Rensning - Grafikkort(1070Ti + 770), Corsair PSU-kablar, drönare + massa annat

Permalänk
Medlem

Rensning - Grafikkort(1070Ti + 770), Corsair PSU-kablar, drönare + massa annat

Hej,

Grafikkort
Asus Turbo 1070 Ti
Då jag inte kommer kunna spela så mycket den närmsta tiden pga utbildning så har jag bestämt mig för att nedgradera under denna tid. Säljer således ett ASUS Turbo 1070 Ti i fint skick som använts i speldator. Kvitto finns och medföljer samt garanti finns kvar. Kommer hem i eftermiddag och kollar upp exakt garantitid.

Startar budgivningen på 2700:- och avslutar i veckan så om det ska skickas så kommer det fram innan helgen. Vid fint bud (+3000:-) kan jag sälja direkt också.

Kvitto finns från Webhallen och kortet är köpt 2017-11-28 så cirka 8 månaders garanti kvar på kortet.

Zotac GTX 770
Suttit i min lillebrors dator och har fungerat alldeles utmärkt. Sist jag kikade på det vid idle arbetade enbart en fläkt, vet inte om det är någon feature eller om den andra fläkten är defekt men brorsan kunde lira CS utan problem så överhettning verkar inte ha varit något problem.

Budstart: 300:-

Delar ur Corsair Premium PSU Cable-Kit
Vita sleevade kablar från Corsair, de kablar som finns är:
1x CPU-kabel
1x SATA-kabel
1x Peripheral-kabel
1x 4-pin PCIe-kabel
2x 8-pin PCIe-kabel
Kartong finns. Ingen aning om vad dessa är värda så börjar med 100:- för paketet, bud på enskilda kablar är OK.

DJI Phantom 2 Vision+ (Defekt)
Bytte till mig en DJI Phantom 2 Vision+ för ett tag sen som jag haft en del roligt med. Dock så är jag tyvärr hemma sjukskriven med diskbråck just nu vilket gör att jag äter en hel del smärtstillande som gör att man inte alltid tänker helt klart.. Jag var hemma hos mina föräldrar och skulle visa min lillebror hur man aktiverar RTH(Return to Home)-funktionen men med lite dåsig hjärna osv så stängde jag istället av motorn när drönaren var 50 meter upp i luften (suck....) vilket ledde till att den kraschade ner på snötäcket(5-10cm) ovanpå gräsmattan. Den startar upp, kopplar till kontrollen osv och man kan se allt som kameran ser via appen men verkar vara något fel med GPS:n då den inte kopplar upp mot några satelliter vilket gör att man inte kan flyga. När man försöker dra igång motoron så blinkar den rött 5 gånger och sen blinkar den gult 3 gånger snabbt. Jag har inte orken/kompetensen för att lösa det och säljer härmed till högstbjudande. Det är en hel del tillbehör som följer med och försöker skriva allt nedan efter vad jag kan utläsa:
Det som ingår:
DJI Phantom 2 Vision+ (Defekt enligt ovan) inkl 4 propellerblad
2 st handkontroller (båda innehåller WiFi-förstärkare samt mobilhållare)
3 st batterier (runt 20 min flygtid på alla, alla Phantom original)
6 st oanvända paket(2-pack, 1 silver och 1 svart) med rotorblad = 12 propeller totalt
1 st Replacement Shell i oöppnad förpackning
1 st laddare som laddar 2 batterier samtidigt (finns 3 portar men bara 2 som laddar)
2 st landningsben i oöppnad förpackning
1 st landningsben med kompass i oöppnad förpackning (DJI SPare Part NO.18)
1 st kabelpaket (DJI SPare Part NO.8)
1 st ryggsäck med emballage som har plats för drönaren, 4 batterier och handkontroll + fack där man kan förvara propeller
1 påse med massvis av skruvar enligt följande anteckning på paketen (M20, T20-P, T16, T17, M30, M30-29, T30, M25, T14, T20, M30-2V, 2*3, 1.6*3.5, 2.0*6.5)

Bilder finns:
https://www.dropbox.com/sh/om9riu6c5sqjfck/AACpAb-iVmpLI_H9SX...

Startbud: 750:-, då väska finns kan det nog skickas, kan kolla upp vid efterfrågan.

Några olika fläktar
- Corsiar LL120RGB
- Corsair SP120RGB
- 3 st Corsair SP120LED Blue

Datormus
Logitech G403 - använd i drygt 4 månader men uppgraderade till Logitech G Pro Wireless istället. Kan nog hitta kartong.

Fitbit Versa Silver
Oöppnad förpackning, fått som födelsedagspresent men har redan den svarta.
Startbud: 1000:-

Läs hela annonsen här

Permalänk

@chrippe7:

Hej, har 2st helt nya, oöppnade EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming. Du vill inte byta ditt kort mot antingen båda mina kort med 400:- emellan från din sida, eller ena kortet med nån tusenlapp emellan från min sida? (Eftersom du vill byta ner dig.)

Ej kvitto men köper tillbaka om mot förmodan DOA.

