Installera word och excel gratis

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av trickeh2k:

Åh, geschmutten! Har då och då haft behov av Office-paketet hemma men inte tillräckligt för att det ska vara värt att betala dyra pengar för det, det här kan ju vara ett toppenalterantiv

Marknadsförs inte jättebra direkt, fick höra om HUP av IT-ansvarige på mitt jobb då jag inte hört talas om det innan. Företaget betalar ju redan för detta så dumt om det inte används.

Använder det på två av mina datorer hemma och då fulla Office 2016 PP. 145kr för licensen. Ena datorn kör jag med inloggat MS-konto medans den andra har jag bara aktiverat paketet utan att logga in.

Jag har en Office 2013 Home&Student sedan tidigare på en tredje dator men så mycket smidigare med HUP om man har tillgång. Office 365 är inte dum heller men denna är ändå billigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Marknadsförs inte jättebra direkt, fick höra om HUP av IT-ansvarige på mitt jobb då jag inte hört talas om det innan. Företaget betalar ju redan för detta så dumt om det inte används.

Använder det på två av mina datorer hemma och då fulla Office 2016 PP. 145kr för licensen. Ena datorn kör jag med inloggat MS-konto medans den andra har jag bara aktiverat paketet utan att logga in.

Jag har en Office 2013 Home&Student sedan tidigare på en tredje dator men så mycket smidigare med HUP om man har tillgång. Office 365 är inte dum heller men denna är ändå billigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för detta, hade ingen aning om att detta fanns!

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av LecToR:

Tack för detta, hade ingen aning om att detta fanns!

Postade om inlägget i Dagens Fynd-tråden, jag antar att det nog inte bara var vi här i tråden som missat detta.

Synd att det inte gäller Windows-licenser bara. Men bra nog med Office.
Jag tänkte försöka prova gå över till Outlook även privat men jag är gammal inbiten Thunderbird-användare så inte helt lätt. Även om jag förstås använder just Outlook mycket i och med mitt jobb.