EPISK RENSNING - Allt ska bort!

Permalänk
Medlem

EPISK RENSNING - Allt ska bort!

Kära damer och herrar, hundar och katter, här säljes diverse komponenter och antikviteter. Här går att finna juveler!

Ram 2x8 GB DDR3
Crucial Ballistix Sport DDR3 DIMM PC12800/1600MHz CL9
Grymt nice för dig som förstått att DDR3 är det hetaste atm! Knappt använda, uppgraderade hela riggen endast månader från inköp i slutet av 2016 och då införskaffades andra minnen, så dessa har bara legat sedan dess. Startbud 500 kr + en fanta.

CPU-kylare Cooler Master Hyper 212 Evo
Inköpt 2017-11-01 på Elgiganten som backup-kylare. Har dock aldrig behövt använda den så den är fortfarande orörd i originalförpackning och längtar efter något hett chipset att få kladda på såhär i dunkla vintertider. Kom med bud!

Mesh-nätverk D-Link COVR-C1203 (3-pack)
Fick dessa som vinst i tävling så tyvärr saknas kvitto, jag har dock ingen nytta av dom just nu. Fett coolt att kunna surfa wi-fi när man klipper gräset, matar tamigelkottar eller sniffar gul snö. För rätt bud kan dom bli dina!

Komplett Upp(ned?)-graderingspaket som har allt det du behöver för att stabilt kunna rulla Fallout 3, COD:MW1, Mass Effect 2 eller nyare spel såsom Skyrim, Rage och Battlefield 3! Säljes som ett paket eller i delar, beroende på bud:
CPU Intel i5 750
Denna har på senare dar använts i en HTPC och har också varit klockad, tror den körts på 3,8 GHz med en Noctua-kylare. Funkar fortfarande väl för frags i Quake 3 exempelvis.

Moderkort Msi P55-GD65
Har körts med 750:n. OC Genie tillåter dig överklocka med ett knapptryck, bästa som hänt sedan skivat bröd? Jag tror faktiskt det.

Ram Corsair Dominator 2x2 GB DDR 3
Har också körts med 750:n. Dubbla 2 GB alltså = 4 GB! OMG skjut mig!

CPU-kylare Noctua 9 cm
Har körts med 750:n. Osäker på exakt modellbeteckning, men det är dubbla fläktar på 9 cm, på varsin sida om kylflänsen. Sätt några IKEA led:s runt om så blir det party!

Grafikkort 2 st Asus GTX 560 DC2 Top
Makalösa kort som i SLI fixar Crysis i 1080p utan problem!!! Ja du läste faktiskt rätt, motha-fockin-Crysis! Dessutom ”Windows 8 Ready”, för bövelen amazing!!

Övrigt:
Grafikkort Geforce GT430 Zotac Zone Edition
Passivt kylt kort som fördelaktigen är för dig som vill smygspela Civ 3 medan din respektive snoozar. Tyst som i graven!

That's it! Om jag inte angivit att kvitto finns så är grejerna äldre än 3 år, vilket gör kvitto meningslöst, endast doc Brown kan hjälpa dig. Föredrar hämtning på plats i Essingeområdet Stockholm, men kan skicka förutsatt att köparen står för frakt (förslagsvis spårbart då det är bättre både för dig och för mig). Swish som betalning. Mottar möjligen även Billyspizza, pingvinstång och rosé-bubbel, isåfall öga mot öga.

Happy bidding i vintermörkret!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ram 2x8 GB DDR3. Vi har tyvärr inte Fanta. Funkar Zingo?

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk

Provar 170kr inkl frakt för evo 212 kylaren. Brorsonen behöver CPU kylare då prollen når 8260grader enligt CAM och nej det är inte felskrivnibg från min sida men vet att programmet är buggigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem

Bjuder 600 + Fanta + frakt för minnena!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Ram 2x8 GB DDR3. Vi har tyvärr inte Fanta. Funkar Zingo?

Självklart!

Skrivet av Lankfisher:

Provar 170kr inkl frakt för evo 212 kylaren. Brorsonen behöver CPU kylare då prollen når 8260grader enligt CAM och nej det är inte felskrivnibg från min sida men vet att programmet är buggigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Coolt! Yt-temperaturen på solen är 6000 grader, så jag utgår ifrån att fusion är möjlig? Budet är noterat.

Skrivet av Raesmus:

Bjuder 600 + Fanta + frakt för minnena!

Härligt!!

Permalänk
Medlem

200 + frakt för evon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hanm:

200 + frakt för evon.

Noterat, högsta bud.

Permalänk

700:- inkl frakt för 16 gb ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennansson:

700:- inkl frakt för 16 gb ram

Noterat, osäker på vad frakten går på dock. Ge helst exkl frakt-pris så det blir enklare att jämföra
Kan jag tolka den som 650 kr plus frakt?

