Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blixa_Bargeld:

Kul! Har själv funderat på att plasti-dippa några fula chrome-detaljer på min annars helsvarta bil. Ta gärna nån bild på resultatet!

Absolut

Visa signatur
Permalänk

@micke7406: Bra val jag har en likadan själv bytte upp mig från en siemens eq6 plus modell
upplever kaffet godare i denna

Permalänk
Medlem
Skrivet av little_fraz:

@micke7406: Bra val jag har en likadan själv bytte upp mig från en siemens eq6 plus modell
upplever kaffet godare i denna

Kan inget annat än att hålla med, Upplever även att värmen är betydligt mera korekt.

Permalänk
Medlem

17 tums fälgar,däck och bromsar till bilen

däck 215/40/17
bromsar är i från getech
AP Sportbromssats 4 skivor och belägg=)

Hur de ser ut på avstånd

Permalänk
Medlem

Det är 4:e Maj.

Funkar bra så länge man patchar spelen.

(R2D2 är den nyaste och tog med annat som skala)

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Xr

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leafo:

Det är 4:e Maj.
...

Riktigt fet hörna du har där!

Permalänk
Medlem

Funderade först på en eftermontering av B&O-systemet, men efter att ha fått provlyssna bägge så var valet självklart.

Permalänk
Medlem

Det blev mycket film denna veckan...

Permalänk
Medlem

Kom egentligen för nästan 2 veckor sen, har inte testat den än mer än att inspekterat så att allt var intakt. PAC N77 ECO var modellen:

och dessa, dom satt bra:

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Blev en ny telefon som jag är riktigt nöjd med hittills.
Samt en dammsugare och hörlurar som jag inte plockat upp ännu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nyaste G7 Plus, samt 4K kamera.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Så här snyggt kom fönsterkitet jag beställde från www.electronic-star.se

beställde ett sk B unit, dvs den skulle vara returnerad eller lätt använd. Jo visst, den är intakt, men varför är paketet öppnat? (UPS stod dessvärre för leveransen, och så klart ringde chauffören varken eller hörde av sig utan enbart gav upp utan försök typ). Första gången jag haft problem med UPS dock ska sägas, får se vad morgondagens leverans från Amazon bjuder på för lustigheter. Gick i varje fall och hämtade ur det på närmsta pick-up-point och det höll bokstavligen på att fara ut ur paketet och i marken.
Den passade dock riktigt fint med min ac som tur var

blir lite trixande att få den "förlängda delen" att sitta kvar, manualen är minst sagt bristfällig. Enklast blir nog dubbelhäftande tejp eller liknande, aja nu är det bara att invänta sommartemperaturerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Köpte en Star Wars Affish

Visa signatur

Skärm Samsung 32" C32JG50 144Hz | CPU Ryzen 5 2600X | GPU AMD Vega 64 vattenkyld | Moderkort Asus Rog Strix B350-F Gaming | Minne 16 GB Corsair CL15 Vengeance | HDD 1 TB NVMe Samsung 970 Evo | Chassi Lian Li O11 Dynamic Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Så här snyggt kom fönsterkitet jag beställde från www.electronic-star.se
http://i.imgur.com/I2u3PfR.jpg

beställde ett sk B unit, dvs den skulle vara returnerad eller lätt använd. Jo visst, den är intakt, men varför är paketet öppnat? (UPS stod dessvärre för leveransen, och så klart ringde chauffören varken eller hörde av sig utan enbart gav upp utan försök typ). Första gången jag haft problem med UPS dock ska sägas, får se vad morgondagens leverans från Amazon bjuder på för lustigheter. Gick i varje fall och hämtade ur det på närmsta pick-up-point och det höll bokstavligen på att fara ut ur paketet och i marken.
Den passade dock riktigt fint med min ac som tur var
http://i.imgur.com/7sQBz5V.jpg

blir lite trixande att få den "förlängda delen" att sitta kvar, manualen är minst sagt bristfällig. Enklast blir nog dubbelhäftande tejp eller liknande, aja nu är det bara att invänta sommartemperaturerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Hade tyvärr liknande erfarenhet av UPS i fredags, ska hämta mitt paket på ett upphämtningsställe istället.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Av alla transportbolag jag behövt använda mig utav så är UPS den absolut sämsta. Postnord är en gudagåva i jämförelse.

