Rensning av keycaps, tangentbord samt tillbehör! (BUD)

Permalänk
Medlem

Rensning av keycaps, tangentbord samt tillbehör! (BUD)

För att göra plats och finansiera lite nya intressen jag har ska jag försöka gallra ur min gigantiska låda med tangenter och tangentbord, det har inte varit lätt men jag har bestämt mig för att försöka sälja följande objekt:
Obs: MYCKET usla ljusförhållanden och lampan i taket fick till och med mina sprillans nya matta tangenter att se glansiga ut..

1: (Avser endast keycaps/tangenterna. Resten av TKL settet syns inte på bilden) Round 5 doubleshot SA TKL Svensk ISO köpt av en annan här på Sweclockers. Bytte det mot ett Pok3r.
Lätt glansiga från användande annars i mycket bra skick.

Själva tangentbordet 1: Osäker om det är till intresse för någon men just detta tangentbord samlar bara damm, ett 60 Sprit FaceW 60% i standard ISO 60% layout, svart kretskort, chassi och plåt är anodiserade i samma orangea färg och i aluminium. Cherry MX Silent Black. Enda skavanken är att själva plåten blev lite smiskad av leveransen så den är inte helt rak på ett ställe, inget som syns om man inte tittar nedifrån på sidan dock. Bilder kan ordnas på förfrågan!

2: Godspeed doubleshot SA nordic 60%
Då detta är Solar Alphas + Novelties + Norde Kit så täcker den endast 60% tangentbord som på bilden! Fick ner priset lite så, betalade 137 dollar + 300ish kronor i Postnord avgift

3: Pok3r nordic 60% standard lasergraverade PBT tangenter.

4: Ett 60% set med blanka svarta PBT tangenter, både ANSI och ISO, mycket trevlig matt yta, helt oanvända. Kostade nog inte över 30 dollar tror jag.

5: Nå detta är två tai-hao miami doubleshot PBT med två international kit(skandinaviska språk, spanska, tyska mm) och båda international kiten är ihopblandade med ett bas ANSI set och det finns inte en chans i världen att jag tänker sortera ut allting, så detta säljs som två kompletta set med svenskt stöd

6: Grönt anodiserat aluminium 60% chassi köpt på mekanisk.com för 70 dollar, sitter dämpmatta i men den går att pilla bort om man vill.

8: 90 stycken Zealencio Silencing Clips

9: Ett sprillans nytt Plum84 tangentbord med alla tillbehören med, endast testat ett par dagar. (ej RGB belyst) gav väl strax under 100 dollar för det.

11: Filcos svenska doubleshot SA rad 3 komplett för en standard 100% layout, anges som svarta men är mörkbruna i retrostil när solen ligger på (på hemsidan finns inte bild på just det svenska setet).

Ursäkta den röriga systemet, detta är min andra eller tredje annons ever här på Sweclockers så jag glömde givetvis bort restriktionerna med bilder så min organiserade plan blev pannkaka

Jag möts helst upp, om jag skickar saker så skickar jag helst spårbart men det är upp till köparen.
Jag jobbar i Haninge och bor i Åkersberga (kul att vara mellan lägenheter just nu )
Köparen står för frakten under 1000:-. Om jag skickar saker gäller endast förskottsbetalning.
Jag säljer till vem jag vill, när jag vill, hur jag vill, på vilket språk jag vill osv.

Tänkte ha annonsen uppe till 18:00 på Måndagen den 6:e November.
Det går att googla fram bilder på det mesta, men om mer bilder önskar på något så fixar jag det!
Om det är något man undrar över är det bara att fråga!

Läs hela annonsen här

Glömde skriva att det var bud som gällde samt att godspeed är sålt innan annonsen ens kom upp
Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem

Du har inga priser?

Har du många bilder, lägg alla i ett imgur album och länka här.

Permalänk
Medlem

@Gosnat: är lika nyfiken som jag är okunnig. Ge mig en idé om vad du tänker dig som start på Tao-har Miami?

Permalänk
Medlem

Förlåt, jag har varit otydlig, godspeed var redan sålt och det är bud som gäller!

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem

@Gustenrocks: Kostade 50 dollar på massdrop, så, 200 kronor kanske?

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem

Lite bättre bilder på tangenter och tangentbord https://imgur.com/a/lURMY

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem

Vad är tänkt pris för tangentbord på bild 1?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Edgar: kretskort, chassi och plåt kostade 176 dollar tillsammans, sen brytarna var av ett större köp men 15-25 dollar där någonstans, så 700 kronor är väl en rimlig start

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem

@Gosnat: då börjar jag på 200kr på Miami

Permalänk

Riktpris på nr1 (Röda SA) och nr11(Svarta SA)?

Permalänk
Medlem

@FlyingLlama: bytte till mig dom mot ett Pok3r i nyskick, så bytesvärdet var lite över 1000kr kanske, men att börja på 400 låter kanske rimligt?

200:- som start på dom svarta låter väl inte dumt

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk

@Gosnat: bjuder 500 + frakt för Miami + Filco SA (svarta) då

Permalänk

@Gosnat 400 + frakt för tangentbord#1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gosnat:

@Edgar: kretskort, chassi och plåt kostade 176 dollar tillsammans, sen brytarna var av ett större köp men 15-25 dollar där någonstans, så 700 kronor är väl en rimlig start

600:- och upphämtning i Haninge?

Permalänk
Skrivet av SvenskaStockholm:

@Gosnat 400 + frakt för tangentbord#1

700kr + upphämtning av tangentbord#1

Permalänk
Medlem

Bud noterade!

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem

@Gosnat: 400kr + frakt för Miami

Permalänk

@Gosnat: 700kr + frakt För miami + svarta SA

Permalänk
Medlem

Lägger ett startbud på 300kr + frakt för 6: Grönt anodiserat aluminium 60%

Permalänk
Medlem

Finns 1.75u shift till nr 1? Behöver iofs inte stå just shift på den

Permalänk
Medlem

400:- + frakt för nr 1(Röda SA)

Permalänk
Medlem

@xoxava: tyvärr inte

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@Gosnat: 400kr + frakt för Miami

Skrivet av FlyingLlama:

@Gosnat: 700kr + frakt För miami + svarta SA

Drar mig ur, tyvärr. Lycka till!

Permalänk
Medlem

Alla bud är noterade hittills

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem

750 :- för tangentbord på bild 1

Permalänk
Medlem

Allt var väl klart nu, jag skriver till vinnarna efter min middag!

Visa signatur

4770k still going strong.