Permalänk
Skrivet av Snakey:

Noterat, osäker på vad frakten går på dock. Ge helst exkl frakt-pris så det blir enklare att jämföra
Kan jag tolka den som 650 kr plus frakt?

det låter bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennansson:

det låter bra

Snyggt! Du leder

Permalänk
Medlem

Tjenare Vad vill du ha för GT430 Zotac Zone Edition? Ingen anning vad priset är på sådana gammla saker

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Tjenare Vad vill du ha för GT430 Zotac Zone Edition? Ingen anning vad priset är på sådana gammla saker

Ja jag förstår hur du menar. 150 + frakt? Den passar ju fint i en HTPC, vilket den har suttit i

Permalänk

i5 + mobo + kylare + ddr3
200:- + frakt

har du i/o shiled till mobo?

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

i5 + mobo + kylare + ddr3
200:- + frakt

har du i/o shiled till mobo?

Noterat!
Jajamen, i/o shield medföljer.

Permalänk

i5 + moderkort (inga minnen)
240kr plus frakt

Permalänk

I5 + mobo + minne + kylare
300:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas.ringstad:

i5 + moderkort (inga minnen)
240kr plus frakt

Med kylare?

Skrivet av galenmyra:

I5 + mobo + minne + kylare
300:- + frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem

DDr3

Crucial Ballistix Sport DDR3 DIMM PC12800/1600MHz CL9 450:- + frakt

Visa signatur

Chassie : Fractal Design R5 | CPU : i7 9700K @ 0 GHz | Kylning : Corsair Hydro H80i | GPU :ASUS GeForce GTX1080 8GB DUAL | RAM : HyperX Fury Black 16GB 3600MHz | MB : Gigabyte Z390 Gaming X | SSD : Samsung 850 EVO Series 250GB / Samsung 860 EVO 1TB | SSHD : Seagate Desktop SSHD 2TB 7200rpm 64MB | PSU: EVGA G2 850w

Chassie : Kolink Observatory RGB Svart| CPU : AMD Ryzen 5 2600X | GPU : Gigabyte Aorus RTX3070 | RAM : Ballistix 16GB DDR4 2666MHz | MB : ASUS PRIME B450M-A | SSD : Intel 250GB | HD : Seagate Desktop SSHD 500gb 7200rpm 64MB | PSU: Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pringla:

Crucial Ballistix Sport DDR3 DIMM PC12800/1600MHz CL9 450:- + frakt

Ledande bud är 650 + frakt

Permalänk
Medlem

@Snakey: 700+ frakt

Visa signatur

Chassie : Fractal Design R5 | CPU : i7 9700K @ 0 GHz | Kylning : Corsair Hydro H80i | GPU :ASUS GeForce GTX1080 8GB DUAL | RAM : HyperX Fury Black 16GB 3600MHz | MB : Gigabyte Z390 Gaming X | SSD : Samsung 850 EVO Series 250GB / Samsung 860 EVO 1TB | SSHD : Seagate Desktop SSHD 2TB 7200rpm 64MB | PSU: EVGA G2 850w

Chassie : Kolink Observatory RGB Svart| CPU : AMD Ryzen 5 2600X | GPU : Gigabyte Aorus RTX3070 | RAM : Ballistix 16GB DDR4 2666MHz | MB : ASUS PRIME B450M-A | SSD : Intel 250GB | HD : Seagate Desktop SSHD 500gb 7200rpm 64MB | PSU: Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pringla:

Noterat, ledande bud.

Permalänk
Skrivet av Snakey:

Med kylare?

Noterat!

Utan kylare. Endast moderkort och CPU

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas.ringstad:

Utan kylare. Endast moderkort och CPU

@andreas.ringstad Ok. Just nu håller jag @galenmyra bud högre, men om det kommer separat bud på kylare+minne så är ditt bud klart intressant

Permalänk
Skrivet av Snakey:

@andreas.ringstad Ok. Just nu håller jag @galenmyra bud högre, men om det kommer separat bud på kylare+minne så är ditt bud klart intressant

Ok, men då kan jag dra ur mitt bud helt Har några alternativ så jag vänder mig till något av dessa!
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas.ringstad:

Ok, men då kan jag dra ur mitt bud helt Har några alternativ så jag vänder mig till något av dessa!
Mvh

Ok tack för intresset

Permalänk
Medlem

Jag tänker att jag ska uppdatera alla om läget med ledande bud såhär långt:

@Pringla 16 GB DDR3 = 700 kr + frakt
@galenmyra I5 + mobo + minne + kylare = 300 kr + frakt
@J0hanm Evo = 200 kr + frakt
@Karazhan Var du intresserad av GT430?

Jag tänker låta annonsen ligga uppe några timmar till, ledande bud kl 21 vinner

Permalänk
Medlem

@Snakey: Tyvärr så behöver jag ett singleslot kort tror jag så passar, tack ändå!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Detta finns kvar:

- Mesh-nätverk D-Link COVR-C1203 (3-pack)
- Grafikkort 2 st Asus GTX 560 DC2 Top
- Grafikkort Geforce GT430 Zotac Zone Edition