Vad tänker du spela på #backloggensdag?

Permalänk
Relik 📜

Vad tänker du spela på #backloggensdag?

Gänget hos FZ har stöpt om Långfredagen ("den mest menlösa lediga dagen sedan Annandag pingst avskaffades") till "Backloggens dag" – det perfekta tillfället att beta av ett spel från den där högen av titlar du byggt upp sedan Dackefejden.

Själv tänker jag ta tag i Deus Ex: Mankind Divided under förutsättning att #livet tillåter. Vad ska du spela på #backloggensdag?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

Min backlogg är extremt lång, Ska man börja från botten så borde jag spela Final Fantasy IV, Men det blir nog att köra klart Telltales Walking Dead istället

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Inaktiv

Det blir väl att se om man kan ta sig igenom Anor Londo i Dark Souls tror jag.

Permalänk
Medlem

Funderar på att sätta mig med Witcher ikväll.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Ska försöka bli klar med Assassins Creed Origins som jag spelat av och till sen jul

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk

Blir nog far cry 5 om man får tid har väl 7-9 spel som ja måste köra med. Men men:/ får väl spela mer på helgerna

Permalänk
Medlem

Fragile Alliance. Det hade blivit K-240 om jag hade orkat plocka fram Amigan.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Inaktiv

Om jag hade haft tid/möjlighet - The Last of Us

Permalänk
Medlem

the darkness 2 som man fick gratis häromdagen, eller kanske south parks nya spel som jag införskaffat?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

I brist på tillgång till dator så får det nog bli att lägga litet tid på Broken Sword på mobilen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har tyvärr ingen backlogg, har spelat igenom alla intressanta spel och tröttnat på dem, väntar på Metro Exodus, nästa ME spel(om det kommer), nästa Fallout spel etc.

Tänkte spela om ME Andromeda dock, då jag spelade direkt efter release utan patcharna, med affärsbuggen mellan level 60-70 eller vad det var. Som femsh.... err, fem. femryder så var det. Förra gången spelade jag som maleryder. Spelade igenom hela ME serien från början till slut och gjorde varenda pryl för tredje gången i höstas. Så dags nu kanske.

Permalänk
Medlem

What Remains of Edith Finch.

Ska testa i helgen, fick "best narrative" på game awards så det kanske kan vara nått. Finns på gog också.

Permalänk
Medlem

uncharted 4 i kväll var planen sen har jag kört alla mina ps4 spel sen har jag bara 80st jag inte kört på steam och några på origin och gog, easy peasy vi syns nästa millennium.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk

Dags att ta sig i kragen och lira igenom The last of us. Väntat allt för länge med det.

Permalänk
Medlem

Har ca 1400 spel bara i Steambiblioteket som jag aldrig startat... så jag vet inte ens om jag vågar ge mig på den där resan.

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem

Ska nog försöka få en lång kampanj inom Mount&Blade Warband

Visa signatur

🖥️: Intel i5 12600K | MSI VENTUS 3070 TI | G.Skill Trident DDR4 3600Mhz 32GB | NR200 |
EK AIO 240 | Corsair 750W Platinum 80+

📱: Iphone 13 Pro Max
📺: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Bioshock 2. Tog mig 6 månader att klara av första.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 6600k 4 Ghz , 8 GB DDR4-RAM , Asus Strix GTX980 , 1 TB HDD + 256 GB SSD , Asus moderkort av modell jag ej minns namn på, Corsair C70 Svart

Permalänk

#Backloggensdag Under denna dag har jag hoppat tillbaka till ett gammalt favoritspel... DIABLO II.
Det blir Diablo II för fulla muggar påsken då jag är sjuk. Så gott te väntar och nu ska jag ta mig igenom några läskigt härliga dungeons!

Trevlig spelpåsk allihopa!

Visa signatur

"I find your lack of faith disturbing." - Darth Vader
"A quick temper will make a fool of you soon enough. " - Bruce Lee
"A goal is not always meant to be reached, it often serves simply as something to aim at. " - Bruce Lee

Permalänk
Medlem

Baldurs Gate 2 borde jag spela... Inte ens när jag fuskade i yngre dar lyckades jag ta mig igenom.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Satt inatt och och fick minnen tillbaka från No One Lives Forever... Det skulle jag velat beta av, hade ju så kul med det för sååå länge sedan

Går väl inte att spela idag eller få tag på....

Permalänk
Medlem

Jag har precis tagit upp Zelda botw igen så det blir väl det, men mest blir det saker i #livet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Spelade Surviving Mars i några timmar. Ungefär som Banished fast på Mars. Gillart.

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@Exxelent: Åh, du bara måste spela DLC:t Minerva's Den, det bästa narrativet i Bioshock-serien, och bland det bästa jag upplevt faktiskt. Bara att skriva om det får mig att vilja sparka igång Bioshock 2 Remastered bara för att uppleva Minerva's Den igen.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Spelade just ut Trespasser DLC:t till Dragon Age 3. Kan konstatera att Origins är ohotat bäst i den serien. Nu behöver jag ett bra spel så jag startar om KOTOR 2

Permalänk
Medlem

Funderar på Mafia III, månadens humble bundle.
Vad säger ni om spelet. Har i stort sett bara hört dåliga saker om spelet. Mafia 2 var ganska bra, men Mafia 1 var enligt mitt tycke mycket bättre. Vilket av ettan och tvåan är Mafia III mest likt?
Funderar på om jag ska behålla det eller skickade det vidare till en kompis.
Håller på att ladda ner Deus Ex: Mankind devided och ska testa det först.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xSWEDEx:

Satt inatt och och fick minnen tillbaka från No One Lives Forever... Det skulle jag velat beta av, hade ju så kul med det för sååå länge sedan

Går väl inte att spela idag eller få tag på....

Nostalgi! "There must be a hole in my pocket!?"
Men förbered dig på att spelet inte har åldrats särskilt väl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xSWEDEx:

Satt inatt och och fick minnen tillbaka från No One Lives Forever... Det skulle jag velat beta av, hade ju så kul med det för sååå länge sedan

Går väl inte att spela idag eller få tag på....

Visst sjutton går det! Rock paper shotgun artikel och info!

Själv ska man kanske ta ett par timmar till i Witcher 3 eller så blir det något annat i steam högen....

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Själv tänker jag ta tag i Deus Ex: Mankind Divided under förutsättning att #livet tillåter. Vad ska du spela på #backloggensdag?

Haha, har EXAKT samma spel jag borde ta tag i

Visa signatur

"Trust Me, I'm an Engineer"

Permalänk
Medlem
Skrivet av inquam:

Har ca 1400 spel bara i Steambiblioteket som jag aldrig startat... så jag vet inte ens om jag vågar ge mig på den där resan.

Holy cow! Hoppas det finns någon sorts sorteringsfunktion?

Visa signatur

"Trust Me, I'm an Engineer"

Permalänk
Medlem

Bioshock Infinte.
Ett av de tre spel som följde med inköpet av HD 7870 våren 2013, de andra två var Tomb Raider och Far Cry 3: Blood Dragon. De blev dock inte liggande som Bioshock Infinite råkade bli, beroende på att jag hade Bioshock 2 i backloggen vid den tiden, och ville ta det först.