Spelkonsoler säljes! (WiiU,PS4,PS3)

Permalänk
Medlem

Spelkonsoler säljes! (WiiU,PS4,PS3)

Hej! Nu är det dags att ta studierna på allvar och jag har därmed inte tid längre för spelandet. Säljer därför mina spelkonsoler i ett paket med tillbehör och spel!

Wii U Black Premium 32GB:
Fysiska spel:
Super Smash Bros
New Super Mario Bros U
Mario Kart 8
Nintendoland

Digitala spel: (förinstallerade men kommer försvinna ifall du formaterar)
Super Mario 3D World
Mario Tennis Ultra Smash
Super Mario Maker
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
The Legend of Zelda: Twilight Princess HD
Captain Toad: Treasure Tracker

Tillbehör:
4x Wii Remote Plus (original, batterier ingår ej)
4x Wii Nunchuck (original)
Sensor Bar
HDMI-kabel

Totalt pris: 2500kr eller bud

PS4 Black 500GB:
Spel:
Drive Club
Watch Dogs

Tillbehör:
1x Svart Dualshock 4
1x Svart Dualshock 4 (defekt)
1x Hdmi-kabel
1x Micro-usb kabel

Totalt pris: 1500kr eller bud

PS3 Slim 120GB (CFW):

Spel:
Call of Duty: Modern Warfare 3
Call of Duty: Modern Warfare 2
Unreal Tournament 3
Prince of Persia Trilogy
Call of Duty Black Ops
Killzone 3

Tillbehör:
2x Svarta Dualshock 3
1x Svart Dualshock 3 (defekt)
1x Hdmi-kabel

Totalt pris: 500kr eller bud

Information: Allting säljes till högsta bud. Jag skickar inte sakerna utan de får hämtas upp. Betalning sker helst med Swish eller kontant. Jag förbehåller rätten att sälja till vem jag vill. Har ni några frågor så fråga helst i PM och lämna tråden till budandet. Tack för att du läste

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Avstängd

Kan börja med ett bud på 1100kr + frakt för ps4

Permalänk
Medlem

Både Wii'et och PS4:at är lockande, dock bor jag i Jämtland, så kan ej hämta upp.. PMa mig om eventuell frakt skulle bli aktuellt!

Visa signatur

Fractal Design Meshify S2 - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - MSI Ventus 3080TI (non oc) - Ryzen 5800X - Noctua NH-D15 Chromax black - 32GB 3600 MHz - Samsung M.2 960 EVO 500GB - Corsair RM850X V2

Permalänk
Skrivet av Zyie:

Både Wii'et och PS4:at är lockande, dock bor jag i Jämtland, så kan ej hämta upp.. PMa mig om eventuell frakt skulle bli aktuellt!

Samma här, skulle du ändra dig angående att skicka så säg till

Permalänk
Medlem

@Zyie, @Xabbu_Swe:
Jag kommer att avvakta ett par dagar och se ifall det kommer bud från närområdet då det blir smidigast. Ifall det inte kommer så kommer jag kolla upp fraktsätt och återkomma med svar.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk

Var i Skåne finns sakerna? Är intresserad av Wii U beroende på var det finns.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Thedroxer: Finns i Malmö men kan ta mig till Lund ifall det skulle behövas.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av runicgol:

@Thedroxer: Finns i Malmö men kan ta mig till Lund ifall det skulle behövas.

Bjuder 1700:- för Wii U, kan hämta upp.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1200 för PS4, jag kan hämta i Lund!

Permalänk
Medlem

@Klubban, @Kelzzor, @Thedroxer:

Jag ville bara meddela att alla sakerna hämtades idag till utsatt pris i ett paket så jag tänkte stänga annonsen. Tack för visat intresse!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit