Permalänk
Medlem

@Celebmir: Jag har "lust" att köpa den stolen. Som sagt sitter jag ganska mycket hemma. Stolen är väl egentligen en övervaknings stol då eller? Tror du det kostar något större att byta ut armstöden då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ad4m:

@Zyriak: Jag hade tänkt att köpa en Kinnarps begagnad, men är fortfarande inte helt säker på det. Har några sådana på jobbet nämligen, men jag sitter inte i dem tillräckligt ofta så vet inte om jag gillar dem mer eller mindre än den stol jag har för tillfället.

Orka en infisad begagnad, vem vet hur många kalsonger som suttit på den sitsen?

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Sjukt nöjd med min Malmstolen 4000

Permalänk
Medlem

https://secretlab.eu/

Köp en stol härifrån, i lämplig storlek. Sitter hela dagen på jobbet i min kontorsstol för 10k och längtar hem till denna. Inget knarr, sköna kuddar som ingår och grymt sköna spakar för att ställa in stolen.

Permalänk
Medlem

Jag har beställt en härifrån och väntar med spänning;) också refurbisht

https://aerons.se/

Permalänk
Medlem

@Arelion: Hur länge har du haft stolen? Har hört att dem stolarna också ska vara av bra kvalité.

Permalänk
Medlem

@Hondaxl: Trevligt! Hör gärna av dig, skulle vilja veta vad du tycker

Permalänk
Medlem

@Blazter: Lägger ganska många ägg jag med medan jag sitter i min stol! "Gamingstolen" måste vara ganska bra för att jag inte ska känna dem?

Permalänk
Medlem

Jag rekommenderar RH Logic 400 över Kinnarps, tycker de är bra mycket skönare. Men provsitt om du kan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ad4m:

@Celebmir: Jag har "lust" att köpa den stolen. Som sagt sitter jag ganska mycket hemma. Stolen är väl egentligen en övervaknings stol då eller? Tror du det kostar något större att byta ut armstöden då?

Jag kollade på priset och har för mig att de tog 1500 för ett set med två. Det är ännu ingen fara.
Mitt råd är att åka och sitta i stolar du funderar på och avgöra efter detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag får min Herman Miller Embody på Måndag troligtvis, kan återkoppla med lite intryck när den anländer. Beställde via www.2ndhnd.com

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

@Ad4m:

Hej! Jag har haft stolen i ca 2 månader. Beställde från deras hemsida med något kampanjpris och gratis frakt, landade på ca 3500.

Permalänk
Medlem

@Arelion: Jäklar det var mig verkligen ett schysst pris

Permalänk
Medlem

@KniFF: Gör så! Tack för infon

Permalänk
Medlem

@pko: Ska försöka göra det till helgen!

Permalänk
Medlem

Kan också starkt rekommendera Kinnarps 9000-serien, grymt sköna. Visserligen fick jag min gratis från jobbet med en liten defekt som jag fixade till själv...

Visa signatur

Intel i9 9900K | Asus Strix Geforce RTX 2080 | Gigabyte Z390 Aorus Pro Wifi | 16GB RAM @ 3200MHz 14-14-14-34

Permalänk
CS-mästare

@Arelion: Har själv kikat på Titan modellen, vilken har du? När man kollar recensioner av Secretlabs stolar är det nästan misstänksamt många lovord. Har du några minus att ge den?

Det som lockar är svankstödet istället för kudde som alla andra envisas med. Jag känner bara till en annan modell som har det, Maxnomic MIG series som ligger ett snäpp upp på prislistan. Men det går nästan inte att hitta några recensioner på MIG:en tyvärr. Någon på Sweclockers som har en tro?

Visa signatur

Asus P7P55D-E Pro | i5 750 2,66ghz (3,80ghz) | Corsair H50 | XFX ATI Radeon 5870 | Corsair Dominator 2x 2gb | Corsair HX 750w | Obsidian 800d

Permalänk
Medlem

Ser att KAB varit uppe några gånger, kan inte annat än att nämna det igen, har en Director köpt som demo ex.
Har väl haft den i 7år nu och det är inte tendens till slitage någonstans och 12 timmars pass är inget problem.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Så länge jag inte kör mitt datorskrivbord över 150 km/h genom kurvorna så känner jag inte något behov av en skålad gamingstol.

12-13 år hittills med min begagnade Kinnarpsstol. Behöver smörja gångjärnen i den var 4 år.

Visa signatur

Du behöver inte vaccinera dina barn, bara dom du vill behålla.

Permalänk
Medlem

@frankof: Tack för infon!

Permalänk
Medlem

@Rajmo: Är också intresserad över dem stolarna, då jag hört att dem är bättre än din "standard" gaming stol.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arelion:

@Ad4m:

Hej! Jag har haft stolen i ca 2 månader. Beställde från deras hemsida med något kampanjpris och gratis frakt, landade på ca 3500.

Hej,
Såg ditt tips och ser att dom har humana priser och just nu även en 25€ julrabatt. Och frifrakt fortfarande.
Om man får fråga, vad tycker du om din stol nu 1,5 år senare? Har stolen börjat glappa eller gnissla/knarra? Finns det nåt negativt du kan komma på?
Har börjat bli trött på stolen jag har hemma. Mycket pga knarrandet som började komma efter kanske ett år så nu är man orolig att detsamma sker med nästa stol man skaffar.
Tackar på förhand!

Permalänk
Medlem

Sitter också på en KAB. Den blir 3år här i Januari.

Är riktigt nöjd! Känns bastant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

Sitter också på en KAB. Den blir 3år här i Januari.

Är riktigt nöjd! Känns bastant.

Jag sitter i en KAB här på kontoret. Den är super.
Jag tror den måste vara 20-25 år gammal nu tror jag. Tyget(under låren) är utslitet och den ser dammig ut efter alla år och folk som suttit i den men jag vägrar byta ut den. Så sugen på att köpa en och ha hemma men dom är lite väl dyra. Har hoppats hitta en begagnad i närheten på blocket men dom är inte så vanliga.

Permalänk
Medlem

@FANTEN: Nej, inget knarr eller något sådant. Fortfarande helt nöjd. Det enda är små märken i stolsdynan från kattens klor när hon försöker få min uppmärksamhet, men det är ju inte stolens fel.