Vilken film såg du senast?

Permalänk
Medlem
Skrivet av r0ad:

Avengers: Endgame, 8/10

Tyckte förra filmen var snäppet bättre. Fortfarande en riktigt bra film.

Blir att beställa boxen på alla 22 (?) sammanhängade filmer och se om dom i rätt ordning när de släpps på BluRay

Är det verkligen 22! filmer. Haha shit va filmer dom spottar ur sig

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Såg nyss The Apartment, en av otroligt få romantiska komedier jag kunnat skratta åt. Kanske för att det inte var riktigt så där sockersött som det brukar vara, komedin stod i fokus och romantiken var i bakgrunden.

Sen är det förstås alltid roligt när man får se hur det var förr i och med att filmen har några år på nacken.

Jag ger den sex hattar av tio, kanske till och med sju. Inte illa för en komedi i mitt tycke.

Skrivet av RVX:

Är det verkligen 22! filmer. Haha shit va filmer dom spottar ur sig

Skickades från m.sweclockers.com

Ja... Personligen tycker jag den typen av superhjältefilmer är ganska dåliga så egoisten i mig tycker det ska bli skönt när hysterin lägger sig.

Jag förstår vad det är som lockar med påkostade superhjältefilmer men personligen tycker jag att de flesta jag sett misslyckas med det mesta i utförandet, förutom att ha god produktionskvalitet.

Permalänk
Medlem

Oceans 8: Helt ok, inte i samma nivå som tidigare filmer dock.

Polar: Sjuk film, på ett bra sätt. Se den.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Thor Ragnarok. Gillade den. Vet inte varför jag väntat så länge med att se den.

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Ja... Personligen tycker jag den typen av superhjältefilmer är ganska dåliga så egoisten i mig tycker det ska bli skönt när hysterin lägger sig.

Jag förstår vad det är som lockar med påkostade superhjältefilmer men personligen tycker jag att de flesta jag sett misslyckas med det mesta i utförandet, förutom att ha god produktionskvalitet.

Ja jag tror vi kan vara överens om att det nog har spottats uh en och annan superhjälte film för mycket den senaste tiden. Dom har väl ingen hejd på sig utan det kommer nog fortsätta några år till skulle jag tro.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Såg väl endgame som alla andra, helt OK, sämre än infinity wars men var väl fortfarande ett värdigt slut för eran trots lite störande småsaker här och där.

Den gav mig dock ett märkligt sug att se om hela MCU-serien. Även om jag sett alla tidigare så har jag faktiskt inte vart något större MCU fan, vissa har vart bättre än andra, men i det stora hela är det typ i princip bara Guardians Of The Galaxy och infinity war som jag verkligen gillat. Men eftersom det nu var ganska länge sedan jag såg dessa och eftersom intresset för dessa inte vart speciellt högt förrän typ de senaste fem filmerna så kändes det rätt kul att se om det.

Iron Man (2008)
Förstod mig aldrig på hypen för denna film, och gör det inte riktigt fortfarande. Nu var den iof bättre än jag mindes och man kan ändå se på något sett hur filmstilen för dessa filmer cementeras här. Fortfarande än välgjord och rätt bra film.

The Incredible Hulk (2008)
En av de få filmer som jag mindes som dålig. Fortfarande inget mästerverk, och är verkligen den fula ankungen av serien, men faktiskt inte lika illa som jag mindes. Förutom att den inte direkt passar in i resten av serien, och att den med dagens mått känns ganska lam, så tycker jag nog inte den sticker ut som speciellt dålig som en superhjältefilm 2008, där ribban låg betydligt lägre.

Iron Man 2 (2010)
Denna var exakt lika grötig som jag mindes, helt klart en av de sämre filmerna i serien. Akt ett gör Tony Stark till en riktig skämskudde, följt av en emo-akt, och avslutar med en rätt oinspirerad skurkduo.

Thor (2011)
Denna har nog alltid vart en av de svåraste för mig att greppa, när jag såg den var det oklart om jag tyckte den var svindålig, eller om den var charmig. Den lutar mer åt det senare nu än för 8år sedan, men det är nog för man vant sig och faktiskt börjat uppskatta Thor på senare år, men är fortfarande ingen höjdare, Thors sidekick trio (eller är dom fyra?) av krigare är fortfarande bland det pajigaste som dykt upp i dessa filmer.

