Black Friday 2017 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Av våra ca 1000 erbjudande för detta års Black Friday är 900 redan live. Ca 100 tillkommer vid midnatt.

Och ja, sidan är lite wonky men vi jobbar på't!

Och massa erbjudanden försvinner eller dras tillbaks?
ex era Philips Hue Color - Startkit / E27 / 10W / 3-pack som kostat 999kr hela dagen fram tills 5 min innan man ska köpa skiten.

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akerhage:

Och massa erbjudanden försvinner eller dras tillbaks?

Han sa ju att de kommit upp "för tidigt". så lugn, så är de nog tillbaka ikväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ebackman:

Han sa ju att de kommit upp "för tidigt". så lugn, så är de nog tillbaka ikväll.

Hen * (Och jag såg webhallen svarat nu, konstigt dock inte deras chat kan bistå med samma information).

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Av våra ca 1000 erbjudande för detta års Black Friday är 900 redan live. Ca 100 tillkommer vid midnatt.

Och ja, sidan är lite wonky men vi jobbar på't!

De artiklar som har gått tillbaka till ursprungspris, ska man räkna med att dessa inte kommer sänkas igen ?

Permalänk
Medlem

Känns som bästa redan varit. Kompletts 11/11 rabatt var grym.

Skärmar med bra bild för priset från Swedx.

SWEDX 28 tum UHD-4K LED Monitor Pixelpolicy 1 1990kr
SWEDX 28 tum UHD-4K LED Monitor Pixelpolicy 2 1790kr

Visa signatur

▐ AMD Ryzen 5 5600X @4,725GHz 1,285V▐ PNY GeForce RTX 3070 8GB XLR8 @2,12GHz▐
▐ MSI MPG B550 Gaming Plus▐ Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB (2x16GB) @3800MT/s▐
▐ Transcend 128GB SSD▐ Intel SSD 660p 1TB▐ 2,5" SSD 1,5TB▐ Fractal Design Integra M 650W▐

Permalänk
Medlem

Ska jag slå till på en OLED B7V? Fan kan inte bestämma mig, 15 lök ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akerhage:

...

Permalänk
Medlem

@Medmera: Du är inte ensam. Kan vara som så att det är för mycket grafik och det därför stänger av funktionen. Känns dock jävligt dumt för det är nu man vill ha den. Sen kan man väl vara cynisk och hävda att de är köpta av butikerna och stänger av den under storhelger

Permalänk

Jag är ute efter en ny lur, verkar som att tele2 kommer rea ut S8 till halva priset.
Man ska även kunna se andra erbjudanden om man hittar "sidan". Någon som löst det?
https://www.tele2.se/handla/aktuella-kampanjer/black-friday

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Akerhage:

Och massa erbjudanden försvinner eller dras tillbaks?
ex era Philips Hue Color - Startkit / E27 / 10W / 3-pack som kostat 999kr hela dagen fram tills 5 min innan man ska köpa skiten.

Philips Hue sålde slut så många exemplar som vi kunde erbjuda för BF.

Jag har tyvärr ingen lättöverskådlig lista på vad som råkade gå live för tidigt men mig veterligen var det bara spel-produkter (konsol/PC--spel, konsoler osv).

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av ebackman:

Var ju på skoj såklart! Skiter väl om det är en hona, hane, bot eller övrigt.

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Philips Hue sålde slut så många exemplar som vi kunde erbjuda för BF.

Jag har tyvärr ingen lättöverskådlig lista på vad som råkade gå live för tidigt men mig veterligen var det bara spel-produkter (konsol/PC--spel, konsoler osv).

Gött, innan BF ens börjat

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr pewpew:

Jag är ute efter en ny lur, verkar som att tele2 kommer rea ut S8 till halva priset.
Man ska även kunna se andra erbjudanden om man hittar "sidan". Någon som löst det?
https://www.tele2.se/handla/aktuella-kampanjer/black-friday

Verkar som att inte ens Tele2 själva har löst det. Se kommentarerna här: https://www.facebook.com/Tele2Sverige/photos/a.139283463701.1...

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

@Bakgrund:
Man blir inte förvånad.

Spontant känns det som att man ska leta i källkoden då det skriver "inspektera".

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Jag har kontaktat dom. Direkt efter beställningen kan man betala den kontant för 4000 kronor.
Dock kan man inte beställa mobilen och sedan säga upp enbart abonnemanget. Utan man måste då lämna tbx mobilen också..

"Om du väljer att ångra en order, måste man självklart lämna tillbaka ordern, men gällande Black friday, kan man endast välja delbetalning i ordern från början vid beställningen, men efter allt registrerats och är klart kan man därefter självkvart avsluta sin delbetalning om man vill det."

