Datorgrejer, ubiquiti, AC, portabelt badkar med mera

Permalänk
Medlem

Datorgrejer, ubiquiti, AC, portabelt badkar med mera

Har inte lagt någon tid på att ta smickrande bilder pg av renovering lite trångt i lägenheten allt uppställt här och där, enbart så att man ser vad det är eventuellt finns det mer kartonger. Grejerna är ju inte sämre för det.
Se #17134648 och #17134772 för lite mer bilder

Jag jobbar kontorstid i Finspång, bor i Norrköping avlämning/avhämtning prioriteras, betalning via swish/kontant eller banköverföring. Vissa saker kan skickas men köparen står då för risken och frakten. Finns möjlighet att komma och titta på grejerna försöker så långt som möjligt undvika att skicka.

-Pianostol och bord ihopfällbara

-Ubiquiti Picostation Wireless Access Point med POE injector , fungerar för utomhusbruk i hårt väder 360grader upp till 500meter har själv använt den inomhus och är riktigt nöjd.

-Portabel Luftkonditionering 3.5kw använd 1sommar kostade då 4000:-, har köpt till slang/adapter för 350:- som synns på bild då tanken var att koppla på frånluft i badrum, säljes pg av platsbrist liten lägenhet.

-Portabelt badkar, köptes 2015 för 1600 + 600 i tull och frakt ej giftiga plaster , isolerad håller värmen upp till 1h, tar liten plats ihopfälld (eventuellt finns ett förvaringsfodrall någonstans)
se amazon för dimensioner, jag är 179 har fungerat för mg när jag har vägt 110 kg säljs pg av badrums renovering platsbyggt badkar. Det finns en slang för avloppet så den behöver inte stå i duschkabin varmt rekommenderad om man saknar badkar. https://www.amazon.co.uk/gp/product/B005JX8DHA/ref=oh_aui_det... . Priside 800

-HP laptop med windows 10 home och intel 120gb SSD. Se bild för specs

-2st windows xbox handkontroller trådlösa med sändare

-ett par dlink PowerLine AW 500 nätverk via vägguttaget

Påkostade datorgrejer en gång i tiden, aldrig klockat säljes pg av nybygge
-Asus P8Z77-I Deluxe Intel Z77 2xDDR3 WiFi Socket 1155 mITX (fungerar men när jag bytta GPU från denna till nya datorn så fick jag ingen bild på interna GPU'n, kan vara så att den var avstängd i bios'en är den biten viktigt så bör det testas innan köp)
-Crucial BallistiX Sport Kit 2x8GB DDR3 1600MHz
-Intel Core i5-3570K 3.4GHz Socket 1155 Box
-Fractal Design Node 304 HTPC No PSU Black mITX (repig osv får ses som dåligt skick)
-Noctua NH-U14S CPU-kylare S1155/1156/1366/2011/775/AM2/
AM3/FM1 (stor tornkylare med tyst fläkt, fått riktigt bra recensioner varit riktigt nöjd med denna)
-Powerstone Silver Strider 850w Silent modular 80+ gold (går till SFX annars hade jag behållt)

- Tjockare hifi högtalar kablar

- Fotvärmare testad engång inköpt för 500kr 1månad sedan, kvittot slängt

- Benvikter och en adidas sparkmits

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Vad har du för pris i åtanke för Ubiquiti Picostation?

Trevlig helg!

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

Hej!

Vad har du för pris i åtanke för Ubiquiti Picostation?

Trevlig helg!

Vad tror du om 350:- + frakt? dustin tar 900:- + frakt för den idag (alt 775 inkl frakt från computer salg megastore)

detsamma

Permalänk
Medlem

1500kr för 1155 mobo + cpu, U14 o ram? ev kan frakt behövas också.

Permalänk

Tar gärna en Xbox kontroll, vet inte vilket riktpris du har men 100+frakt?

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk
Medlem
Skrivet av lappen81:

Vad tror du om 350:- + frakt? dustin tar 900:- + frakt för den idag (alt 775 inkl frakt från computer salg megastore)

detsamma

Låter bra. Jag kollade upp specs för den då jag tänkt ha den på landstället och den klarar max -20C, brukar krypa lite längre nedåt emellanåt. Återkommer om jag trots det vill lägga ett bud!

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av subonez:

1500kr för 1155 mobo + cpu, U14 o ram? ev kan frakt behövas också.

Ska fundera lite återkommer

Skrivet av phoenix96:

Tar gärna en Xbox kontroll, vet inte vilket riktpris du har men 100+frakt?

Ta gärna båda isf har bara en sändare vad jag har hittat och den tar båda kontrollerna samtidigt, 180 + frakt eller 250 inklusive frakt?

Skrivet av xtQ:

Låter bra. Jag kollade upp specs för den då jag tänkt ha den på landstället och den klarar max -20C, brukar krypa lite längre nedåt emellanåt. Återkommer om jag trots det vill lägga ett bud!

Noterat

EDIT: hittade lite grejer till AC för fönstertätning, fjärrkontroll osv, samt fodralet till badkaret den har en reva dock men det borde gå att sy igen

Permalänk
Medlem

Bjuder 200 kr för xbox kontrollerna, och kan ses i Norrköping, alt. Linköping i veckan.

Visa signatur

| 9600KF | 5700XT | Ncase M.1 rev.6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piotr_G:

Bjuder 200 kr för xbox kontrollerna, och kan ses i Norrköping, alt. Linköping i veckan.

Om du kan hämta i norrköping, är tillgänglig hela helgen annars är det efter kontorstid i veckan typ 5-6 eller senare lite beroende på dag.

