Permalänk
Medlem

Acer X34A 21:9 34" Gsync

Hej

Säljer min skärm då jag inte spelar längre. Mycket fint skick, inga skador eller liknande. Köpt på inet i februari i år, kvitto finns såklart. Inga pixelfel såvitt jag kan se, skärmen klarar 95Hz. Jag har inte tänkt på något särskilt backlight bleed heller, men jag är ingen expert på sådant.

Har kvar kartong så den kan skickas annars gäller hämtning i Malmö under dagtid.

Budstart 6000kr, alla bud i tråden tack!

Jag har massor av referenser från försäljningar här, sök i tråden eller be om det så kan jag skicka några namn.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Flög precis upp i min stol men damp ner igen kvickt när jag såg att skärmen finns i Malmö

Litar inte på att Postmord tar hand om skärmen i transit :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dovidteh:

Flög precis upp i min stol men damp ner igen kvickt när jag såg att skärmen finns i Malmö

Litar inte på att Postmord tar hand om skärmen i transit :/

Själv har jag fått typ 15 st skärmar skickade till mig från postnord...... Datorskärmar beggade från swec, Nya datorskärmar från Inet, Nya Tv skärmar från diverse butiker nya o begagnade....Alla har kommit fram hela från "PostMord" som du kallar det Själv kallar jag det Postnord och har aldrig haft problem! Knock Knock on wood

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Tycker det är lite fult att buda under önskatt utpris, men bjuder 5700kr.

Permalänk
Skrivet av Dovidteh:

Flög precis upp i min stol men damp ner igen kvickt när jag såg att skärmen finns i Malmö

Litar inte på att Postmord tar hand om skärmen i transit :/

Det är dem som kör budbilen på postnord som har kastat in saker från lastkajen för att dem inte orkar gå upp och ner. Men efter att det har visats på olika tidningar på webben så tror jag att dem har skärpt sig.. Dem som kör lastbilarna är inte så fula. Och jag tror att denna skärmen skickas med lastbilen..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Zarlor: Bud noterat. Antar att den ska skickas?

@Dovidteh: Om du beställer från inet, webhallen m.fl. så skickar de ju också med posten

Permalänk
Medlem

@Rauf:

Det kvittar.
Bor i halmstad. Jobbar i Blekinge.
Har ledigt hela lästa vecka.
Vill du skicka går det bra. Vill du att jag hämtar kör jag (eller kanske tar tåg om du bor vid stationen).

Permalänk
Medlem

Ok, jag tar tillbaka mitt uttryck ang. Postnord, fått vettiga svar här i tråden.

Jag bjuder 6000 för skärmen.

Permalänk
Medlem

6200kr.
Blev riktigt sugen på ny skärm till nya Battlefield efter stt ha läst recensioner om denna bildskärm.

Permalänk
Medlem

Bud noterade, jag föredrar även upphämtning. Slipper gärna skicka skärmen ävem om det såklart ör fullt möjligt.

Permalänk

Jag bjuder 6500 kr plus frakt.

Med vänlig hälsning isak.

Permalänk
Medlem

Mitt bud på 6200kr ligger kvar.
Jag kan hämta.

Permalänk
Medlem

@Zarlor: 6200 och hämtning låter bra! Du får den för det. Tar resten via PM.