Black Friday 2016 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Inaktiv

@theBigBadBacon:

Det verkar vara normalpris på grejerna lol.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dead poet society:

@ågren:

Jag försår inet, det hade blivit dyrt att betala timlön till den anställda som la upp ett erbjudande varje kvart under black friday, med alla dessa erbjudande hade det inte lönat sig.

Jepp, ett företag som omsätter drygt en halv miljard skulle knappast ha råd att spendera någon tusenlapp på extrapersonal under en helg om året.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pernii:

Hej.. kände att jag var tvungen att bli medlem då denna tråd hjälpte mig fynda i fredags..
inte för jag vet om någon ens kan fynda på denna frånvarande rea, men hittat en sida och ville tipsa iaf http://www.teknikproffset.se/Cyber-Monday?gclid=CLDt9sGHytACF...

Allt som säljs där är överprisat kina skräp, gör dig själv en tjänst och slipp de som mellanhand och handla från aliexpress direkt

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Allt som säljs där är överprisat kina skräp, gör dig själv en tjänst och slipp de som mellanhand och handla från aliexpress direkt

jaså? =/ fan då.. jaha håller med övriga då, skit Sverige!!

Permalänk
Skrivet av Dead poet society:

@theBigBadBacon:

Det verkar vara normalpris på grejerna lol.

Ja, det var inte så att det sprakade till i brallan direkt

Visa signatur

Bygglogg: BitFenix Phenom M| Phantom Project
Chassi: Bitfenix Phenom M | Moderkort: Asus Z87 Gryphon | CPU: Intel i5 4670K | GPU: MSI GTX770 2Gb OC | RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 2x8GB | SSD: Samsung 840 EVO 256Gb | PSU: Corsair CX750W |

Permalänk
Medlem

Ja man kanske var lite optimistisk som hoppades på att se rea på en 6700k haha...

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

@aaaaaaaaaa:

Det svårt att förstå sarkasm över nätet, mitt inlägg gjorde narr av inet, vi får skriva #sarkasm så det inte blir missförstånd, jag fattar inte om du också tyckte som mig eller kritisera mitt inlägg.
#nomoremissunderstanding.

Permalänk

Antar dem väntar tills den ''normala'' majoriteten av folket vaknat upp haha annars, blir ju dem ledsna om vi nattugglor köpt alla bra deals redan dem stora massorna måste ju tillfredsställas det gör dem bäst någon gång imorgon runt luch-eftermiddag så hinner det bli lite ''hype'' också om dem har tur

Permalänk
Medlem

Fortfarande missnöjd med mig själv att jag inte beställde ett 3DS XL på elgiganten när den var nedsatt till 1290 :- Dom leker med känslorna när dem prissänker varor innan black friday och höjer dom då! :/

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D 3.4 GHz 100MB | Motherboard: Gigabyte X570 AORUS ELITE | RAM: G.skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 | GPU: ASUS TUF RTX 3080TI | CPU Cooler: be quiet! Pure Rock | M2: Intel 660p 1TB| HDD: Seagate Desktop SSHD 2TB 7200rpm 64MB| PC Case: Fractal Design Define R6 USB-C Vit TG | PSU: Corsair RM750x 750W v2 | OS: Windows 11 Pro |

Permalänk
Visa signatur

[Cooler Master HAF XB EVO] [Supernova G2 850W] [Corsair 16gb DDR4 3200mhz] [Ryzen 7 1800X] [Noctua NH-D15-SE-AM4 ] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming][Samsung 850 250Gb][SSD 750 Gb]

Permalänk
Hedersmedlem

Produkt: Samsung SG-900 LEVELBOX Mini BT-högtalare
Länk: https://www.telia.se/privat/telefoni/produkter-tillbehor/prod...
Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2792109
Pris: 295kr

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av harmonica22:

Antar dem väntar tills den ''normala'' majoriteten av folket vaknat upp haha annars, blir ju dem ledsna om vi nattugglor köpt alla bra deals redan dem stora massorna måste ju tillfredsställas det gör dem bäst någon gång imorgon runt luch-eftermiddag så hinner det bli lite ''hype'' också om dem har tur

Ja, hur skulle det se ut om de lade ut rejäla klipp vid midnatt, eller kanske till och med strax före!

Visa signatur

Asrock Z490M-ITX/ac | i5 10600 | RTX 2060 FE | 16GB DDR4-3200 | Corsair SF450 | A-DATA SP900 128GB | Samsung 970 EVO 500GB | Noctua NH-L9i | Kolink Rocket

Permalänk
Inaktiv

@harmonica22:

Man kan tycka att dem borde släppa erbjudanden på natten, det ska löna sig att vara en basement dweller.

Permalänk
Medlem

Såldes för 1990:- hos Cdon hela helgen, gick slut för någon dag sen.

