Oculus Rift + Touch + Tredje Sensor

Permalänk

Oculus Rift + Touch + Tredje Sensor

Oculus Rift Headset säljes. Ett par Touch-kontroller ingår och dessutom följer en tredje sensor, för "Roomscale" gaming, med. Headsetet fungerar som förväntat, inga märkbara skador. Sensorerna och kontrollerna fungerar även dem som de ska. Bilder kan tillhandahållas vid behov. Headsetet kan prövas på plats i centrala Örebro om så önskas. Upphämtning prioriteras. Ska varan skickas avsäger jag mig allt ansvar för skador som kan komma att uppstå under färden.

Budstart: 3500kr

*Jag reserverar mig rätten att sälja till vem jag vill och att avbryta försäljning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Super Mario? Ja det gör han

I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.

Permalänk
Medlem

300kr för den extra sensorn

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk
Medlem

400kr +frakt för den extra sensorn

Permalänk

3000 + frakt för oculus rift och touch kontrollerna

Permalänk

@mansolsson:

Är budet exklusive den extra sensorn?

Visa signatur

Super Mario? Ja det gör han

I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.

Permalänk
Skrivet av Whitesound:

@mansolsson:

Är budet exklusive den extra sensorn?

Ja

Permalänk
Medlem

3300:- för allt och kan hämta i Örebro.

Permalänk
Skrivet av Vregoff:

400kr +frakt för den extra sensorn

Skrivet av mansolsson:

3000 + frakt för oculus rift och touch kontrollerna

Budgivningen avslutas vid midnatt

Visa signatur

Super Mario? Ja det gör han

I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.

Permalänk

Såld

Visa signatur

Super Mario? Ja det gör han

I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.