Captain America: The First Avenger (2011)
Första filmen som känns som en "riktig" MCU-film, och faktiskt den första av dessa filmer som jag tyckte om när jag såg den. Och det var ungefär samma känsla denna gång. Första akten är riktigt bra, och fortfarande en av de bättre de producerat, tyvärr följs det upp av en medioker andra och tredje akt. Men i det stora hela ger den ändå ett positivt avtryck

Marvel's The Avengers (2012)
Ännu en film jag inte riktigt var såld på när den kom (till stor del pga hypen skulle jag tro), dock en film som lyftes rätt ordentligt med lite mer intresse bakom karaktärerna. Och på samma sätt som jag verkligen blir imponerad om de två senaste Avengers filmerna så blir man även det här. Produktionen, planen och tanken bakom hela denna serie är så sjukt imponerande, och saknar för mig motstycke oavsett hur "bra" man tycker själva filmerna är. Och är iom denna film där man faktiskt börjar få en bild av deras vision med detta universum. Bara några år tidigare hade jag ansett att en film som denna var otänkbar.

Så det var fas 1.... Bara två kvar då

Permalänk
Inaktiv

Passengers 2016. Som nu ikväll kl 9 ikväll går på tv3.
Filmen handlar om människor som flyr jorden för att komma till en ny planet. Två personer vaknar i förtid från kryosömnen och då kommer ha dö i ålderdom när de kommer fram.
Filmen innehåller lite scifi + romantik + något annat se spoiler.

Mannen är en ashole, han vaknade i förtid, han kände sig ensam. Letade upp en snygg tjej, väckte henne för att få social gemenskap. Han var mycket medveten om att hans val att väcka henne kommer leda till att hon också kommer dö innan de kommer fram. Jag tycker filmens budskap är riktigt bra, sedan förstörde slutet det jag ville budskapet i filmen skulle vara.

Dold text
Permalänk
Medlem

Film är väl kanske en definitionsfråga i detta fallet, men såg för nån månad sen Johan Glans - World Tour Of The World. Tycer han är riktigt rolig och hans 2 tidigare föreställningar: World Tour Of Skåne & Skandinavien håller fortfarande hög klass tycker jag, framkallar många skratt. Såg i vilket fall World idag igen på repris från gårdagens tv4 sändning, och måste tyvärr säga att den inte håller lika hög klass. Don't get me wrong, den framkallar mycket skratt. Men det är alldeles för utspritt och det är dessvärre många delar i showen som inte riktigt går hem.
Dom 2 tidigare kunde man kolla på och skratta typ igenom hela, bäst är skåne. Men som sagt, här saknas det lite vasst material. Mycket bygger nog också på att han också återanvänder 2-3 "långa skämt" från tidigare föreställningar vilket är tråkigt att se. Sure det är roligt när man ser det i originalen, men inte när man repeterar det gång på gång.

Ger den en svag 6/10. Hade hoppats på mer faktiskt.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av r0ad:

Avengers: Endgame, 8/10

Tyckte förra filmen var snäppet bättre. Fortfarande en riktigt bra film.

Blir att beställa boxen på alla 22 (?) sammanhängade filmer och se om dom i rätt ordning när de släpps på BluRay

hoppas på bra bundlepris på Itunes också så man slipper fysisk kopia

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Avengers: Endgame
Well, it delivered. Kändes dock en aning utdragen mot slutet, 8.5/10

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Fick äntligen tillbaks filmlusten efter många månaders torka så fira lite med två gamla rullar jag inte sett.
Tycker dom var bra båda två. 80-talet var bra grejor, inga smartphones och sociala medier. Good times..

Little Darlings (1980)
Tex(1982)

Permalänk
Medlem

Avengers: EndGame 2019
8,5/10 tycker den höll ihop bra, tror dock den hade varit bättre om jag inte hade missat att kolla AntMan: The Wasp och Captain Marvel, kände direkt i filmen att jag missat lite :/ Men som fortsättning på Avengers: Infinity War tycker jag det var en rätt bra del2. De knöt ihop det bra och lämnade inte allt för många lösa trådar.

