Bästa mobil under 3000 (gärna med NFC)?

Permalänk
Medlem

Bästa mobil under 3000 (gärna med NFC)?

Tja!
Jag undrar vad det finns för alternativ om man vill köpa en mobil under 3000 (helst!) med NFC och headphone jack. Spelar ingen roll vilka märke, (har en xiaomi) just nu.

Permalänk

@iknight: Xiaomi Mi a2? osäker om det har NFC, men headphone jack finns inte.

Kanske en Nokia 7+ ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av StudioMan55:

@iknight: Xiaomi Mi a2? osäker om det har NFC, men headphone jack finns inte.

Kanske en Nokia 7+ ?

Jag kikar lite närmare på a2an.
Nokia 7+ är dock 3999 (billigaste).

Permalänk
Medlem

Kan vara värt att titta vilket SoC som används så du i alla fall får med ett par A73 kärnor i det hela, hjälper det att kännas lite rappare.. Tyvärr är det 3500kr som idag är den magiska gränsen tror jag... Där finns både samsungs A7, huawei mate 20 lite och även Nokia 7+ till och från.

EDIT: Klarar du dig utan NFC så finns det som sagt ett par Xiaomi Mi, men A2 saknar tyvärr både NFC och 3.5.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Xiaomi A2 . Bonus att de gör android One.
Eller pocophone. Den har sämre mjukvara men ändå bra.
Eglobal. 3000 ink. Moms. Men garanti lär vara svårt att få med en sådan site. Men bättre pris så jag tyckte det var värt.
https://www.eglobalcentral.eu/#/home

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

huawei p20 lite

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Slår ett slag för Motorola G6-serien!

Permalänk
Medlem

Google pixel finns som alternativ, tycker riktigt bra om min efter bytet från nexus 5. Lite gammal idag men har senaste Android.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT Phantom 410 (Vit) | i5 3570k@4.2GHz | Asus P8Z77-V LE | Corsair Vengeance LP 1600MHz 16GB | Gigabyte GTX 670 Windforce OC @1GHz | Seagate 600 480GB | Corsair HX750 | Cooler Master 212 Evo

Permalänk

Moto g6 plus ett ett bra alternativ tex

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skulle också rekommendera Moto G6 plus, kört med den i ett par månader. Kunde inte vara mer nöjd!

Permalänk
Medlem

Sony XZ1 Compact finns för billig peng 2490:- ,flaggskepp i mindre format.