Permalänk
Medlem

Även denna ska bort ihopfällbar pianoställning och stol

Permalänk

@lappen81 Låter bra, vi tar resten i PM

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk

Haha måste testa fotvärmaren. Du får en hundring för den😋

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

160Kr med frakt för fotvärmaren

Citera gärna eller svara i pm så jag inte missar svar tack.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Haha måste testa fotvärmaren. Du får en hundring för den😋

Noterat

Skrivet av SCORPIUS:

160Kr med frakt för fotvärmaren

Citera gärna eller svara i pm så jag inte missar svar tack.

Kan du gå till 190 med frakt är osäker på vad frakten går på så?

Permalänk
Medlem

@lappen81: Det kan jag

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

@SCORPIUS: Då kör vi på det PM'ar

EDIT: Fotvärmaren är såld

Permalänk
Medlem

Kan ta båda Xbox kontrollerna o sändare för 300 inkl frakt.

Permalänk
Medlem

Har du något riktpris för RAM:en?

Permalänk

Bjuder 300kr för "Crucial BallistiX Sport Kit 2x8GB DDR3 1600MHz"
och 300kr för "2st windows xbox handkontroller trådlösa med sändare".
(Totalt 600kr)

Kan möta upp i Norrköping. Swish eller kontant. Födelsedagsuppgradering till frugans dator.

Permalänk
Medlem

Fotvärmaren, xbox kontrollerna med sändare samt ram minnen sålda

Permalänk
Medlem

Är moderkortet kvar?

Permalänk
Medlem

@bOnusbOy: Jag tror att det säljs i paket på lördag/avhämtning, kan ju återkomma annars?

Permalänk
Medlem

Även 7st klean kanteen termosar missade 1 på bild (ska vara bra stål, samt stål patron på insidan av locket så att vätskan inte kommer i kontakt med något annat) ska säljas ev saknas ett lock ska leta, dom har legat i låda och samlat damm tog upp dom rakt av behöver diskas av, kostade ca 300-350:- st https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1104723

Safe Healthy Materials
All our vessels are made from 18/8 (food grade) stainless steel. Our gaskets and O-rings are food-grade silicone. Our Sport, Loop, and Café Caps are made with BPA-free polypropylene #5.
We use corrugated cardboard to insulate our Food Canister Lids. It's our commitment to health, sustainability... and taking ice cream on a picnic.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lappen81:

@bOnusbOy: Jag tror att det säljs i paket på lördag/avhämtning, kan ju återkomma annars?

Kanon! Håller tummarna på att ingen dyker upp på lördag då. 😜

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

picostation 150:-

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Hej.

Har moderkortet blivit sålt än?
Finns det kvar är jag interagerad.

/Robert J.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragathol#1:

picostation 150:-

250:- så är den din

Skrivet av bOnusbOy:

Kanon! Håller tummarna på att ingen dyker upp på lördag då. 😜

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Robert Johansson:

Hej.

Har moderkortet blivit sålt än?
Finns det kvar är jag interagerad.

/Robert J.

EDIT: Återkommer om det inte blir sålt

Permalänk
Medlem

@lappen81: Ok, hör av dig när du vet hur det blir

Permalänk
Medlem

Sålt
-2st windows xbox handkontroller trådlösa med sändare
-Asus P8Z77-I Deluxe Intel Z77 2xDDR3 WiFi Socket 1155 mITX (fungerar men när jag bytta GPU från denna till nya datorn så fick jag ingen bild på interna GPU'n, kan vara så att den var avstängd i bios'en är den biten viktigt så bör det testas innan köp)
-Crucial BallistiX Sport Kit 2x8GB DDR3 1600MHz
-Intel Core i5-3570K 3.4GHz Socket 1155 Box
-Fractal Design Node 304 HTPC No PSU Black mITX (repig osv får ses som dåligt skick)
-Noctua NH-U14S CPU-kylare S1155/1156/1366/2011/775/AM2/
AM3/FM1 (stor tornkylare med tyst fläkt, fått riktigt bra recensioner varit riktigt nöjd med denna)
-Powerstone Silver Strider 850w Silent modular 80+ gold (går till SFX annars hade jag behållt)
-Fotvärmare testad engång inköpt för 500kr 1månad sedan, kvittot slängt

Kvar Bilder i annonsen om inte annat länkar nedan
-Pianostol och pianobord ihopfällbara bild: #17134772
-Klean Kanteen mer info och bilder här #17144539
-Ubiquiti Picostation Wireless Access Point med POE injector , fungerar för utomhusbruk i hårt väder 360grader upp till 500meter har själv använt den inomhus och är riktigt nöjd.
-Portabel Luftkonditionering 3.5kw använd 1sommar kostade då 4000:-, har köpt till slang/adapter för 350:- som synns på bild då tanken var att koppla på frånluft i badrum, säljes pg av platsbrist liten lägenhet. Finns alla möjliga tillbehör typ för fönster osv bild i annons och här #17134648
-Portabelt badkar, köptes 2015 för 1600 + 600 i tull och frakt ej giftiga plaster , isolerad håller värmen upp till 1h, tar liten plats ihopfälld finns förvaringsdodral men fodralet är lite skadat se bild i annons och här #17134648
se amazon för dimensioner, jag är 179 har fungerat för mg när jag har vägt 110 kg säljs pg av badrums renovering platsbyggt badkar. Det finns en slang för avloppet så den behöver inte stå i duschkabin varmt rekommenderad om man saknar badkar. https://www.amazon.co.uk/gp/product/B005JX8DHA/ref=oh_aui_det.... . Priside 800
-HP laptop med windows 10 home och intel 120gb SSD. Se bild för specs
-ett par dlink PowerLine AW 500 nätverk via vägguttaget
- Tjockare hifi högtalar kablar
- Benvikter och en adidas sparkmits