog hur man tar sig igenom MC, ZG, BWL mm med tanke på att de haft ~14 år på sig att öva.

Konstigt nog så har alla privs jag lirat på genom åren allt ifrån 3k till 10k pop aldrig haft dessa problem.
Däremot så brukar folk ha kul med att streamsnipa de få streamers som streamar och ganka dom.
Typ som detta:

Va sjukt länge sedan nu, men känns som igår.

De flesta lär nog sluta spela runt 30, som inte är gjorda utav de rätta virket eller hur jag ska beskriva det. Så kvar blir förhoppningsvis de geniuna spelarna som faktiskt vill spela och ha kul osv.

Alla privs är baserade på 1.12 med så ser inte problemet där. Visst de kommer inte köra item progression som nostal gjorde men de funkar...

Keybinds är standard? vad menar du med detta?

Mjo det jag är tveksam till fortfarande är sharding i början, vill helst inte ha det alls. Samt cross realm BG har jag inte hört något om. Men det kanske blir som mot slutet av vanilla med battlegroups om 3 sevrar per "realm" så att säga. Vilket är lite tråkigt men det blir ändå inte lika globalt som det är i dagens wow.
Men jag hoppas att de skippar den delen helt.

Och mjo joinar du ett hardcore guild så lär majoriteten ha lirat på privs med i samma anda. Så där handlar det mest om att sätta speedrun rekord när alla väl är gearade nog m.m Så det är skoj ändå.

Däremot så kan ja väl hålla med om att sevrarna där alla stora streamers kommer lira lär bli knökfulla och säkerligen befolkas av en hel del fjortisar som vill vara edgy och coola. Sedan drar alla när streamern slutar eller byter. Så där håller jag med dig.
Själv kommer jag se till att rolla på en server där streamarna inte håller hus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aptjack:

Den sämst gearade prästen brukar köra disc för power infusion till någon bra caster, annars är det 21/30/0 som gäller som standardspecc för spiritbuffen.

Just Kel'thuzad så är hunters bäst på ja, det är för att vid varje mindcontrol så resettas threatlistan och alla måste sluta DPSA tills tanksen har kommit igång en bit, medans hunters har feign death och kan nästan ba fortsätta som vanligt, kan inte komma på en annan fight förutom MC trash där hunters är top.

för att göra bra skada som spriest MÅSTE du poppa major mana pots och dark rune varenda CD som du ligger minus 900-2000 mana, för att inte gå oom efter cirka 30 sec. spriests är ett rent jävla helvete att raida HC med, för du behöver farma så förfärligt mycket runes och manapots.

Jag har en stark misstanke att alla seriösa guilder som bryr sig om debufflistan kommer tvinga locks att köra denna specc iaf: https://classicdb.ch/?talent#IV0bZfx0zThoZvx0tM0z
på alla privatservrar är den överlägsen, pga debuffslots.

Ja, corruption skulle ticka lite till, men en präst som spammar SWP rank 1 för att stacka shadow weaving till 5 asap på varje mob/boss är mer värdefullt för locken än att slösa en gcd på en dot över shadowbolt. och sen börjar ju prästen med Mindflay, den tar också upp en debuffslot, så hade räknat in att den tar över swp när swp tickat klart.

ja armordebuffs från annihilator samt ungoro crystals är värt det 100% men av eget minne från retail vanilla så blev kristallen utbytt snabbt på debufflistan av annat skit

Har sett uträkningar som visat att swp spam inte är värt för dps lossen från prästen själv.

Du vill väll alltid ha en sm/ruin lock för blood pact till tanken?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Frejoh466:

Och ändå är det 78.3% förlust.

78.3% förlust? Menar du att det är tiden i snitt du inte spelar och det ser du som en förlust?
Och att du skrev innan att ett spel på 600kr kan spelas i onödligt många timmar osv, ja det kan man, men kommer du?

Räknar du samma förlust på allt du köper? En tröja? Har du bara den tröjan konstant då... för annars är det ju förlust när du inte använder den...