UPS ljuger regelbundet om att de ringt mig, de ljuger regelbundet om att de varit hemma hos mig. De lägger paket som ska ges i min hand ovanpå min brevlåda som är ett 100+ meter bort från mitt hus så att mina grannar skulle kunna ta paketet istället.

Allt det kan förklaras av lathet men två gånger har jag hittat paketet i en vattenpöl under carporten, trots att det legat en presenning ≈två meter därifrån. En gång var jag till och med hemma... Då handlar det inte om lathet då är det ren idioti.

Det tråkiga är att jag haft dålig erfarenhet av UPS på alla ställen jag bott.

Permalänk
Medlem

@lord_tito @Trunk Det är ju det som är så konstigt. Fram tills idag har jag inte haft nåt problem med dom alls, dom gånger jag inte vart hemma då lsveransen varit planerad så har jag helt enkelt skrivit en lapp och satt på dörren, med nytt leveransställe. Vilket har funkat galant, oftast är det samma förare här i Örebro, har bara haft samma kille varenda gång av dom kanske 15-talet leveranser eller liknande.
Stod förvisso i duschen strax innan tidpunkten angavs att dom hade försökt leverera. Ok? Jag har duschen bokstavligt talat 3, ifrån dörren, såvida han inte knackade ytterst försiktigt så har han inte försökt. Hade han använt ringklockan hade jag hört det garanterat och sagt till han att vänta en halv minut eller nåt. Men inget missat samtal heller för den delen, trots att den infon borde han ha fått via affären.

Aja, rant over.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Köpte en fysisk utgåva av Hellblade: Senua’s Sacrifice till PS4. Har spelat igenom och äger det i digital form till PS4 och PC sedan tidigare, men ett så här bra spel vill jag ha i spelhyllan. En solklar rekommendation till alla er som tilltalas av tanken på ett psykologiskt action/skräckspel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk

@martak: Riktigt snygg!¨Vart hittade du den?

Permalänk
Medlem

@Damponmyboard: Köpte den direkt av Joshua Budich

Visa signatur

Skärm Samsung 32" C32JG50 144Hz | CPU Ryzen 5 2600X | GPU AMD Vega 64 vattenkyld | Moderkort Asus Rog Strix B350-F Gaming | Minne 16 GB Corsair CL15 Vengeance | HDD 1 TB NVMe Samsung 970 Evo | Chassi Lian Li O11 Dynamic Svart

Permalänk
Medlem

Ett skal som visar den fina färgen 😛

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Nu blir det hårdrock!

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?

Permalänk
Medlem

Köpte äntligen ett case till min Surface Pro från Amazon.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Blev lite kött från den lokala farmen i byn.

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Parfym och några nya öl att prova. Omnipollo Levon har jag provat tidigare 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem

Fick bli en ny telefon

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Drog äntligen tummen ur efter snart två år och köpte en Pro-controller, ångrar nu att jag inte har köpt en tidigare. Klart värt pengarna, även om det är den dyraste kontrollen jag någonsin har köpt.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av wasted:

Parfym och några nya öl att prova. Omnipollo Levon har jag provat tidigare 😊

https://i.postimg.cc/bJ7s04JB/20190508-152505.jpg

Skickades från m.sweclockers.com

Hojta till om lakrits-ölen är god.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Fick bli en billig 'uppgradering' då mitt gamla moderkort bestämde sig för att säga upp sin bekantskap med mig.
Lär hålla mig flytande ett tag.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ficklampa:

Hojta till om lakrits-ölen är god.

Absolut!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande