Stor brist på NES Classic (here we go again Nintendo...)

Permalänk
Skrivet av martinot:

Gott - grattis!

Tackar, imorgon fredag får jag dom, å snabb leverans var det också

Permalänk
Medlem

Köpte på Gamestop!

Permalänk
Medlem
Skrivet av EmilDH:

Köpte på Gamestop!

När/Var/Hur?

Permalänk
Medlem

NES

@Jo3y:

För två veckor sen, Gick in en vecka innan och satte upp mig på kölista sen ringde dom veckan efter

Permalänk
Medlem
Skrivet av EmilDH:

@Jo3y:

För två veckor sen, Gick in en vecka innan och satte upp mig på kölista sen ringde dom veckan efter

Grattis!

Vad fick du betala?

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Ingen som fått ändat lev.besked från elgiganten eller Dustin? Vågar man hoppas på att leveransen faktiskt sker denna månad?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Inget besked från Elgiganten i alla fall. Så kanske det dyker upp en konsol inom en vecka

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design R6 | Intel i7 14700K | Arctic Liquid Freezer II 360
ASUS Prime Z790-A WIFI | ASUS GeForce RTX 4070 Ti 12GB ROG
Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY Beast Black | Samsung 990 Pro 1TB
Seasonic FOCUS Plus 850W Platinum

Permalänk
Medlem

Nu kom det mail från Dustin! Konsolen gick från restnoterad: 1 till restnoterad: 0, kan det vara så att man faktiskt har fått en reserverad till sig!? Men leveransdatum är fortfarande 24/4.

Dock inget nytt om den extra kontrollen tyvärr..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OJJE:

Nu kom det mail från Dustin! Konsolen gick från restnoterad: 1 till restnoterad: 0, kan det vara så att man faktiskt har fått en reserverad till sig!? Men leveransdatum är fortfarande 24/4.

Dock inget nytt om den extra kontrollen tyvärr..

Skickades från m.sweclockers.com

För mig står båda än på restnoterad. :/

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Fick meddelande idag från Webbhallen att min NES finns att hämta (beställde i januari).

Visa signatur

Intel i5 750 - Schyte Mugen 2 rev B, Gigabyte P55A-UD3 - Corsair XMS 4x2 GB 1600Mhz - Fractal design Newton R2 650w - Silverstone fortress F02 - ASUS GeForce GTX 580 1536MB - Samsung 256GB 830-Series + 6 TB lagring - Dell U2311H

MacBook pro retina 13" - i7 - 16GB RAM - 512 GB SSD

Permalänk
Medlem

Fick min mini med posten förra veckan. Beställdes på retrospelbutiken i början av augusti.
Lyckades hugga en på toysrus i december så den här sparas oöppnad och visas upp på antikrundan 2117

Permalänk
Medlem
Skrivet av xp2002:

Fick meddelande idag från Webbhallen att min NES finns att hämta (beställde i januari).

Gott! Grattis!

Skrivet av xlr8:

Fick min mini med posten förra veckan. Beställdes på retrospelbutiken i början av augusti.
Lyckades hugga en på toysrus i december så den här sparas oöppnad och visas upp på antikrundan 2117

Blir ett grymt antikinslag!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

@xp2002: man blir ju ledsen när man själv beställde från cdon i september med fick ordern makulerad i feb

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Billigare att köpa utomlands tyvärr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Min är påväg från proshop, beställde i jan. Då var priset 849kr. Får även en från elgiganten den 10/4.
Avbeställde från Netonnet som jag hade beställt 18 nov. Både elgiganten och proshop beställde jag detta år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lobocut:

Min är påväg från proshop, beställde i jan. Då var priset 849kr. Får även en från elgiganten den 10/4.
Avbeställde från Netonnet som jag hade beställt 18 nov. Både elgiganten och proshop beställde jag detta år.

När beställde du från Elgiganten? Jag har fått en premilinär leverans till den 10/4 men har inte sett att den är skickad än.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design R6 | Intel i7 14700K | Arctic Liquid Freezer II 360
ASUS Prime Z790-A WIFI | ASUS GeForce RTX 4070 Ti 12GB ROG
Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY Beast Black | Samsung 990 Pro 1TB
Seasonic FOCUS Plus 850W Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lobocut:

Min är påväg från proshop, beställde i jan. Då var priset 849kr. Får även en från elgiganten den 10/4.
Avbeställde från Netonnet som jag hade beställt 18 nov. Både elgiganten och proshop beställde jag detta år.