Om du nu inte vill betala för wow är det väl bara att inte göra det? Men att påstå att det är dyrt, även om du spelar 2 timmar i månaden så är det billigare än bra mycket annat man kan göra i hobby väg...

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem

Så vi som hade äran att få delta i stresstesten får ytterligare en chans:
https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t/wow-classic-stress-te...
Lite roligare med lvl 10 !
Blir ju lite tuffare att få upp varenda klass till max lvl då.

Permalänk
Medlem

Ny stresstest 29e Maj!
Tid: 2pm - 4pm PDT (23:00-01:00 CEST)

Skrivet av Blizzard:

We have just wrapped up the first stress test for WoW Classic and while we understand the concerns that a number of you have mentioned, it helped us in many ways. Testing the login process is certainly an aspect that is very important for us to explore and we did gather some valuable data yesterday, so we appreciate everybody who logged in or even attempted to do so during the testing window – you have helped us prepare WoW Classic for release.

That said, because of some of the issues that were encountered, we were not able to test other aspects that we’d planned for. As a result, we will be doing another stress test on Wednesday, May 29 from 2-4pm PDT. The stress test realm will become available at 2pm PDT and the level cap will be increased to 10. For access, we will be including everybody who was invited to the test on May 22. Similar to last time, the stress test realm will continue to be available until 4pm PDT on Thursday, May 30 so there is additional time to check out the starting experiences.

Please keep in mind that while more issues could impact the play experience, it is very important to perform these tests so we can learn about and fix as many of them as possible before the release on August 27. We thank you for your continued support and we’ll see you back on the WoW Classic stress test realm very soon.

Hogger also sends his regards…

Sjukt nice att dom gör dessa tester, för att säkerställa en bra release, hoppas alla försöker ta sig in kl 11 nästa Onsdag kväll, så Blizzard ser vilket enormt tryck det kommer vara på servrarna!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timergu:

Har sett uträkningar som visat att swp spam inte är värt för dps lossen från prästen själv.

Skickades från m.sweclockers.com

speccen jag länkade har också improved imp, men man sacrificar oftast sin succubus för +shadowdmg.

och har man typ 4+ warlocks i raidet så blir 5x shadowweaving snabbt mer dmg TOTALT för raidet än bara för prästen, jag förstår att prästen hade fått ut 400 mer dmg i slutändan av fighten genom att köra en mindblast och en mindflay direkt, men skadan från alla locks shadowbolts vinner det stora.

Permalänk

Kommer lira så mycket jag kan. Alltid älskat vanilla och hade 550 days played på mina chars när det begav sig. Familj och barn nuförtiden så upplägget kommer bli lite annorlunda och planerar att njuta av spelet nu istället och att dinga 60 får ta den tid det tar.

Ser fram mot när det släpps och börja köra, ta sig igenom alla zoner och se mycket av det igen. Har kört vanilla på privat servrar under åren med men detta blir ju något annat. Som de flesta andra så funderar jag på vad man ska lira, alltid lika svårt. Lutar på Warrior/Rogue eller shaman.

Permalänk
Medlem

Oj, vilken otur att jag slutar på mitt jobb efter semestern för att börja studera till hösten. Ska nog allt kunna få in ett par timmar om dagen!

Permalänk
Medlem

Så sjukt plågsam väntan... drömmer om Classic. Är än så länge ensam Warlock i guilden vi drar igång via Discord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost82:

Så sjukt plågsam väntan... drömmer om Classic. Är än så länge ensam Warlock i guilden vi drar igång via Discord.

Verka ju dock vara vanligt med att folk vill rolla locks nu för tiden.

https://strawpoll.com/7keeey38

https://www.strawpoll.me/17557953/r

Såg en annan med med ännu fler röster och votes för lock. Men hittar inte den nu såhär på rak arm.

Själv har jag inte bestämt mig ännu. Rogue, Warlock eller Priest.
Lutar nog mest mot Rogue trots all konkurrens om guildslot osv.

Gillar även healing, men inte endast. Och det finns bara plats för 1 shadow priest i en guild så lycka till att få den platsen. Samt att det krävs en jävla massa farmande av demonic stones och major mana pots, i.o.m att SP går oom fort som bara den.

