Säljes: QNIX QX2710 LED Evolution II Multi

Permalänk
Medlem

Säljes: QNIX QX2710 LED Evolution II Multi

Har en korea-monitor som jag funderar på att göra mig av med då jag inte längre har plats för två skärmar. Köptes från ebay förra sommaren och har fungerat utan problem. Har överklockat skärmen till 120hz utan problem över DVI dual link.

Kartongen har jag inte kvar men kvitto från ebay går nog att ordna om det önskas.

Skärmen finns i Kristianstad och skickas helst inte. Bilder går att ordnas om så önskas

Pris: Bud

Jag förbehåller mig rätten att sälja till den jag vill eller avsluta annonsen om jag inte hittar en seriös köpare. Beroende på om bud inkommer så uppdaterar jag med sluttid i diskussionstråden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du vägarna förbi kalmar eller växjö?

Permalänk
Medlem

Närmast jag kommer är Karlskrona i så fall som är min hemort. Är där med jämna mellanrum. Ska dit i helgen bland annat.

Permalänk
Medlem

Sen kan jag alltid skicka skärmen, det går att lösa men jag undviker det helst då jag inte har kvar rätt kartong så får ta och lösa det med kartongen till min andra skärm. Får skicka foten separat om så behövs.

Permalänk
Medlem

Är intresserad av att köpa skärmen, bor dock en bra bit ifrån dig så blir nog att skicka isåfall.

Vad sägs om 1600 + frakt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taxi:

Är intresserad av att köpa skärmen, bor dock en bra bit ifrån dig så blir nog att skicka isåfall.

Vad sägs om 1600 + frakt?

Du har PM.