Säljer av lite prylar samt dator i delar!

Permalänk
Medlem

Säljer av lite prylar samt dator i delar!

Halloj, har uppgraderat en del på senare tid och har lite diverse prylar som legat ett tag som jag tänkte kolla intresset på.

Ett par Logitech G933 info här: http://gaming.logitech.com/sv-se/product/g933-7-1-surround-so...

Hörlurarna är köpta från PROSHOP för ca 5 månader sedan kvitto kan ordnas om så behövs dom skickar digitalt på mail som man får skriva ut själv har inte mailet kvar men det är inga problem jag ringer dit så kan dom sända mej ett nytt det är 2 års garanti så garanti finns kvar.

Tangentbord Corsair Vengeance K70 mekaniskt med Cherry red brytare info här: https://www.inet.se/produkt/6101844/corsair-vengeance-k70-mec...

Tangentbordet är inköpt från den lokala databyrån i visby för ca 14 månader sedan men är ej använt på dom senaste 8 månaderna då jag tyckte det var för stort (har litet skrivbord) så jag köpte mej ett i stort sett samma fast utan NumLock tangenterna en förkortad variant dvs.

Dator (ej komplett saknas hårdisk och grafikkort):
CPU:Intel Core i7 4790 3,6GHz Socket 1150
Minne: Corsair Vengeance Pro Red 16GB 2133MHz
Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3
PSU: Fractal Design Integra 650W
Chassi: Corsair 200R

Det som saknas om du vill ha en komplett dator är ett grafikkort och en hårddisk samt ett operativsystem. Datorn kan köpas som den är eller i delar saknar dock original kartonger om du vill köpa lösa komponenter för att jag köpte datorn färdigmonterad.

Allt kan köpas på plats eller skickas med posten! Det är bud som gäller./MVH

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Nudie1:
Vet inte detta kanske är lite utav ett skambud, har inte så bra koll
Man jag vill iallafall bjuda 1500 kr + frakt för CPU och RAM.

Om något se det som ett startbud

edit : + frakt

Visa signatur

"When elephants fight, it is the grass that suffers"

Permalänk
Medlem

G933 200kr+ frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Mathrohas: Ok detta är bekräftat som sagt det är bjud som gäller så kanske du gör ett kap🙂 jag tänker inte ta några överpriser så man vet aldrig men i7 4790 kostar nu idag ca 3100:- så självklart gör du ett kap om ingen annan bjuder högre/Med vänlig hälsning

Permalänk
Medlem

2100 kr + frakt för cpu, moderkort och ram

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@facit: Svar nej! har du inget jobb lille man? jag e generös men jag säljer inte ett par hörlurar som kostar över 2000:- för 200. hade du bjudit 800:- så fine! men 200 seriöst? skaffa dej ett jobb!

Permalänk
Medlem

@tacflar: Det är bekräftat och ett bjud som är seriöst jag hör av mej imorgon innan kl 18 om ingen annan bjuder högre!/Med vänlig hälsning

Permalänk
Medlem

2600 + frakt för cpu, ram, mobo, psu

Permalänk
Medlem

@granen89: Bekräftat! Hör av mej imorgon innan kl 18/Med vänlig hälsning

Permalänk
Medlem

!

Hej!
Intresserad av K70 har du något riktpris på den? vad gav du osv ?

mvh Dellan

Permalänk
Medlem

@Delux021: Hej, jag gav 1349:- Tangentbordet är i nyskick och absolut inga skavanker det är använt endast 2 mån jag hade tänkt mej en 500 hundring för det och då kan jag stå för frakten du hittar inte ett bättre tangentbord för det priset kartong och extra tangenter som w,a,s,d, ingår det skickas komplett i originalförpackning.

Permalänk

@Nudie1 ingår handledsstödet till tangentbordet?

Permalänk
Medlem

@Nudie1: taget för en 500;- om det inte blir budgivning

Permalänk
Medlem

@Nudie1: Var ett startbud.. Men ja det var ett väldigt lågt startbud... Kopplade aldrig till vilken av g933 modellerna det var heller!

Ha en fortsatt trevlig kväll !

Permalänk
Medlem

2800 + frakt för datorn - är det ok att skicka med Schenker?

Edit: Ooops, missade att det inte var K-variant. Sorry.

Permalänk

Bjuder 600 + frakt för G933

Visa signatur

Asrock steel legend B550M, Ryzen 5800X, ROG RYUO 240, G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB, ASUS GeForce RTX 3080 10GB, Samsung 980 M.2 NVMe 3.0 Black 1TB, Kingdian 480gb ssd, Corsair RM550X, Skärm: LG 27gl83a-b

Permalänk
Medlem

@williamab007: Ja självklart ingår handledsstödet🙂

Permalänk
Medlem

@Tjockberg: Hej,hörlurarna är tyvärr redan sålda/Med vänlig hälsning

Permalänk

@Nudie1 Bjuder 510:- + frakt för corsair vengence k70

Permalänk
Medlem

@williamab007: Hej, har redan skickat pm till delux021 och bekräftat att han får det för 500:- Har inte fått något svar ännu så har jag inte hört av honom innan imorgon så får du det för samma pris 500:-/Med vänlig hälsning

Permalänk
Medlem

1500 för cpu

Visa signatur

[ASUS ROG STRIX X470-I GAMING] [AMD Ryzen 7 2700 @ 4.1Ghz] [G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z] [GTX 1070 ROG Strix] [ASUS 24" VG248QE 144Hz]

Permalänk
Permalänk
Medlem

@rekoj: Hej, den är såld!/Med vänlig hälsning

Permalänk
Medlem

500kr +frakt för chassi+psu+ramminnen

/Gh0sTy^

Permalänk
Medlem

@Gh0sTy^: Hej, det är sålt/Med vänlig hälsning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nudie1:

@Gh0sTy^: Hej, det är sålt/Med vänlig hälsning

Alltihopa?

Permalänk
Medlem

@Gh0sTy^: Ja! skall ta bort annonsen snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nudie1:

@Gh0sTy^: Ja! skall ta bort annonsen snart.

Okej skönt att du fick allting sålt

Ha det gott