Tysso PKB-044, Mekaniskt programmerbart tangentbord

Permalänk
Medlem

Tysso PKB-044, Mekaniskt programmerbart tangentbord

Så... Köpte på mig ett antal såna här att ha till en regnig dag (eller nåt - ibland köper jag saker vind för våg).
Efter att ha kommit fram till att jag har noll och ingen användning för dem så får de därför gå vidare.

Säljer alltså ett Tysso PKB-044 tangentbord.

44 programmerbara tangenter (eller färre, om man använder någon av dem som tar upp fler slottar) med mekaniska brytare.

Hela grejen känns faktiskt tämligen gedigen.

På de sajter där jag lyckats hitta tangentbordet verkar fokus vara antingen på affärsverksamhet eller programmering. Antar att det står var och en fritt att använda det till vad man känner för.

Observera att tangentbordet är helt nytt i förpackning.
Observera också gärna att tangentbordet har PS/2-kontakt och att drivrutinerna kommer på en Micro-CD(!). Antar att det därför kan ha något år på nacken.

På sidan sitter också en PS/2-ingång som jag antar är för att seriekoppla flera tangentbord(?).

Medföljer gör ett antal utbytestangenter (bl.a. NUM-tangenter), nyckel, verktyg, drivrutinsskiva.

Har ett antal tangentbord tillgängligt. Köper man fler så går det säkert att göra någonting på priset.

Skickar gärna, men endast efter förskottsbetalning. Köparen står för fraktkostnad.

Läs hela annonsen här