Komplett Dator m. kringutrustning skänkes

Permalänk

Komplett Dator m. kringutrustning skänkes

Hej allesammans,

Rensar ut lite saker för brorsan och har lite saker som han inte vill ha. Det gäller att vara först till kvarn och jag skickar ingenting. Upphämtning sker i Göteborg, eventuellt i stadsdelarna: Frölunda, Örgryte och Särö.

1. Komplett Dell Stationär dator: se bild för specs.
Datorn har stått och samlat damm i ca. 3 år, men är startad, nollställd och rengjord så gott det går. Storleken verkar vara m-ITX när den ställs bredvid mitt midtower. Det kan ända att disken börjar ge upp då det dyker upp ett meddelande vid uppstart. Trycker man på "continue" fortsätter den till att starta Windows.

2. 2.1 Creative högtalare. Testade och fungerar och ger fortsatt bra ljud för sin ålder. Det brusar lite när man höjer och sänker volymen, men inget fel i ljudet.

3. Dell tangentbord: Rengjort så gått det går och fullt fungerande

4. Trådlös Logitech MX Laser: Rengjord så gått det går och fullt fungerande, fortfarande bra batteritid för sin ålder.

5. Samsung datorskärm: testad och fungerar. Har inte kontrollerat vilken upplösning den har, men det kan jag kolla upp om man önskar.

Allting skänkes då jag anser att det inte finns något värde i dessa, men jag hoppas att det finns någon som är mer kreativ och vill använda detta. Allting skänkes, gärna i ett packet och alla tillbehör medföljer.

Fler bilder kan ordnas om man önskar. Svarar gärna på frågor.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

|CPU: i5 4760K | GPU: NVIDIA ASUS GTX 1070 6GB | PSU: FSP 650W |
|MB: ASUS B-85 PRO Gamer | RAM: Corsair 8GB | HDD: Seagate 1TB + 120GB Samsung EVO |

Permalänk

Hej intresserad av MX musen men kan gärna tänka mig att ta allt iofs , men då mate jag ordna med skjuts Med vänlig hälsning, och det kan isf vara till helgen då Med vänlig hälsning,

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna detta om inte compaq plockar det.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk

Tar gärna Komplett Dell Stationär dator om du kan skicka den?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Skulle egentligen kunna hämta allt!
Bygger en arkadmaskin!

Permalänk

@Bosven.80: Tyvärr skickar jag ingenting, bara upphämtning som gäller

Visa signatur

|CPU: i5 4760K | GPU: NVIDIA ASUS GTX 1070 6GB | PSU: FSP 650W |
|MB: ASUS B-85 PRO Gamer | RAM: Corsair 8GB | HDD: Seagate 1TB + 120GB Samsung EVO |

Permalänk

@IluvBread: Låter spännande, ställer dig i kö

Visa signatur

|CPU: i5 4760K | GPU: NVIDIA ASUS GTX 1070 6GB | PSU: FSP 650W |
|MB: ASUS B-85 PRO Gamer | RAM: Corsair 8GB | HDD: Seagate 1TB + 120GB Samsung EVO |

Permalänk

@Kujo: Noterat, du är ställd i kö

Visa signatur

|CPU: i5 4760K | GPU: NVIDIA ASUS GTX 1070 6GB | PSU: FSP 650W |
|MB: ASUS B-85 PRO Gamer | RAM: Corsair 8GB | HDD: Seagate 1TB + 120GB Samsung EVO |

Permalänk

@Hunter_5023 Tänkte bara checka in och se om du blivit av med datorn ännu!

Permalänk
Skrivet av IluvBread:

@Hunter_5023 Tänkte bara checka in och se om du blivit av med datorn ännu!

Hej, ja den är borta, men tack för visat intresse ☺️

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|CPU: i5 4760K | GPU: NVIDIA ASUS GTX 1070 6GB | PSU: FSP 650W |
|MB: ASUS B-85 PRO Gamer | RAM: Corsair 8GB | HDD: Seagate 1TB + 120GB Samsung EVO |