Permalänk
Medlem

2700+upphämtning

Visa signatur

Define r3 || 3930k || EVGA GTX 780 || 16GB Vengeance || Corsair HX750W || Samung 840 Evo 500GB + Corsiar Force 120GB + Samsung 840 250GB HDD 2x WD Blue 1TB + Seagate 2TB || Razer Blackwidow || Razer Deathadder 2013 || Asus MG279 || Sennheiser HD700 + Beyerdynamic T51p + Sennheiser ie80 || Rode Podcaster || Denon DA-USB300 + Schiit Valhalla

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

@chrippe7:

Hej, har 2st helt nya, oöppnade EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming. Du vill inte byta ditt kort mot antingen båda mina kort med 400:- emellan från din sida, eller ena kortet med nån tusenlapp emellan från min sida? (Eftersom du vill byta ner dig.)

Ej kvitto men köper tillbaka om mot förmodan DOA.

https://i.imgur.com/WK5vcHv.jpg

Har skaffat ett 980 och fått bud på 2700:- med upphämtning nedan som jag rankar högre. Tack ändå!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av casserly:

2700+upphämtning

Noterat! Vart i Stockholm bor du?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Noterat! Vart i Stockholm bor du?

Skickades från m.sweclockers.com

Danderyd, så rätt nära. Av ren nyfikenhet, vart är kortet köpt?

Visa signatur

Define r3 || 3930k || EVGA GTX 780 || 16GB Vengeance || Corsair HX750W || Samung 840 Evo 500GB + Corsiar Force 120GB + Samsung 840 250GB HDD 2x WD Blue 1TB + Seagate 2TB || Razer Blackwidow || Razer Deathadder 2013 || Asus MG279 || Sennheiser HD700 + Beyerdynamic T51p + Sennheiser ie80 || Rode Podcaster || Denon DA-USB300 + Schiit Valhalla

Permalänk
Medlem
Skrivet av casserly:

Danderyd, så rätt nära. Av ren nyfikenhet, vart är kortet köpt?

Kanon. Om jag minns rätt så Dustin, kollar upp exakt när jag kommer hem om typ 1-2 timmar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av casserly:

Danderyd, så rätt nära. Av ren nyfikenhet, vart är kortet köpt?

Kortet var köpt på Webhallen, inköpt 2017-11-28 så cirka 8 månader garanti kvar. Även uppdaterad med lite andra grejer i OP.

Permalänk

Börjar med 100kr + frakt för PSU Cable-Kittet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arashinter:

Börjar med 100kr + frakt för PSU Cable-Kittet

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av casserly:

Danderyd, så rätt nära. Av ren nyfikenhet, vart är kortet köpt?

Avslutar budgivningen imorgon kl 18:00 på 1070Ti då jag bygger om min dator imorgon och eventuellt åker iväg på torsdag så vi kan mötas upp/skicka innan jag åker.
Kan sätta Köp-Nu på 3000:-

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad! Bor i Stockholm och kan hämta. 3000 låter bra! Undrar bara om det är 8GB? Det är det enda jag finner när jag söker så antar att det är så men vill ändå fråga^^
edit. måste bara se om mitt nuvarande nätaggregat funkar med detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweet-JP:

Jag är intresserad! Bor i Stockholm och kan hämta. 3000 låter bra! Undrar bara om det är 8GB? Det är det enda jag finner när jag söker så antar att det är så men vill ändå fråga^^
edit. måste bara se om mitt nuvarande nätaggregat funkar med detta.

Yes, det är 8GB! Den kör endast en 4-pin PCIe-kabel vilket är väldigt smidigt. Men om det är total W-effekt så får du kika på det! PM:a om du vill slå till så styr vi upp ett möte. Vart i Stockholm bor du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av casserly:

2700+upphämtning

Citerar dig för info enligt nedan. Köp Nu på 3000:- gäller först till kvarn och det finns en intressent på det nedan som du ser men han har inte bekräftat en affär än.

Skrivet av chrippe7:

Yes, det är 8GB! Den kör endast en 4-pin PCIe-kabel vilket är väldigt smidigt. Men om det är total W-effekt så får du kika på det! PM:a om du vill slå till så styr vi upp ett möte. Vart i Stockholm bor du?

Citerar tidigare budgivare så han ser att det finns en spekulant på Köp nu-pris. Först till kvarn gäller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Yes, det är 8GB! Den kör endast en 4-pin PCIe-kabel vilket är väldigt smidigt. Men om det är total W-effekt så får du kika på det! PM:a om du vill slå till så styr vi upp ett möte. Vart i Stockholm bor du?

Ah ok, då borde det vara super lungt.
Jag bor i Hägersten men pluggar i city. Kan möta upp vart som!
Och jag slår till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Citerar dig för info enligt nedan. Köp Nu på 3000:- gäller först till kvarn och det finns en intressent på det nedan som du ser men han har inte bekräftat en affär än.
Citerar tidigare budgivare så han ser att det finns en spekulant på Köp nu-pris. Först till kvarn gäller!

Uppskattar verkligen att du citerat mig men om nya budgivararen är seriös om köpet så sälj. Tackar ändå för smidig och trevlig kontakt!

Visa signatur

Define r3 || 3930k || EVGA GTX 780 || 16GB Vengeance || Corsair HX750W || Samung 840 Evo 500GB + Corsiar Force 120GB + Samsung 840 250GB HDD 2x WD Blue 1TB + Seagate 2TB || Razer Blackwidow || Razer Deathadder 2013 || Asus MG279 || Sennheiser HD700 + Beyerdynamic T51p + Sennheiser ie80 || Rode Podcaster || Denon DA-USB300 + Schiit Valhalla

Permalänk

När tar budgivningen slut för PSU cable kittet?

Med vänlig hälsning,

Skickades från m.sweclockers.com