Permalänk
Medlem

Klona video ifrån backkamera

tjenare, tänkte kolla med er här på swec.
någon som vet hur man skulle kunna klona en blackkamera ? till digital video

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

vad i hela friden skriver du?

Permalänk
Medlem

Jag tolkar det som att OP vill spela in och spara video ifrån sin bils backkamera.

Eller "blackkamera"???

Svart kamera?

En GoPro Hero Black?
https://www.webhallen.com/se/product/290640-GoPro-HERO7-Black...

Permalänk
Medlem

Bilden kan du bara splitta upp med en enkel y-splitter. Sen är ju frågan vad du ska ha som spelar in bara. Om det nu är vad du vill göra. En liten RaspberryPi eller liknande med inspelnignsfunktion.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiffman:

vad i hela friden skriver du?

ursäkta haha var inte i mina fulla sinnen när jag skrev haha

Dold text

Skrivet av Dovidteh:

Jag tolkar det som att OP vill spela in och spara video ifrån sin bils backkamera.
__
haha a precis

-En GoPro Hero Black?

jag äger redan en GoPro Hero 7 Black som jag köpte för 1 vecka sedan
det hade vart roligt att få med backkameran på något sett med en y-splitter som blade80 skrev

Skrivet av blade80:

Bilden kan du bara splitta upp med en enkel y-splitter. Sen är ju frågan vad du ska ha som spelar in bara. Om det nu är vad du vill göra. En liten RaspberryPi eller liknande med inspelnignsfunktion.

joo, precis min tanke.. men det såg krångligt ut med en RaspberryPi

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder