Razer Blackwidow X, Razer goliathus XL, Wacom Bamboo Pen

Permalänk

Razer Blackwidow X, Razer goliathus XL, Wacom Bamboo Pen

Har nu bestämt mig för att sälja min Wacom Bamboo Pen ritplatta då jag inte längre använder den.
det är en mycket bra ritplatta för för både internet och för jobb.
Ritplattan är i fink skick och har inte används väldigt mycket.

Kollar även om det finns intresse för min Razer Blackwidow X och min Razer Goliathus XL.
Boxen och kvittot finns till Blackwidow X men inte till Goliahus, Båda Razer produkterna är i ny skick.

Bud som gäller!
Kan eventuellt byta Blackwidow X mot ett annat RGB tangentbord med röda eller bruna brytare.

Kan skicka men då står köparen för frakt och betalningen görs via swish eller så möts vi upp i stockholm.

Håller mig till att jag kan sälja till vem jag vil och när jag villl... Sweclockers vanliga disclaimer

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465

Permalänk
Avstängd

Öppnar på 500+frakt för Razer Blackwidow X

Visa signatur

Lantbrukare med intresse för teknik. Mest hjälper jag ungarna men jag hinner spela också. Krånglar hellre än bra med grejorna.

Permalänk
Medlem

600+frakt för Blackwidow X

Permalänk
Medlem

Bjuder 650:- + frakt för windov x

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

650 för razer blackwidow X och hämtning i stockholm så snabb som möjligt.

Permalänk
Avstängd

700+frakt blackwidow. Mitt slutbud.

Visa signatur

Lantbrukare med intresse för teknik. Mest hjälper jag ungarna men jag hinner spela också. Krånglar hellre än bra med grejorna.

Permalänk
Medlem

Vilka switches är det på Blackwidow X?

Permalänk
Medlem

750 + hämtning, slutbud. för razer blackwidow x

Permalänk
Skrivet av chyzerox:

Vilka switches är det på Blackwidow X?

Det är Razer nya switches (gröna) som är likadana som blåa men de aktiveras snabbare.

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465

Permalänk
Medlem

Vad går frakt på?

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av att köpa en ritplatta till mina döttrar men har ingen aning om vart man ska börja.
Jag hittar inte din modell av ritplatta på Google så jag har ingen aning om vad man ska betala för den.
Vad har du för riktpris på den och skulle du kunna länka mig till just din modell?

Permalänk
Medlem

Jag skulle vara intresserad uppgredera från min nuvarande ritplatta, vad är ditt riktpris för din modell?

Permalänk

Är inte säker vad en sån ritplatta går för men jag köpte den för ca. 800kr så jan kan tänka mig typ 300kr?

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465

Permalänk

850 kr för blackwidow x

Visa signatur

H440 | RM750X | Z97 Pro AC | 4790K | H80i GT | HyperX 32GB | Asus GTX1070 OC | 850 Evo 1TB | Asus G20CB/i5 6400/16GB/850Evo 500GB/GTX950 | Dell U3415W UWQHD | B&W MM1 | QPad MK-85 | Mionix Naos 7000 | MacBook Pro 15 Retina i7/16GB/512GB/GT750M | Thinkpad X1 Yoga | Canon 1DX | Sony RX100V | Sony A7RII

Permalänk
Medlem

Bjuder 175 kr för Razor Goliathus XL. Kan plocka upp den i Stockholm så du slipper frakta den.

Permalänk
Medlem

Är det en Speed eller control? Galiathus alltså.

Visa signatur

| Mobo: Asus Z390-F | CPU: i9 9900k | GPU: RTX 2080 ti | RAM: 16GB | PSU: Corsair RM750x | Chassi: Lian Li pc o11 dynamic | CPUkylare: Fractal Celsius s36 | SSD: 970 Evo plus 500gb. 860 evo 500gb | Monitors: XB271HU . u2715h

Permalänk
Medlem

Då jag är helt nollställd på sånt här;
Med ritplattan så medföljer det en penna att rita med?
Vad för program använder man till den och vad kostar programmet?

300 kr+frakt bjuder jag förutsatt att penna och ritplatta ingår.

Permalänk
Skrivet av wimon:

Är det en Speed eller control? Galiathus alltså.

Det är en controll

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465

Permalänk
Skrivet av Baptisten:

Då jag är helt nollställd på sånt här;
Med ritplattan så medföljer det en penna att rita med?
Vad för program använder man till den och vad kostar programmet?

300 kr+frakt bjuder jag förutsatt att penna och ritplatta ingår.

Ja, pennan ingår och man kan använda alla möjliga program får de gratis man får med Windows och Mac eller så kan man köpa program som Adobe Photoshop osv.

Och om man vill ändra funktionerna på pennan och plattan så kan man ladda ner driver, här: http://www.wacom.com/en-at/support/product-support/drivers

under rubriken "Drivers for Previous Generation Products" och så väljer man om man har Windows eller Mac

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465

Permalänk
Medlem

@Kevin6465: ok. Tack för förklaringen:)

Mitt bud på 300kr + frakt står kvar.

Permalänk

Wacom Bamboo Pen såld!

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465