Vet ej heller om jag kommer pvp ranka denna gången heller, då det tar sådan tid m.m. Så bara genom det så funderar jag mest på rogue så att man kan solo farma instanser för guld och bli allmänt rik istället. Samt alltid skoj att PvPa med. Även att undvika ganks.

Dock så lär inte retail classic bli lika illa som de populära Pservrarna är. Där man blir gankad var 5e minut. 10k pop är för mycket för en server imo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Verka ju dock vara vanligt med att folk vill rolla locks nu för tiden.

https://strawpoll.com/7keeey38

https://www.strawpoll.me/17557953/r

Såg en annan med med ännu fler röster och votes för lock. Men hittar inte den nu såhär på rak arm.

Själv har jag inte bestämt mig ännu. Rogue, Warlock eller Priest.
Lutar nog mest mot Rogue trots all konkurrens om guildslot osv.

Gillar även healing, men inte endast. Och det finns bara plats för 1 shadow priest i en guild så lycka till att få den platsen. Samt att det krävs en jävla massa farmande av demonic stones och major mana pots, i.o.m att SP går oom fort som bara den.

Vet ej heller om jag kommer pvp ranka denna gången heller, då det tar sådan tid m.m. Så bara genom det så funderar jag mest på rogue så att man kan solo farma instanser för guld och bli allmänt rik istället. Samt alltid skoj att PvPa med. Även att undvika ganks.

Dock så lär inte retail classic bli lika illa som de populära Pservrarna är. Där man blir gankad var 5e minut. 10k pop är för mycket för en server imo.

Rank 3 lär man ju ha för billigare repairs !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Rank 3 lär man ju ha för billigare repairs !

Jo ett par ranker lär det ju nog bli, per automatik. Då jag mer eller mindre lever för BGS.

Men när jag säger att ranka så tänker jag 10 och uppåt. Trots premade så tar det lång tid och även mycket drama emellan åt. (Var i.a.f fallet i pservs)
Så visst om det blir möjligt så lär jag i.a.f dra r10 för gearet, kommer man långt på. Ifall man inte raidar dvs.

Men kommer såklart raida om jag lyckas hitta en vettig guild som är casual men ändå lite mer mot hc håller. Men inte heller för HC. Inte min grej och har heller inte riktigt tiden det krävs.

I.o.m att jag oftast har kört healer så har guilds inte varit något större problem. Men gången jag drog rogue så blev det 100 gånger svårare. Att sedan få loot som rogue är även de rätt kämpigt. Så det är en liten nackdel där.

Men med tanke på att jag lirat så mycket priest så vill jag nog köra något annat. Men å andra sidan så kan jag priest bäst. Så är lite svårt att bestämma där.

Likaså att välja sida. Kan alla horde quests mer eller mindre utan till. Kan även alla nightelf questar utantill men resten är so so.
Anledningen att jag kan alla nightelf questar är för att varje refresh server så har jag rollat en human och köttat NE rep för pre-armored mounten. Är lite av min grej att gärna farma rep osv.
Men fick nyligen höra att pre-armored mounts inte kommer att finnas i classic releasen, så tror nog jag drar horde då ist.

Så det är typ, Orc Rogue, Human Rogue, Orc Warlock, UD priest eller Dwarf priest som gäller i mina val.

Hatar beslutsångest.

Edit: ett exempel på varför ranking är trögt... Och värre blir det mor r13/14 då man måste ha standing 1.

Samt en bild jag tror att jag har länkat här i tråden förr. Men vi kör.
När jag hittade exalted med darnassus. För pre-armored mounten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Edit: ett exempel på varför ranking är trögt... Och värre blir det mor r13/14 då man måste ha standing 1.
https://i.imgur.com/FiRnUZ1.jpg

7:e plats med bara 2500 kills förra veckan.
Inte mycket till konkurrens då heller.

Nötte dock själv bara till rank 9.
Men jag brydde mig aldrig i PVP utan det var mest ett sätt att fördriva tid tills nästa raid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

7:e plats med bara 2500 kills förra veckan.
Inte mycket till konkurrens då heller.