The Rock 1996
Hade glömt bort mycket av den faktiskt, väldigt bra film med Cage och Connery! Spännande och bra handling, bra musik och minnesvärda scener. Håller fortfarande trots sina 23år på nacken. 8/10

Iron Man 2008
Tycker den är otroligt bra och man märker att det är grunden för hela serien. 2an och 3an däremot är ju inte så mkt att hänga i julgranen. Tycker dock 3an e bättre än 2an. 8/10

Ready Player One 2018
Otroligt bra och välgjord film, såg den nu för andra gången! Väldigt kul film med alla spel/film referenser. Bara det att han "kör" en DeLorean lixom! 9/10

Venom 2008
Va absolut inte vad jag förväntade mig! Hatar att se trailers etc då jag tycker det förstör filmerna allt för mkt då alla "bra, stora" scener alltid är med och att man i stort sett redan sett hela filmen om man sett trailern, då man vet exakt vad som kommer hända... Så gick in utan förväntningar (visste ju dock att "Venom" är en skurk i Spiderman) men tycker att Hardy gör ett bra jobb och Venom karaktären är awesome. 7/10

Bubblare
A.X.L 2018
Handlar om en kille som hittar en robotstridshund som är gjord av militären som han sedan blir kompis med. Typ vardagsfilm te maten 6/10

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

The sisters brothers - en Western, dock lite annorlunda. Ett par bröder jobbar som hantlangare åt en elaking och ska leta upp en guldgrävare och en annan kille. Det skjuts, det spys och en del annat. trevligt. 7/10

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Den blomstertid nu kommer - Tycker den var väldigt bra. Tycker det var intressant hur filmupplevelsen blev så annorlunda när det utspelade sig i Sverige. Inget jag reflekterat över annars men har svårt att reagera när någon Amerikansk stad attackeras på film för hundrade gången. 9/10
Avengers: End Game - Tyckte den var bra. Typ 7.5/10
Pokémon Detective Pikachu - Underhållande men vet inte om den var värst bra. 5.3542/10

Permalänk

Slänger in serien Chernobyl (8/10): Bara ett avsnitt ute men tror den kan bli riktigt bra!

Permalänk
Inaktiv

Iron Sky: The Coming Race 2019
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=YC8Z6i59s7o
Orsak till filmvalet: Jag hade ledig tid över en ny scifi/komedi hade släpps

Filmen handlar om ett atomkrig på jorden och där människor tvingas fly till den enda ställe som är kvar och det är en nazistbas på månen. Att det filmmässigt just är en nazistbas beror på att det säljer mest, filmen har inte mycket med nazism att göra utan mer aliens som flydde till jorden och på olika sätt har skapat ledare till att förgöra människorna. Men man får se Hitler rida på en dinosaurie och lite annat i filmen.

Min känsla av filmen är här har vi manusförfattare som riktigt har ansträngt sig, de har funderat väldigt mycket på skämt. Jag har aldrig någonsin sett en film som driver lika mycket med Apple som denna film, vi pratar om väldigt många minuter i filmen just kring Apple.

Fast det drogs en väldigt många skämt som var bra skrivna så gick de för mig inte fram, jag vet inte varför. Kanske var det att skådespelarna ej klarade av att få fram humorn. Jag tänker t.ex på Men In Black utan Will Smitch, en mindre bra skådespelare kanske hade gjort filmen mindre bra?

Så min rekommendation kring denna film är, om ni är ett gäng personer säg 4st mycket alkohol i kroppen så kanske ni tillsammans kan få igång skrattet i filmen. Men att se filmen ensam fungerade ej för mig. Det är nog första gången jag skulle behöva pålagt burkskratt i en komedi för att skratta.
PS, se ej filmen med en Applefanatiker då de kan bli våldsamma ty skämten.

Permalänk
Medlem

Pet Sematary 2019
Når inte riktigt upp till samma stämning som originalfimen från 1989.
Men klart sevärd med ett annat upplägg på slutet.

Permalänk
Medlem

The Ballad of Buster Scruggs - En samling Western-berättelser regisserade av bröderna Cohen. Allt ifrån satir, komedi och drama. Intressant upplägg, de delar som är lite campy är mina favoriter men jag gillade alla berättelser. 8/10 pickadoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Iron Sky: The Coming Race 2019
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=YC8Z6i59s7o
Orsak till filmvalet: Jag hade ledig tid över en ny scifi/komedi hade släpps

Filmen handlar om ett atomkrig på jorden och där människor tvingas fly till den enda ställe som är kvar och det är en nazistbas på månen. Att det filmmässigt just är en nazistbas beror på att det säljer mest, filmen har inte mycket med nazism att göra utan mer aliens som flydde till jorden och på olika sätt har skapat ledare till att förgöra människorna. Men man får se Hitler rida på en dinosaurie och lite annat i filmen.

Min känsla av filmen är här har vi manusförfattare som riktigt har ansträngt sig, de har funderat väldigt mycket på skämt. Jag har aldrig någonsin sett en film som driver lika mycket med Apple som denna film, vi pratar om väldigt många minuter i filmen just kring Apple.