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Svts julkalender börjar om 3 dagar? Shiit, känns inte som jul asså

Permalänk

@underwatch:

Okej tack för info :).
Är fortfarande under ord pris dock ..
Mvh

Visa signatur

[Cooler Master HAF XB EVO] [Supernova G2 850W] [Corsair 16gb DDR4 3200mhz] [Ryzen 7 1800X] [Noctua NH-D15-SE-AM4 ] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming][Samsung 850 250Gb][SSD 750 Gb]

Permalänk
Medlem

När man skulle ut o surfa men Telia har klippt ADSL internetlinan helt och hållet.. Startat om router 5 gånger och väntat 15 minuter, men fortfarande same shit.

Segt. Hoppas på en fin Samsung ssd

Permalänk
Skrivet av magkliarn:

Ja, hur skulle det se ut om de lade ut rejäla klipp vid midnatt, eller kanske till och med strax före!

Trodde samma regler gällde som för black friday med allt tjuvstartande hade varit nice nu.

Skrivet av Dead poet society:

@harmonica22:

Man kan tycka att dem borde släppa erbjudanden på natten, det ska löna sig att vara en basement dweller.

Precis känns som dem ser ner på oss!

Permalänk
Medlem

Någon som har hittat någon STOR musmatta eller nätagg till schysst pris? Tittat runt lite men hittar inget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zorre1:

Någon som har hittat någon STOR musmatta eller nätagg till schysst pris? Tittat runt lite men hittar inget.

Hej, jag är en riktig musmattefantast och äger ca 20 gamingmattor av alla sorter. Min absoluta favoritmatta finns här i stor storlek för 49 spänn. Bräcker allt vad steelseries, razer och zowie heter när det kommer till musmattor.

https://www.kjell.com/se/sortiment/dator-natverk/datortillbeh...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitz91:

Fortfarande missnöjd med mig själv att jag inte beställde ett 3DS XL på elgiganten när den var nedsatt till 1290 :- Dom leker med känslorna när dem prissänker varor innan black friday och höjer dom då! :/

Ja eller hur? Skulle beställa en direkt efter arbetet så vart erbjudandet (eller felet?) ändrat igen.
Känns surt att kanske betala 1900kr istället. Riktigt lack!

Edit: erbjudandet kändes dock för bra för att vara sant. Skickade ett mejl och frågade om det var planerat eller ett misstag. Återkommer med svar i tråden!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

@zorre1:

http://www.maxgaming.se/musmattor/mionix/alioth-xxl
299:-

Jag har inte testat den. Vet också att någon butik hade hyperx-xxl billigare(men tror den sålt slut)

Jag kan personligen rekommendera denna:

https://www.kjell.com/se/sortiment/dator-natverk/moss-pekdon/...
för 199:-

Permalänk

Snubblade över teknikdelar.se, https://www.teknikdelar.se/cyber-monday
Verkar sälja mest reservdelar/originaltillbehör till telefoner men har en del annat småpill också.

10% rabatt vid köp över 300 kr, kod: AftonSale
Fri frakt, kod: black

Visa signatur

Asrock Z490M-ITX/ac | i5 10600 | RTX 2060 FE | 16GB DDR4-3200 | Corsair SF450 | A-DATA SP900 128GB | Samsung 970 EVO 500GB | Noctua NH-L9i | Kolink Rocket

Permalänk
Inaktiv

Konstigt att netonet inte har cyber monday ännu, det är ju samma ägare som siba.

Permalänk

Nä hörni, har inget roligare än så här hänt på en timme känns det inte så troligt att det kommer hända mer i natt. Nu blir det sängen.

(gode gud låt mig inte ångra det här imorgon när jag vaknar)

Visa signatur

Asrock Z490M-ITX/ac | i5 10600 | RTX 2060 FE | 16GB DDR4-3200 | Corsair SF450 | A-DATA SP900 128GB | Samsung 970 EVO 500GB | Noctua NH-L9i | Kolink Rocket

Permalänk
Medlem

@Arelion: Vet du någon som är lång på bredden? Vill kunna ha den under tangetnbordet också

Permalänk

Är kjells mattor verkligen bra? Hela affären känns inte som bra kvalitet direkt men finns undantag har bara svårt att tänka att dem är bättre än gaming mattor, glider dem bättre funkar inte musen ''bättre' med gaming mattorna? Funderar själv på en sån stor matta bara tanken på att han en sån stor och inte behöva tänka på kanter med en vanlig känns underbart.

Tror ärligt att i torsdags natt hade man personal som satt uppe och la ut priserna skötte allt så det gick rätt till idag är det söndag natt, ser bara inte att personalen sitter uppe nu för att fixa cyber monday. Snarare under morgonen när dem börjar arbeta det kan komma ut något bra erbjudande om så är fallet. Det är så tätt inpå black friday också nää ser inte den bilden lönsammare för företagen att i detta läge först imorgon ta upp det.

Permalänk
Medlem

Hittar inget trevligt heller, däremot släppte de precis Oneplus 3T till försäljning för EU för 5 minuter sedan om någon är intresserad. Fri frakt till min förvåning!

Permalänk

Fortf lack att jag missade GTX 1070 för 3700:- på komplett

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperFlugan:

Fortf lack att jag missade GTX 1070 för 3700:- på komplett

Samma här 😢😢