Nötte dock själv bara till rank 9.
Men jag brydde mig aldrig i PVP utan det var mest ett sätt att fördriva tid tills nästa raid.

Nja du får kolla på honorn, inte killsen.

Anledningen att jag har så lite kills är p.g.a premade så vi vinner varenda wsg/ab på typ 4 minuter... Folket ger upp så fort de ser att det är en premade. Det är även BG wins de mesta honorn kommer ifrån. Kills not so much. Allrahelst då det är DR på att döda samma person fler än 5 eller om det var 10 gånger i en BG till slut får man 0 honor per kill.

Samt själva exemplet även var att trots plats 7 så fick jag knappt 30% mot rank 11, så krävs ett par veckor till med samma prestanda för att nå 11 sedan blir det ännu värre vid 12 osv.

Tar drygt 3 månader av nästan 24/7 premades och du kan inte pausa en vecka då man tappar alldeles för mycket p.g.a rank decay.
Så det är som sagt ett tidskrävande åtagande.

Permalänk
Skrivet av SleeZy:

Nja du får kolla på honorn, inte killsen.

Anledningen att jag har så lite kills är p.g.a premade så vi vinner varenda wsg/ab på typ 4 minuter... Folket ger upp så fort de ser att det är en premade. Det är även BG wins de mesta honorn kommer ifrån. Kills not so much. Allrahelst då det är DR på att döda samma person fler än 5 eller om det var 10 gånger i en BG till slut får man 0 honor per kill.

Samt själva exemplet även var att trots plats 7 så fick jag knappt 30% mot rank 11, så krävs ett par veckor till med samma prestanda för att nå 11 sedan blir det ännu värre vid 12 osv.

Tar drygt 3 månader av nästan 24/7 premades och du kan inte pausa en vecka då man tappar alldeles för mycket p.g.a rank decay.
Så det är som sagt ett tidskrävande åtagande.

10 kills per dag är det. Sen är det ingen honor längre om jag minns rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Nja du får kolla på honorn, inte killsen.

Anledningen att jag har så lite kills är p.g.a premade så vi vinner varenda wsg/ab på typ 4 minuter... Folket ger upp så fort de ser att det är en premade. Det är även BG wins de mesta honorn kommer ifrån. Kills not so much. Allrahelst då det är DR på att döda samma person fler än 5 eller om det var 10 gånger i en BG till slut får man 0 honor per kill.

Samt själva exemplet även var att trots plats 7 så fick jag knappt 30% mot rank 11, så krävs ett par veckor till med samma prestanda för att nå 11 sedan blir det ännu värre vid 12 osv.

Tar drygt 3 månader av nästan 24/7 premades och du kan inte pausa en vecka då man tappar alldeles för mycket p.g.a rank decay.
Så det är som sagt ett tidskrävande åtagande.

Gott om servrar/factions där spelare turades om att dinga rank 14.
D.v.s. dom hade benkoll på hur mycket alla spelade och endast en tilläts att göra mer än maxmängden.
Hade nog ett dussin High Warlords i mitt pve guild som med ett par få undantag bara pvp'ade för utrustningens skull lol.
Tror den gruppen du hamnade i som rank 12-13 och näst på tur körde typ 20 BG's om dagen.
Men servern var typ 80% alliance så vi som spelade horde hade instant q's och kände alla som nötte honor i varje given stund.
Alla som nötte på osanktionerat fick sig ett snack
Men visst, på trånga servers med många egoistiska spelare kan jag tänka mig att nötandet blev enormt.

Permalänk
Avstängd

Lirat lite beta.

Känns helt klart annorlunda från 2005.

Distansen man kan slå på saker och ting är ju väldigt hög.
Gnome females är rätt breda, de var smala förr. Nästan bredare än en human female, galet nog.

NPCs gör väldigt lite skada.
Kan som mage dra på mig runt 4st utan att ha några problem.

Känns mer som att lira retail wow än vanilla.

Eliterna är också väldigt veka.