Fast det drogs en väldigt många skämt som var bra skrivna så gick de för mig inte fram, jag vet inte varför. Kanske var det att skådespelarna ej klarade av att få fram humorn. Jag tänker t.ex på Men In Black utan Will Smitch, en mindre bra skådespelare kanske hade gjort filmen mindre bra?

Så min rekommendation kring denna film är, om ni är ett gäng personer säg 4st mycket alkohol i kroppen så kanske ni tillsammans kan få igång skrattet i filmen. Men att se filmen ensam fungerade ej för mig. Det är nog första gången jag skulle behöva pålagt burkskratt i en komedi för att skratta.
PS, se ej filmen med en Applefanatiker då de kan bli våldsamma ty skämten.

Jag hoppa du sett 1:a?, som jag förstod, är crowdfunded av fans
https://www.imdb.com/title/tt1034314/?ref_=nv_sr_2?ref_=nv_sr...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

The mountain between us

"Strandsatta efter en tragisk flygkrasch, måste två främlingar samarbeta för att överleva i den extrema snön på en avlägsen bergstopp"
(citat från https://www.moviezine.se/movies/the-mountain-between-us )

Väldigt bra film som väcker många känslor. Vacker natur och en välskriven film.
Jag har redan sett 2 gånger och det är inte ofta jag ser om filmer speciellt på så kort tid.
Ska ni på dejt eller gillar drama så kan jag varmt rekommendera denna.
Den får 8,5/10 av mig.

Såg den via Cmore
Jag la in en bild istället för trailer för det iaf så jag brukar uppskatta, att nämligen veta så lite som möjligt men tillräckligt för att fånga intresse så att man kan se den utan att veta vad som skall hända även om man trots detta kan ana en del.

Permalänk
Medlem

@Elektron:
Bra idé med bilden, blev mer sugen att kolla vad det var för film.

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Jag hoppa du sett 1:a?, som jag förstod, är crowdfunded av fans
https://www.imdb.com/title/tt1034314/?ref_=nv_sr_2?ref_=nv_sr...

Ettan va ju fantastiskt rolig 😂
Måste kolla på den igen ikväll.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

Bumblebee
Fruktansvärt dålig film!
Sen är ju John Cena en riktig b-skådis , det enda som hade gjort denna film sämre är om Gerard Butler hade haft Cenas roll.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av daVani:

Tycker vi ska han en sån här tråd där vi skriver vilken film vi såg sist och samtidigt betygsätter den. Intressant och se vad andra folk tycker.
I'll go first!

Pulp Fiction - 8,5/10. Bra film, helt klart, men 5:a på imdb.com top 250? SÅ bra är den inte. Tyckte också filmen saknade lite handling, hade mycket meningslöst snack, men snacket var roligt.

Schindlers List - 9/10. Steven Spielbergs mästerverk, sjukt bra...

Är det inte dags att införa en ny tråd som heter "Vilken serie såg du senast?". Personligen även om jag älskar film och köper 4K Blu-ray så kollar jag absolut mest på TV-serier på Netflix/HBO Nordic/Amazon Prime med flera. TV-serier är uppenbarligen det som engagerar människor mest, kolla bara på Game Of Thrones.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Inaktiv

Greven av Monte Cristo 2002
https://www.youtube.com/watch?v=gzRSVl8UewM

Avlutade med Simpsons versionen som finns i avsnitt The Simpsons S18E11 Revenge Is a Dish Best Served Three Times

Filmen handlar om två vänner som båda är intresserade av en tjej, den som ser ut att bli den olyckliga väljer då att se till så att den andra blir fängslad för förräderi. Personen blir dock fängslad med en äldre herre som avslöjar en stor skatt och han rymmer sedan och kommer tillbaka som en mycket förmögen person.
Simpsonsversionen är överlägsen bäst med ett sarkastisk slut och slutsatsen jag drar är strunta i att lägga ner tid på att finna en livskamrat det går bara åt skogen, ta och köp dig en dator utan dess like istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Är det inte dags att införa en ny tråd som heter "Vilken serie såg du senast?".

Inte min grej, men finns nog plats för en sån också

... är det inte bara att skapa en ny tråd som heter "Vilken serie såg du senast?"?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Brightburn

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Själv så följer jag Lucifer serien på netflix.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Såg First Man på flyget nu senast och gillade den starkt!

Permalänk
Medlem

Beast

Mesta adjektivet för den är 'obehaglig'. 6/10.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)