Gott! Grattis att de "börjar trilla in" nu!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Nu fick jag ett kollinummer från Elgiganten, så nu är det nära

***bort/moderator***

Skickades från m.sweclockers.com

Off topic/§1 /screamin-daemon, moderator
Visa signatur

Fractal Design R6 | Intel i7 14700K | Arctic Liquid Freezer II 360
ASUS Prime Z790-A WIFI | ASUS GeForce RTX 4070 Ti 12GB ROG
Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY Beast Black | Samsung 990 Pro 1TB
Seasonic FOCUS Plus 850W Platinum

Permalänk
Medlem

Jag fick också kollid nu från elgiganten om att konsolen har skickats

Nice!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiiiba:

Bara jag som har beställt från Dustin som har fått sin order avbeställd?

Beställde min: Orderdatum: 2016-09-09

Skrivet av Pnorberg:

När fick du den avbeställd?
Min är inte avbeställd, står ännu bekräftad och la beställningen 2016-09-20.

Jag beställde 2016-09-08 hos Dustin och fick tilldelning för nån vecka sedan.

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Skrivet av OJJE:

Jag fick också kollid nu från elgiganten om att konsolen har skickats

Nice!!

Skickades från m.sweclockers.com

ÄVEN jag har fått bekräftelse från elgiganten!!!!!!!! paketet är påväg!

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

Jag beställde 2016-09-08 hos Dustin och fick tilldelning för nån vecka sedan.

Jag beställde från dustin 2016-09-12 och blev tilldelad en tidigare under veckan..

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Min order från 2017-02-17 hos elgiganten är nu på väg också.

Redan börjat smyga sig ut på blocket igen, typ gottegrisar som denna som säljer 3st
https://www.blocket.se/goteborg/Ny_NES_Mini_Classic_71745708....

Nån som vet om det öht är möjligt att få tag på en extra orginalkontroll nånstans utan ockerpris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Nån som vet om det öht är möjligt att få tag på en extra orginalkontroll nånstans utan ockerpris?

Tyvärr är det extremt svårt, i princip nästan omöjligt, att hitta NES Mini originalkontrollers till vettiga priser.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Intressant att höra när de dyker upp, och hur kvaliteten känns (skulle anta ungefär samma som de flesta andra). Uppdatera! 🙂

Fick kabeln i veckan och kvalitén är helt ok. Inga problem med att kabeln är för hård i alla fall. Har inte testat om den funkar än, men snart kommer ju konsolen.

Totalt tog det 37 dagar från beställning till min postlåda. Men man kan inte klaga när det kostar 20 kr

Visa signatur

Fractal Design R6 | Intel i7 14700K | Arctic Liquid Freezer II 360
ASUS Prime Z790-A WIFI | ASUS GeForce RTX 4070 Ti 12GB ROG
Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY Beast Black | Samsung 990 Pro 1TB
Seasonic FOCUS Plus 850W Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ted72:

Fick kabeln i veckan och kvalitén är helt ok. Inga problem med att kabeln är för hård i alla fall. Har inte testat om den funkar än, men snart kommer ju konsolen.

Totalt tog det 37 dagar från beställning till min postlåda. Men man kan inte klaga när det kostar 20 kr

Gott!

Själv så ville jag ha lite snabbare så beställde ett extra par ifrån Amazon UK (skulle ändå lägga en beställning på annat). Kan vara tips för de som inte vill vänta mer än någon vecka.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BasseBaba:

Nån som vet om det öht är möjligt att få tag på en extra orginalkontroll nånstans utan ockerpris?

Kommer leverans i slutet av nästa månad, hur mycket är dock oklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lobocut:

Kommer leverans i slutet av nästa månad, hur mycket är dock oklart.

Tog ett span på prisjakt igen efter din post, går för tillfället att beställa från Elgiganten, så jag la en order. Oklart om man får, men tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (off topic/stötande inlägg)*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...