Permalänk
Medlem

2st Biobiljetter

Hej,

Har två stycken företagsbiljetter hos SF som går ut idag. Kommer inte använda de själv så tänkte att jag lottar ut dem här till en lycklig vinnare.

Skriv vilken film du vill se samt en kort motivering varför du ska få biljetterna så väljer jag en vinnare vid 20.00. De är giltiga t.o.m idag så antar att de går bra att välja en film på SF:s hemsida och boka 2 biljetter med dem.

Lycka till

OBS: Skriv endast här i tråden, inga PM. Jag skickar sifferkoderna i PM när tävlingen är avslutad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Tar dem jättegärna! Kan då ta ut sambon på en fin biokväll på fredag och använda pengarna för en liten present istället

Angående film så är Jumanji, mycket gott med ett bra skratt för att avsluta arbetsveckan!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@frizzy10: Jag skulle vilja ta med min sambo och se Solsidan. Min sambo är nyexaminerad grundskolelärare och har precis fått sin första klass denna vecka och har extremt mycket att tänka på. Jag vill att hon ska få ett litet avbrott och se henne ha kul och slappna av i en tid av mycket stress och höga förväntningar på sig själv. Tack för mig :)!

Permalänk
Medlem

Jag och tjejen har inte sett nyaste starwars än, mest pga pengar läggs på annat.

Ifall du som mångra andra tycker du det är ett brott mot mänskligheten så får du nog skicka över biljetterna hit

Permalänk
Avstängd

Jag skulle vilja överraska min Sambo med Jumanji på bio. Hon jobbar alltid över och har inte så mycket tid till något annat så tror det skulle passa perfekt.

P.s It's My Birthday Tomorrow!

Permalänk
Medlem

Tänkte ta med min flickvän för se en film som hon pratat mycket om, Ted Gäderstads - För kärlekens skull. Vi bägge är studenter så..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Jag och tjejen har inte sett nyaste starwars än, mest pga pengar läggs på annat.

Ifall du som mångra andra tycker du det är ett brott mot mänskligheten så får du nog skicka över biljetterna hit

Filmen är ett brott i sig. Det bästa med den var att man fick en ursäkt för att käka popcorn. Så om ni går och ser den; köp mycket popcorn.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Vi är tre hårt pluggande studenter i Linköping som vill se Downsizing, endast för Matt Damon. Vi kommer att slåss om biljetterna Battle royale style på campus, beväpnade med Nerfguns och järnrör.

Vi hoppas att du väljer oss, tack på förhand!

Permalänk
Medlem

@Gorian:

Popcorn och en liter med läskeblask till en dålig film? Tror fan jag åker och ser lite bio oavsett om jag får biljetterna eller ej

Permalänk
Medlem

Vore kul att göra något för min tjej som går i cellgiftsterapi. Hon har sovit större delen av dagen och kommer inte kunna somna förrän framåt 1 i natt så en kvällsbio skulle vara trevligt. Jumanji 21:15 skulle fungera bra. Företagsbiljetter som går ut idag går bara att använda för film som går senast idag. Om inte SF ändrat detta. Så det är knappast någon vits om man inte kan idag.

Permalänk
Medlem

hmm, tror inte någon hinner till bion som der ser ut nu, tack ändå TS

Permalänk
Medlem
Skrivet av hanek212:

Vore kul att göra något för min tjej som går i cellgiftsterapi. Hon har sovit större delen av dagen och kommer inte kunna somna förrän framåt 1 i natt så en kvällsbio skulle vara trevligt. Jumanji 21:15 skulle fungera bra. Företagsbiljetter som går ut idag går bara att använda för film som går senast idag. Om inte SF ändrat detta. Så det är knappast någon vits om man inte kan idag.

Är det så? Fan, visste inte om det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Är det så? Fan, visste inte om det

Skickades från m.sweclockers.com

Det var så förra året när jag vill hade en biljett som gick ut på en torsdag och ville går på fredagskvällen. Gick inte. En snäll tjej i kön löste dock problemet och bytte med mig.

Permalänk
Medlem

@hanek212 blev den lyckliga vinnaren. Sorry med missen att de bara fungerade ikväll. Ha det så trevligt på filmen

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Stort tack!
Hon blev riktigt glad för den överraskningen

Permalänk
Medlem

FYI så verkar det fungera att boka biljetter till föreställningar efter företagsbiljettens utgångstid. Bokade två biljetter för några timmar sedan till en film som går på fredag med företagsbiljetter som även de gick ut den 24:e.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Ok, tack för info!
Kanske ändrats eller så var de tjuriga i kassan.