Permalänk
Medlem

Mustaschkampen

Vad tusan gubbar, ingenting om mustaschkampen på Swec?

Mustaschkampen är männens motsvarighet till Rosa Bandet-kampanjen. Här har vi hela November månad fri till att odla mustasch (och skägg för dom som vill). Detta för att uppmärksamma Sveriges vanligaste cancerform; prostatacancer.

Kom igen nu män, låt mustaschen flöda och in å köp merc här för att stödja kampanjen ekonomiskt. För dom som vill skänka pengar "oavkortat", kika här.

Motivation och tips:

Permalänk
Medlem

Hette det inte no shave november förut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Hette det inte no shave november förut?

Tror ts är någon porrmushe hipster som försöker bryta trenden för movember.

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

Tror ts är någon porrmushe hipster som försöker bryta trenden för movember.

Kanske men det är fortfarande en fin sak i sig.

Men jag kommer hålla mig till no shave november.

Förra året så gjorde jag No shave november, Don't shave December och Man-uari.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Hette det inte no shave november förut?

Det är väl amerikanernas version?

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

Tror ts är någon porrmushe hipster som försöker bryta trenden för movember.

På vilket sätt försöker jag bryta trenden för movember?

Permalänk
Avstängd

Kan inte se hur mustasch ska hjälpa motverka cancer och köpa produkter där några få % går fram i pengar och även om vinterpäls är trevligt som i dag när jag åkte pulka med treåringen så är det väll bättre att ge pengarna i rakast möjliga led istället för att göra det till till ett jippo där folk tjänar pengar på andras godhet igenom att sälja prylar där en liten del kommer fram

såg nån jag irriterade mig på köp det här för 249kr så går 25kr fram skänker man en hundring så är det 4 x så bra och när det är för en godsak kan ju en sån sak vara värd att tänka på med

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Permalänk
Medlem

Dax att odla moppemush!

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_vasagos:

Kan inte se hur mustasch ska hjälpa motverka cancer och köpa produkter där några få % går fram i pengar och även om vinterpäls är trevligt som i dag när jag åkte pulka med treåringen så är det väll bättre att ge pengarna i rakast möjliga led istället för att göra det till till ett jippo där folk tjänar pengar på andras godhet igenom att sälja prylar där en liten del kommer fram

såg nån jag irriterade mig på köp det här för 249kr så går 25kr fram skänker man en hundring så är det 4 x så bra och när det är för en godsak kan ju en sån sak vara värd att tänka på med

Här, pumpa på