Black Week/Friday - Vad köpte Sweclockers?

Permalänk
Medlem
Skrivet av finally:

Ni som köpte en OLED TV från Elgiganten: fick ni med en kod för 6 månader gratis Netflix? Var hitta ni koden isåfall?

Skickades från m.sweclockers.com

Läs här:

Skrivet av Gender Bender:

Klicka på Netflix-appen så kommer den att känna av vilken TV du har och ge dig 6 fria månader.

Skrivet av XPerion:

Av vad jag läst så får man uppdatera Netflix, eller TVn firmware först innan erbjudandet aktiveras. Ni kan testa det först om inte har gjort det redan. Senaste firmware är 04.70.10.

Står hur man aktiverar Netflix. Kort det ska finnas en Netflix banner som man ska klicka på för aktivera Netflix erbjudandet. Fast jag har läst från andra att det aktievras auto efter loggat in i Netflix. Nåja, ni kan testa er fram vilket tillvångasätt är rätt.
http://www.lg.com/uk/netflix/download/Netflix_promotion_Ts-Cs_2H.pdf

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

snus2.se har erbjudande med bland annat 5 dosor extra per stock man köper.
snusbolaget.se har bra priser på Granit.

Tackar, blev 6 stockar granit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lumpjaw:

@Jay-Jay: Fick du två högtalare på köpet? Eller köpte du till? Vad är det för högtalare? Köpte samma limpa nämligen.

http://www.samsung.com/se/offer/surround/

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunkaboy86:

En fleshlight när du har tjej??

Haha, okej Mr vanilla.
Man måste prova saker i livet, vem har sagt att hon inte är med på det?

Skrivet av Bakgrund:

Pink lady från cdon?

Isåfall är du inte ensam @Netforce #17132482

Tog en annan, typ 200kr.

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

Nya brillor med. 1500kr med bra glas. Smartbuyglasses. Förövrigt samma som Draken i NIP använder så jag räknar med att man går upp i rank automatiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Har en äldre Sherwood som har taskig basåtergivning, tror den börjat ge upp så letar nytt, kluven om man ska satsa stereo eller receiver.

Haha ah det låter som det kanske är dags att börja spana!

Jag har alltid kört stereo och känner ingen mening alls med hela surroundgrejen. Klipsch och rör är en fantastisk kombo. Drömmen är ju ett par Klipsch Cornwall med en riktigt fet rörstärkare

Permalänk
Medlem

OLED65C7V blev det för mig. Har velat byta ut min 9 år gamla Samsung.
22990 på Elgiganten.se. Dem försvann fort.
Leverans 6 december så vi får se hur den är.

Permalänk

Kenu Airframe+ och medföljande snabbladdarkabel

Permalänk
Medlem

Köpta mig HyperX Cloud 2 idag, 490kr på media markt

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Köpta mig HyperX Cloud 2 idag, 490kr på media markt

Riktigt bra pris! Jag köpte mina för 580 kr under mellandagarna förra året och tyckte det var ett bra pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

Blev en Google Home och en Home Mini för halva priset på Tink.de! Ca 1200:- totalt

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Skulle inte bli mycket detta året men det slutade med:

*Audio Pro Addon C5, sambon ville ha radio i köket och jag ville den skulle kunna mer än att spela FM-radio. 1790kr
*SteelSeries Siberia 840, 1490kr från Elgiganten kunde inte låta bli när de var nedsatta 1800kr

Sen mindre intressant men dock så viktigt:
Bilbarnstol Maxi-Cosi, RodiFix AirProtect, 1622kr, tror det bara var 200kr billigare. Hoppas 4 åringen gillar den.

Och lite julklappar:
Slowcooker: 499kr
Kniv-set: 1299kr
Till barnen: Lego och en sopbil

Och till den traditionella julklappsleken:
Badlakan
Godis

Visa signatur
Permalänk

HyperX Cloud II.

Visa signatur

R5 | i5 12600K | RTX 3060 | Z690 | 16 GB RAM | 1 TB M.2 SSD | 3xNH-A14 | NH-D15S | 750 W PSU

Permalänk
Medlem

En glassmaskin som jag kollat priset på ofta. Nu låg den på nästan
halva reapriset tror jag. 499 kr med inbyggd kompressor.
Glass i stora lass kommer det bli!

Visa signatur

Corsair 4000D | AMD Ryzen 5600X | Hyper 212 Evo v2 | Gigabyte Aorus Elite v2 | Gigabyte RTX 3060 Ti | Rog Strix 650W | Hårddiskar WD m2 1 TB + 3 TB WD 5400 rpm + 2 TB Seagate 7200 rpm| 16 GB RAM | Bildskärm MSI Optix MAG274QRF-QD|

Permalänk
Medlem

Idag hämtade jag ut den där Corsair tangetbordet för 99kr från Proshop Ska bli kul att få prova den.

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2786363 bose qc 25 1888kr Elgiganten

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3566449 Bildammsugare 349 kr ICAs hemsida

http://cdon.se/hushallsapparater/melitta-look-therm-selection... 299kr kaffebryggare

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2768625 powerbank 99kr från Inet

PS4 spel

Uncharted lost legacy 177 kr CDON
Horizon: Zero dawn 277 kr CDON
Wolfenstein II: The New Colossus 298 kr Webhallen

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Skrivet av Superthug:

OLED65C7V blev det för mig. Har velat byta ut min 9 år gamla Samsung.
22990 på Elgiganten.se. Dem försvann fort.
Leverans 6 december så vi får se hur den är.

