Permalänk
Medlem

EVGA 1080 FTW

Säljer ett EVGA 1080 FTW

Kortet finns i Linköping men kan även skickas mot förskottsbetalning.

Tänker mig att 4000 är ett skäligt pris men buda på.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Texaco:

Kortet köptes i april förra året och kvitto finns självfallet, EVGA hade åtgärdat problemet innan jag köpte kortet så mitt exemplar är utan överhettningsproblem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av simkev:

Kortet köptes i april förra året och kvitto finns självfallet, EVGA hade åtgärdat problemet innan jag köpte kortet så mitt exemplar är utan överhettningsproblem.

Lägger ett startbud på 3500:-

Permalänk
Medlem

3700 kan hämtas i Linköping

Visa signatur

Amd Ryzen 5 2600x | Kfa2 1080ti | Samsung 860 evo | MSI B450I GAMING PLUS AC | Loque Ghost S1 | Corsair 16gb 3000mhz | Noctua L12 | Corsair sf600 V2 |

Permalänk
Medlem

Kortet är med största sannolikhet sålt via PM för 4000:-.

Permalänk
Medlem

Bjuder 4200 + frakt om kortet är kvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pyrian:

Bjuder 4200 + frakt om kortet är kvar

Har en som kommer och tittar på kortet imon, blir det ingen affär så får du kortet.

Permalänk
Medlem

Åhå hm intressant.
Skulle det vara något skumt med kortet?
Vet iaf att EVGA gjort 2 versioner FTW, men din är den tidigare troligast

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pyrian:

Åhå hm intressant.
Skulle det vara något skumt med kortet?
Vet iaf att EVGA gjort 2 versioner FTW, men din är den tidigare troligast

Skickades från m.sweclockers.com

Inga konstigheter alls med kortet, detta är Rev.B av ursprungsversion där överhettningen av VRM var åtgärdad. För att rentvå sitt namn och för att differentiera mot 3-fläkts kylaren som kom på FTW versionen av 1080ti så släppte EVGA FTW2 varianten av 1080.

Permalänk
Medlem
Skrivet av simkev:

Inga konstigheter alls med kortet, detta är Rev.B av ursprungsversion där överhettningen av VRM var åtgärdad. För att rentvå sitt namn och för att differentiera mot 3-fläkts kylaren som kom på FTW versionen av 1080ti så släppte EVGA FTW2 varianten av 1080.

Jo och så skulle FTW2 ha flera mätpunkter för temperatur av olika komponenter på kortet när man använde EVGA precision mjukvaran.
Läste något om firmware och minnen också... aja