Permalänk

Google Nexus 6P 64GB - Silver

Hejsan!

Jag säljer nu min Nexus 6P efter en uppgradering till en ny telefon. Enheten i fråga är en Google Nexus 6P bestyckad med 64 GB intern lagring - tillverkad för Google av Huawei - inköpt den 26:e November 2015 från Inet.

Se recensionen av Nexus 6P, gjord av swedroid, här: recension

Enheten som jag nu säljer är sprick- och repfri bortsett för några enstaka mindre repor, som bara går att se med skärmen släckt och i perfekt vinkel med solen. Den enda egentliga fysiska skavanken är ett mindre jack i metallramen, annars är den i toppskick rent fysiskt.

Dessväre lider detta exemplar, likt många andra Nexus 6P, utav att batteriet kan bli lite svajigt under 20% laddning, och kan därför vara ett perfekt projekt för den som vill sänka ned tänderna i detta, eller för den som är duktig att bära med sig en laddare. Men personligen är det sällan detta är ett problem.

I övrigt fungerar den helt felfritt och är i ett fint skick. Originalkartongen + originaltillbehör (laddare USB C-hane till USB C-hane + USB A-hane till USB C-hane + Simkortsverktyg) ingår självfallet.

Pris
Utropspris för budgivning: 1000 kr. Sluttid för budgivning är fredag 22:e september.
Köp-nu-pris: 2500 kr.

Går bra att hämta upp i Malmö, annars står köparen för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk

1000:- hämtas

Permalänk

@Ragathol#1: Noterar! Tack för budet!

Permalänk

1100 Kr!
Hämtas vid lön!

Visa signatur

NZXT H710i Elit
Intel I7 12700K
32GB Team Group T-Force Xtreem ARGB White 4000MHz
ASUS ROG Strix 2080 Ti

Permalänk

@Alfons183: Tack för budet! Jag noterar även detta!

Permalänk
Medlem

1200kr +Frakt.

Permalänk

1300 och hämtar vid lön.

Visa signatur

NZXT H710i Elit
Intel I7 12700K
32GB Team Group T-Force Xtreem ARGB White 4000MHz
ASUS ROG Strix 2080 Ti

Permalänk

@Wa8it: Tack, jag noterar ditt bud!

Permalänk

@Alfons183: Tack för ditt nya bud!

Permalänk
Medlem

1400kr + Frakt.

Permalänk
Medlem

1500:-

Visa signatur

.....

Permalänk

@gulenay: Tack för ditt bud. Upphämtning eller frakt?

Permalänk
Medlem

@Adrikkropotkin: frakt (dock återkommer jag till sverige nästa vecka om det är ok för dig)

Visa signatur

.....

Permalänk

Hejsan, alla som har lagt bud. Budgivningen tar slut fredag den 22:e September, alltså i och med att klockan blir 00:00 lördag den 23:e september.

Mvh.

Permalänk

Och nu är budgivningen helt avslutad. Tack för ert visade intresse!

Skickades från m.sweclockers.com