Köper datordelar och skärm allt är av intresse.

Permalänk
Medlem

Köper datordelar och skärm allt är av intresse.

Hej!

Som rubriken lyder så köper jag delar eller en komplett dator.

Allt är av intresse. Ska spelas i 1080p, spel som lol, cs, bf, cod m.m.. behöver ej ha ultra inställningar på allt och 5000fps.

ALLT ÄR AV INTRESSE, även lite bättre delar för mer pengar. Skriv allt i tråden eller PM:a mig vad ni har och hur mycket ni vill ha för det.

Kan hämta inom stockholm, annars är det frakt som gäller.

Helst intel cpu men även amd går bra för rätt pris.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

@ottomanslap: Har en PSU, Corsair RM650x 650W. Jag köpte den av en annan sweclockare för någon vecka sedan men insåg att jag behöver mer kräm för mitt bygge så jag har skaffat en ny. Enligt säljaren har den bara gått några få timmar då hans bygge inte heller blev som han tänkt sig vilket verkar troligt då den är inköpt på Inet 3/1-17, jag har digitalt kvitto. Den är din för 800 + frakt. Jag bor i sollentuna och jobbar vid centralen så jag kan mötas där omkring.

Permalänk
Medlem

@ottomanslap: Tjena! Har 2st I5-3570 och en I5-4590s har tyvärr inte kylare till någon av dom.
Är inte bra på detta med priser,men vi kan nog komma överens om något.

Permalänk

16gb ddr3 ram har jag.
Corsair vengance 1600mhz, cl9, 1.5V
500 kr låter väl bra?

Permalänk
Medlem

Har en Acer 24" Predator GN246HL och ett r9 390 till salu

Permalänk
Medlem

Har en 6700k, Asus pro gamer mITX, 2x16gb minne DDR4 & ett rx 480 8gb med reference kylare över efter nybygge om det är intressant! Samtliga delar inköpta i juni 2016.

Visa signatur

headake

Permalänk

La in en anons tidigare idag om intresse finns.

http://www.sweclockers.com/marknad/136243-rensning-av-kompone...

//Erik

Permalänk
Medlem

@headake: hej. Vaf är det för ddr4 2x16 minne du har till salu?

Visa signatur

i7 6700K | be quiet! Pure Rock | Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 | HyperX Fury Black DDR4 2133MHz CL14 32 GB | Evga GTX 1080 Classified | Corsair SSD 120GB | Seagate SSHD 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | ASUS ROG SWIFT PG278Q G-Sync 144hz | Fractal Design Define R5 Black | HyperX Cloud 2 | Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent| Arozzi Torretta Gaming Chair Black | Windows 10 Pro x64 | Laptop Acer Aspire E5-771G | PS4 |

Permalänk

Hejsan! Jag sitter på ett Cooler Master HAF 922 (https://www.inet.se/produkt/6900652/cooler-master-haf-922-sva...) som är helt oöppnat som jag vill bli av med. Pris är diskutabelt!

Kan skickas över hela landet, inga problem!

Permalänk
Medlem

Har ett fractal design r4 chassi och ett 460 kort. Blir ditt för 500.

Permalänk
Medlem

Asus gtx 1080 strix 5000kr