MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G OC Säljes/Bytes

Permalänk
Tangentbordskonnässör

MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G OC Säljes/Bytes

Hej!

Då jag knappt spelar längre och dessutom har en freesync skärm så känns mitt 1070 överflödigt och ska därmed säljas.

Kan tänka mig att byta mot AMD-kort + pengar också.

Kortet sitter i datorn just nu och fungerar helt utan anmärkning. Det är köpt på webhallen och digitalt kvitto finns.

Kan testas på plats om man vill, kan även skicka kortet utan problem.

Det är ditt AMD-kort + bud alternativt bara bud om pengar som gäller. All budgivning sker i tråden.
Budstart 2500kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk

2600, hämtar

Permalänk
Medlem

2700 +frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

2800, hämtar

Permalänk

2850 Kan hämta nu dirr!

Permalänk
Medlem

2900 + frakt

Visa signatur

”How fast light ever travels - Darkness is already there waiting for it” - Terry Pratchett

Permalänk
Medlem

3000kr + frakt

Permalänk
Medlem

3200 + frakt ?

Permalänk
Medlem

@huttala: 3000:- + frakt och att du får ett XFX AMD Radeon HD 7770 (tror jag det är)

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Bud noterade.
Det absolut mest intressanta är dock om ni har ett AMD-kort med prestanda från 290x och uppåt + pengar.

Låter annonsen rulla till imorgon kväll, så man kan lösa betalning och eventuell frakt så att kortet hinner komma före helgen.

@st33l tyvärr så är det kortet lite väl gammalt. Måste åtminstone kunna spela spelen om suget kommer tillbaka någon gång.

Permalänk
Medlem

1500 + frakt och ett R9 290 PCS+ kanske?

Visa signatur

”How fast light ever travels - Darkness is already there waiting for it” - Terry Pratchett

Permalänk
Tangentbordskonnässör

@Chunt Lite för lite pengar mellan tyvärr.

Permalänk
Medlem

Ett sparsamt använt RX 470 4GB (XFX) och 1600 kr ? Finns eventuellt digitalt kvitto eller liknande, fick det på försäkring då det gamla gick sönder. Så det monterades rätt i burken hos Komplett.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Löfgren:

Ett sparsamt använt RX 470 4GB (XFX) och 1600 kr ? Finns eventuellt digitalt kvitto eller liknande, fick det på försäkring då det gamla gick sönder. Så det monterades rätt i burken hos Komplett.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej, det kan vara av intresse, kortet i sig ligger väl ungefär där jag tänkt mig.
Men just nu värderar jag @Slipy s bud högst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Hej, det kan vara av intresse, kortet i sig ligger väl ungefär där jag tänkt mig.
Men just nu värderar jag @Slipy s bud högst.

Stannar på 1800 kr och kortet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Finns det något intresse för ett Asus gtx 970 + pengar?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- MSI B450 - Ryzen 7 3700x - 2x8 GB 3600 CL16 - RX 6700 XT - Phanteks P300A - EVGA G1 750W -

Permalänk
Tangentbordskonnässör

@KeJJeY: Tyvärr inte då jag vill testa freesync om jag får för mig att spela.

Permalänk
Medlem

Bud

Bjuder 3300 + frakt!

Skickades från m.sweclockers.com