Antar dom ändrat det efter många bara ångrade abonnemanget och behöll mobilen förr.
Däremot borde det gå lika bra att beställa, säga upp sitt abonnemang då det inte har bindningstid, man får betala 1 månad dock.

Stämmer det dock ang delbetalnbin så blir det helt plötsligt 4000+250(uppläggning deltalning)+200 abonnemang 1 månad.
Priset är det samma som nya OneplusT ex för studenter, vet inte vilket som är mest prisvärt i dagsläget.
Honor V10 kommer nog hamna runt samma pris också.

Permalänk
Avstängd

Vart ifrån får ni att Samsung s8 kommer kosta 4000kr,på tele 2:s BF rea?

Permalänk
Medlem

Jag fick precis upp reklam för Tele 2's black friday erbjudande när jag besökte tradera:
skriver vad som stod i reklamen:

BLACK
FRI-YAY!

HALVA PRISET
Samsung Galaxy S8
166kr/mån i 24 mån. Yippie!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DWDW:

Vart ifrån får ni att Samsung s8 kommer kosta 4000kr,på tele 2:s BF rea?

De säljer s8 för 7990 nu. 7990/2=3995. På startsidan ser du att det står halva priset.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Avstängd

Produkt: Oculus Rift!
Länk: https://www.oculus.com/rift/
Prisjakt:
Pris: 399€

Permalänk

@DWDW:
https://www.tele2.se/handla/aktuella-kampanjer/black-friday
Det står på bilden av en S8 "halva priset"

@Bakgrund
Nu har tele2 plockat bort banner man skulle leta efter från sidan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bakgrund:

De säljer s8 för 7990 nu. 7990/2=3995. På startsidan ser du att det står halva priset.

Ok,länken ovan verkar bekräfta detta,Tack
Risken va att det tog ett högre "ordinarie" pris !

Permalänk
Medlem

Well, S8+ har funnits på erbjudande runt 6500:- kontant så, deras ordinarie är rätt högt på 8000:-
Ex tar webhallen 5700 för S8 nu.

S8 o S8+ är en mobil som rätt ofta säljs med bra erbjudande.

Permalänk
Medlem

Ska uppgradera grabbens "speldator" vars stora flaskhals idag är grafikkortet (asgammalt 5-seriekort)
Antar att detta, Asus Geforce GTX 1050 Phoenix 2 gb blir en förbättring, men hur "kass" är det..?
Han spelar en del idag (Overwatch, Black Ops 2, Black ops 3, Hearthstone osv) och det funkar, men naturligtvis inte i 1080p
Har inte skärmar till det heller för den delen och det är inget krav, men bättre flyt och inte lika väsentligt att ställa ner alla inställningar är vad jag eftersträvar. Detta utan att behöva ställa plånboken på vid gavel... Vet att det finns avsevärt bättre kort, men de kostar mer än det dubbla..
Så är detta ett bra köp för pengarna (pris/prestanda)?

Visa signatur

En såndär datormaskin

Permalänk
Medlem

Jag är ute efter en del blu-ray filmer och spel, brukar cdon eller någon annan butik köra hårt med det? Vill helst inte åka in till någon butik för åla mig igenom alla människor, utan köper helst online.

Permalänk
Medlem

Produkt: 10% på alla QED-kablar
Länk: https://www.brl.se/sv/varumarken/qed.html
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/tillverkare.php?t=224
Pris: 10% rabatt

För er som letar lite ljudkablar. Tycker dessa är grymma!

Permalänk
Skrivet av Akerhage:

Webhallens priser verkar vara väldigt märkliga, hoppar fram och tillbaks hela tiden...Pratade med chatten precis och han kunde då inte ens se att saker legat på rea-pris under dagen...jävligt märkligt!

Kollat på en laptop.

Original pris 15000

Kl 14 var den på 12500

Nu är den 11900

Vad i helvete?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laxbäcken:

Produkt: ONKYO TX-NR676E
Länk: https://www.ljudfokus.se/sv/artiklar/onkyo-tx-nr676e-bioforst...
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4304451
Pris: 4444kr

Riktigt bra förstärkare, jag har föregångaren men blev riktigt sugen på denna från Ljudfokus!

Den där är riktigt bra!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nivity:

Well, S8+ har funnits på erbjudande runt 6500:- kontant så, deras ordinarie är rätt högt på 8000:-
Ex tar webhallen 5700 för S8 nu.

S8 o S8+ är en mobil som rätt ofta säljs med bra erbjudande.

Jo, men 4000kr är ju helt ok, har bara inte riktigt pejl på om man måste bli kund på tele2 , nämndes nått om detta
tidigare i tråden , men blev inte direkt klokare av det resonemanget.

Permalänk
Medlem

@Jox: Det är kasst, skulle säga köp minimum ett 1060 istället, men vänta in ett bra pris(imorgon t.ex.)