GPU 1080 ti till Ncase M1 bygge sökes!

Permalänk

GPU 1080 ti till Ncase M1 bygge sökes!

Precis som rubriken lyder söker jag ett 1080 ti till (eller ett 1080 till ett bra pris). Budgeten är i krokarna kring 6500 kr!

Här är en lista på några av de kort som passar 😅😊:
- EVGA 1080 Ti SC BE Gaming
- Gigabyte 1080 ti Gaming OC
- Asus 1080 ti Strix OC
- MSI GTX 1080 ti Aero / Aero OC

För full kompalitetslista se Länk: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Xhd3QG2uIVBgQ7vHgpP_B.... Klicka på "Does GPU GPU Cooler Fit?" och scrolla ner.

Annars skicka PM eller skriv i dislussionsfältet vilket kort/pris så kollar jag själv om det är kompatibelt.

Att föredra: Inget cool whine samt relativt tyst. Kvitto är även ett måste! Betalning kan ske via Swish, Paypal eller face to face Om det är i Göteborg!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Ett tips är nog att du listar alla kort som är intressanta i annonsen, det var lite halvmeckigt att hitta / förstå.

Permalänk
Medlem

med den budgeten blir det nog svårt att införskaffa ett 1080 Ti om man tänker på nuvarande crypto-hypen :/

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d - Gigabyte AORUS x570 PRO - 32gb 3200mhz CL15 - Fractal Design Lumen s24 - ASUS TUF RX 7900 XTX - Fractal Design North
Topping DX3 Pro Plus - Hifiman Edition XS - Sennheiser HD650

Permalänk

@anon107085 Tack för tipset! Jo jag vet att det är lite knapert på marknaden. Men sett senaste veckan kort som gått kring 6400-6700! Som student måste man försöka!

Permalänk
Inaktiv

@Jesper.Bergstrm: var har du sett kort gå så billigt? Här ligger dom ju från 7000-7500 plus nån hundring till

Permalänk

Ett som såldes i sthlm regionen häromdagen (6500). Sedan frågade jag en annan som sålde sin dator i komponenter, det gick för 6400. Sedan har jag varit i kontakt med två andra där 6800 har varit priset. Sedan stämmer det att det går kort för så höga summor också. Haft noggrann uppsikt

Permalänk
Medlem

Kolla även efter Zotac 1080 ti mini (låter som fan men kan flashas med BIOS för deras AMP! kort för att kunna få fläktarna helt tysta i idle)

Visa signatur

: )