Tips på bra BT in-ear hörlurar

Permalänk
CS-mästare

Tips på bra BT in-ear hörlurar

Är på jakt efter ett par bra bluetooth-lurar i present till sambon och skulle vilja ha hjälp med tips.

Kriterier:
Bra kvalitét, någorlunda slitstarka
Enkel stilren design liknande dessa
+ om det finns Mikrofon, inget krav dock!
Kompatibel med androidtelefon
Okej batteritid

Budget: Runt tusenlappen

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Jag införskaffade Jaybird Freedom Wireless som uppfyller det där du önskar med fördelen att dom har sådana där vingar (optional) så man kan headbanga/hoppa studsmatta/rida/springa med dom utan att dom ramlar ur. Massor med olika pluppar och sånt följer med. Sticker inte ut ur örat så man kan, om man så vill, ligga mot en kudde utan att dom kommer ut på andra sidan skallen.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
CS-mästare

@Gurk:

Tack för tipset! Åker och köper ett par direkt

Permalänk

Jag har dessa är bra. Förutom att den sidan med klumpen är lite tyngre och drar lite. Sedan finns det inga reservdelar att köpa i Sverige. Tex öronplupparna som släpper efter ett gäng månaders användning då gummit blir slappt som håller fast dessa i hörluren. Haft mina i ca ett år. Men nöjd annars.

Skickades från m.sweclockers.com