Permalänk

Söker Gtx 960, 970/1050 Ti

Söker ovannämnda, andra runt den prisklassen kan funka med.

Gtx 960 4gb, Gtx 970, Gtx 1050 Ti.

Ska kunna hämtas under helgen runt Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Imtottson: Jag har ett Evga 970. Det sitter för närvarande vattenblock på.
Har en radiator med inbyggd pump. Ekwb Predator 240. 1500:- för allt. Jag har även originalkylaren till gpu men saknar kylpasta för att byta tillbaka.

Kortet satt i detta bygget innan.

För 2000:- kan du få med cpu-kylare med samt de kopplingar och slangar jag har kvar jag har. Inget är monterat förutom vattenblocket på gpu. Har även 2/3 flaska ekwb vätska som ingår. Bor i Mölnlycke. Skicka PM om intresse finns.

Permalänk
Medlem

Jag inväntar nytt grafikkort som kommer till veckan. När det har kommit så har jag ett GTX 960 Strix 4 GB som jag kan sälja om du är intresserad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk

@Fulis: Tyvärr överkurs för mig haha

Permalänk
Medlem

Hittar du inget passande grafikkort till helgen så har jag ett 970 Strix 4GB om du är intresserad.

Permalänk
Permalänk
Medlem

@Imtottson: Missade att skriva med att jag kan skicka ett i sådana fall

Permalänk
Medlem
Skrivet av bacfra:

Jag inväntar nytt grafikkort som kommer till veckan. När det har kommit så har jag ett GTX 960 Strix 4 GB som jag kan sälja om du är intresserad.

Skickades från m.sweclockers.com

Vad tänkte du för pris på kortet om inte trådskaparen var intresserad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av malmmalm:

Vad tänkte du för pris på kortet om inte trådskaparen var intresserad?

Jag utgår från samma pris som trådskaparen fått och det är 800 plus frakt men vi skulle höras till veckan för att eventuellt göra affär om han fortfarande är intresserad 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av bacfra:

Jag utgår från samma pris som trådskaparen fått och det är 800 plus frakt men vi skulle höras till veckan för att eventuellt göra affär om han fortfarande är intresserad 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Ok tack då vet jag

Permalänk
Medlem

@Imtottson: Om du fortfarande är i behov av ett Asus GeForce BLACK GTX 970 4GB så hör av dig.

Permalänk

970

@thekrull: har du kvar kortet?

Permalänk
Medlem

@mattias19921: nej tyvärr, det är sålt

Permalänk

Jag har!

@mattias19921:
Hej!
Jag har ett 970 hemma som jag gärna blir av med. Se länk:https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-N970G1-GAMING-4GD-rev-10-11#ov

Permalänk

970

@Billberg3: hur många gb `?

Permalänk

970

@Billberg3: finns de kvar

Permalänk

@mattias19921: Ja det finns kvar!
4GB