Fläktar, ljudkort & gaminghörlurar

Permalänk

Fläktar, ljudkort & gaminghörlurar

ASUS Xonar Phoebus-ljudkort

Säljes komplett i förpackning. Det enda som saknas är ett kvitto från köpet, men den köptes 2016 om jag inte är helt fel ute på Webhallen. Fungerar kanon!

Noctua NF-P12 120 mm PWM-styrda fläktar.

Inga konstigheter med fläktarna, det som tyvärr saknas är fyra skruvar till respektive fläkt samt även en s.k Y-kabel till en av fläktarna (fungerar som en förgreningskontakt ifall man vill koppla två fläktar till samma PWM-uttag på moderkortet). Annars finns allting med.

Qpad QH-90 Gaming headset

Ett par svarta hörlurar som fungerar prima, dock så har själva mikrofonen till hörlurarna fått fötter så att den och själva ytterförpackningen kommer inte med tyvärr. Annars är allting annat komplett!

Tänkte att vi kör bud på allting. Fläktarna kan skickas mot att köpare står för frakten men ljudkortet och lurarna säljs mellan fyra ögon. Jag bor i Bromma och jobbar i Sigtuna, så att bor du längst med E4:an norrgående så kan jag slinka förbi med grejerna på väg till jobbet om det skulle underlätta.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Period!

Permalänk
Medlem

Bjuder 200kr + hämtning för ljudkortet

Permalänk
Medlem

400:- för ljudkortet och hämtar

Permalänk
Medlem

200:- + frakt för 2x Noctua 120mm

Visa signatur

| 9600KF | 5700XT | Ncase M.1 rev.6 |

Permalänk
Skrivet av DJache:

400:- för ljudkortet och hämtar

PM!

Visa signatur

Period!

Permalänk
Skrivet av Piotr_G:

200:- + frakt för 2x Noctua 120mm

PM!

Visa signatur

Period!

Permalänk

Fläktarna och ljudkortet är SÅLDA till @DJache och @Piotr_G. QH-90 är kvar, så fortsätt buda

Visa signatur

Period!