Kommer inte bli besviken i alla fall, jag har höga krav och ibland blir jag blown away när jag kollar på min, har bara kolla på vanliga blu rays so far, 4k kommer nog bli speciellt.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Utöver spelen så blev det en Bacho hylsnyckelsats från Jula för 799 kr:
https://www.jula.se/catalog/verktyg-och-maskiner/handverktyg/...

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Utöver spelen så blev det en Bacho hylsnyckelsats från Jula för 799 kr:
https://www.jula.se/catalog/verktyg-och-maskiner/handverktyg/...

kollade lite på den för att köpa en till, Deras ord.pris stämmer dock ej, under tusenlappen finns den för.
Annars är det ett riktigt bra köp, sjukt smidigt att ha allt samlat när man ska pilla med något

Farsan köpte en stanleykompressor för 800:-, hoppas den fungerar bra

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem

Köpte mig en Logitech MX Master 2S till macbooken 😊 runt 900 har har jag för mig från CDON. Inte värsta dealen, men vart sugen på den länge å ca 250 kr billigare är ju inte helt fel.

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem

cities skyline
don rosas: farbror joakims liv med tanke på 70års-jubileumet

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Letar efter trådlösa in-ear hörlurar att ha på gymmet. Men verkar finnas nackdelar med alla vad jag sett enligt omdömen/recensioner, som gjort att man avvaktat.

Är dessa bra? JayBird Freedom Special Edition eller dessa: JBL Reflect Mini Bluetooth?

Länka gärna ett par under 1000-spänn som är bra.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem

Det blev ett abonnemang hos vimla. Passade väldigt bra då jag var tvungen att byta iallafall. Köpte även en 144hz skärm på CDON och även nytt moderkort, processorkylare från noctua (minstingen) och ett Fractal Design r5 på Inet då de hade medlemspris på det. Chassit ska min far få i julklapp tänkte jag.

Permalänk
Medlem

Som många andra blev det en LG OLED55B7 13990:- netonnet
Blev några 4k Bluray med, bland annat earth II - cdon
(sen komplettera med icke nersatt oppo udp203 plus ett region chip, jag spelar ännu lite gamla DVD region 1)
Leverans imorrn bitti (TV+oppo), blir kul packa upp.
Inte så min 8 år gamla plasma är kass, men HDR + 4k blir ändå stort hopp

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600x+Noctua NH-D15 chromax , Asus Rog Strix B650E-E, Samsung 980 Pro 1TB m.2, Kingston Fury Renegade 2TB m.2, G.Skill Trident Z5 Neo Svart 2x16GB CL32 6000, Asus TUF 7900 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av moonblase:

kollade lite på den för att köpa en till, Deras ord.pris stämmer dock ej, under tusenlappen finns den för.
Annars är det ett riktigt bra köp, sjukt smidigt att ha allt samlat när man ska pilla med något

Farsan köpte en stanleykompressor för 800:-, hoppas den fungerar bra

Jag tror det är rätt ordinariepris (dvs deras eget ordinariepris), eller rättare sagt dom har iaf ganska nyligen tagit 1999:- för den. Enligt prisjakt verkar det vara ett helt ok pris, ingen annan under typ 1200:- iaf:
https://www.prisjakt.nu/expert.php?query=hylsnyckelsats+s910&...

Kompressorn (jag antar du menar den för 899:-) tror jag är helt ok.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Jag tror det är rätt ordinariepris (dvs deras eget ordinariepris), eller rättare sagt dom har iaf ganska nyligen tagit 1999:- för den. Enligt prisjakt verkar det vara ett helt ok pris, ingen annan under typ 1200:- iaf:
https://www.prisjakt.nu/expert.php?query=hylsnyckelsats+s910&...

Kompressorn (jag antar du menar den för 899:-) tror jag är helt ok.

nä, såg det priset nu, ligger på runt 900-1000:- på gekås, därifrån jag tog mitt pris, inte kollar så noga i andra butiker, trodde inte det var så stor skillnad

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem

Electrolux slow-cooker.
Metabo borrskruvdragare.
Moto G5 plus.
2st Ledpaneler och 3st värmemattor.
500kr läsk o godis från gottebiten.
Plus en massa smågrejs.

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av moonblase:

nä, såg det priset nu, ligger på runt 900-1000:- på gekås, därifrån jag tog mitt pris, inte kollar så noga i andra butiker, trodde inte det var så stor skillnad

Åfan, men 800:- för den satsen är ju iaf inte ett dåligt pris om det slår gekås Lite OT, men kan man se gekås priser online?

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Skrivet av davvarn:

Letar efter trådlösa in-ear hörlurar att ha på gymmet. Men verkar finnas nackdelar med alla vad jag sett enligt omdömen/recensioner, som gjort att man avvaktat.

Är dessa bra? JayBird Freedom Special Edition eller dessa: JBL Reflect Mini Bluetooth?

Länka gärna ett par under 1000-spänn som är bra.

Jag köpte Reflect Mini på förra årets BF.
Har man iPhonen i fickan när man är ute och går så kan ljudet hacka, men liggandes bredvid en maskin eller löpbandet på gymmet funkar dom utmärkt.
Enligt mig är det bra ljud i dom, och definitivt värt 499 kr...=)

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |