Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S8+

Jag ska nu sälja min Samsung Galaxy S8+. Den är inköpt i juni, då den kostade 9000 kr. Telefonen har inte använts hela tiden utan under perioder, och är verkligen välbevarad. Fodralet som jag köpte till har dock spår av användning.

Hög upplösning (2960x1440p), välvd skärm, 6.2 tum, vattentålig, har snabbladning med mera. En cool mobil med andra ord! Ett fodral som gör att mobilen kan ställas i rätt vinkel följer med också. Det gör att du slipper hålla i den, utan du kan bara ställa den på skrivbordet/i knät.

Jag tänkte att jag har en budgivning, med start på 3700 kronor. Under lördagen och söndagen den 9-10 december så finns den att hämtas i centrala Uppsala. Passar inte det den som vinner budgivningen så tar mina föräldrar med den till Falun för att hämtas där, och passar inte det så kan den skickas inom Sverige. Jag kan stå för frakten, skickar den med Postnord.

PM:a mig för frågor! Annars skriv bud här nedanför. Jag tänker mig att budgivningen fortgår tills fredagen 8/12. Originalkartong och kvitto finns 😊

//Rasmus

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Då börjar jag med 3700kr.

Permalänk
Medlem

Budet sett!

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Budet taget!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

4000 inkl. frakt

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

@anon176726: 4200kr inkl frakt

Permalänk
Medlem

Bud taget!

Permalänk
Inaktiv

4200 exkl. Frakt.

Permalänk
Medlem

@Razmion: 4300 plus frakt

Permalänk
Medlem

Bud taget!

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Inaktiv

Du ska inte sälja den till mig så jag kan få den innan helgen så jag slipper ha massa beslutsångest utan bara ren ångest?

Permalänk
Medlem

Telefonen är din Prix! Du får den för 4500 och jag stänger budgivningen. Dock så skulle jag behöva vänta tills på lördag med att skicka den. Är det okej? Jag har svårt för att ta mig utanför mitt hem förutom korta stunder, dock så kommer mina föräldrar på besök på lördag så de skulle kunna hjälpa mig paketera den och skicka den. Hoppas det är Okej, det handlar ju bara om några dagar! Vi kan ha telefonkontakt nu innan ifall det känns tryggare

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Razmion:

Telefonen är din Prix! Du får den för 4500 och jag stänger budgivningen. Dock så skulle jag behöva vänta tills på lördag med att skicka den. Är det okej? Jag har svårt för att ta mig utanför mitt hem förutom korta stunder, dock så kommer mina föräldrar på besök på lördag så de skulle kunna hjälpa mig paketera den och skicka den. Hoppas det är Okej, det handlar ju bara om några dagar! Vi kan ha telefonkontakt nu innan ifall det känns tryggare

Skickades från m.sweclockers.com

Okej ja tar du dig inte iväg och kan skicka den så är de som de är. Jag väntar men du kan hålla budgivningen öppen tills helgen då om du ändå inte kan skicka den. Är inte girig så om någon vill bjuda mer för den är det klart det går bra

Permalänk
Medlem

Okej det är schysst av dig! Vi gör så då att du har första tjing på den, men att budgivningen är öppen

Permalänk
Medlem

4600? om vi kör blocketpaketet, eller var budgivningen stängd?

Permalänk
Medlem

Hej! Budgivningen är öppen, bud taget!

Permalänk
Medlem

Bjuder 4700 kr + frakt