Permalänk
Medlem

CPU Kylare Noctua NH-D15

Hej,

Jag har en Noctua NH-D15 till salu, inköpt 2014-11-04 på webhallen.
Kartong och samtliga tillbehör följer naturligtvis med.

Även om dom flesta här säker känner till den så kan ni se nedan för info:
https://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/197951-noctu...

Tänkte vi kör budgivning med utropspris: 400:-

Finns att hämta i Tyresö alt. kan jag ta med den till jobbet i närheten av Västertorp.
Skriv bud i tråden.

Mvh Johan

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Det är ju synd att den här kylaren är så ful (imo), annars hade jag köpt den direkt.
Men jag bjuder 300kr ändå, för då kan jag köpa nya fläktar till åtminstone.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av morxy49:

Det är ju synd att den här kylaren är så ful (imo), annars hade jag köpt den direkt.
Men jag bjuder 300kr ändå, för då kan jag köpa nya fläktar till åtminstone.

Du prutar alltså för att du tycker den är ful? Herregud. Han har satt 400kr som utropspris vilket är mer än rimligt med tanke på att det är den bästa luftkylaren på marknaden just nu.

Permalänk
Medlem

Bjuder 350kr + hämtning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LethalBanana:

Du prutar alltså för att du tycker den är ful? Herregud. Han har satt 400kr som utropspris vilket är mer än rimligt med tanke på att det är den bästa luftkylaren på marknaden just nu.

Jag erbjuder det priset jag själv tycker är rimligt och är villig att ge. Sedan så räknar jag i princip med att någon kommer buda över mig, men man vet aldrig om man inte provar.
Hade du tagit lika illa upp om jag istället bara skrev "Jag bjuder 300kr" och inget mer? Borde väl inte spela någon roll vad anledningen är.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte att sälja den för mindre än 400:-

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 Ink frakt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

550 inkl frakt

C

Permalänk
Medlem

450kr + hämtning

Permalänk
Medlem

600 Ink frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack för alla bud, den är nu i princip såld men låter annonsen vara kvar tills dess att den är upphämtad.