EVGA erbjuder gratis PowerLink

Permalänk
Medlem

EVGA erbjuder gratis PowerLink

Vill bara tipsa att EVGA erbjuder en gratis PowerLink adapter vid köp ur 10-serien. Dock kostar frakten.
http://eu.evga.com/articles/01058/evga-powerlink-promotion/

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

var sugen!
men 18euro i frakt, och den enda skillnaden att kablarna är på kortsidan av kortet istället för långsidan känns inte riktigt värt, framförallt som lådan ser ut som fan innuti i övrigt! är ju för böfvelen 18cheeseburgare vi pratar om.

värt för någon annan dock, fint tipsat!

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bellerefon:

var sugen!
men 18euro i frakt, och den enda skillnaden att kablarna är på kortsidan av kortet istället för långsidan känns inte riktigt värt, framförallt som lådan ser ut som fan innuti i övrigt! är ju för böfvelen 18cheeseburgare vi pratar om.

värt för någon annan dock, fint tipsat!

Haha, älskar att du räknar i cheeseburgare!
Är också sugen men tycker precis som du att 18 cheeseburgare är lite mycket för frakten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bellerefon:

var sugen!
men 18euro i frakt, och den enda skillnaden att kablarna är på kortsidan av kortet istället för långsidan känns inte riktigt värt, framförallt som lådan ser ut som fan innuti i övrigt! är ju för böfvelen 18cheeseburgare vi pratar om.

värt för någon annan dock, fint tipsat!

Gamla goda tiden när man kunde få en cheesburgare för 10 kr. Här kostar dem för fasen 13kr, inte lätt att leva på sin månadspeng längre

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

~Du lever ända tills du dör~

Stationära: 1TB HDD + SSD 120gb/ Aerocool strike x advanced / Hyper 212 Evo /24gb ddr3@1600mhz / Evga 600w / Intel core i5 4690k@stock Evga gtx 970 /asus z97a
Laptop: Dell xps 13 9370 fhd/i5/8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av eribo01:

Gamla goda tiden när man kunde få en cheesburgare för 10 kr. Här kostar dem för fasen 13kr, inte lätt att leva på sin månadspeng längre

Skickades från m.sweclockers.com

Oftopic:
hmm, sjukt nog så är det olika på olika mcdonalds här, vissa tar tio, andra tar som du säger 13.
Finns ju liten anledning att ta vanliga för 13 när supercheese kostar 15:-
(be att slippa gurkan och få Tastydressing på är favoriten)

---
Ontopic. typ:
I övrigt jävligt nöjd med mitt 1070FTW, och även fast jag själv inte kommer använda Powerlinken, så kanske någon annan med kort från annan tillverkare är sugen, eller annan serie? Isåfall går det ju att lösa.
Om det önskas, mot självkostnad, (jag reggar, tar hem skiten, och postar till ev intressent)

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bellerefon:

Oftopic:
hmm, sjukt nog så är det olika på olika mcdonalds här, vissa tar tio, andra tar som du säger 13.
Finns ju liten anledning att ta vanliga för 13 när supercheese kostar 15:-
(be att slippa gurkan och få Tastydressing på är favoriten)

---
Ontopic. typ:
I övrigt jävligt nöjd med mitt 1070FTW, och även fast jag själv inte kommer använda Powerlinken, så kanske någon annan med kort från annan tillverkare är sugen, eller annan serie? Isåfall går det ju att lösa.
Om det önskas, mot självkostnad, (jag reggar, tar hem skiten, och postar till ev intressent)

undrar jag om de funkar till 280x.. Borde ju teknikst sett göra de..

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem

Fick mailet och tänkte direkt "yey free shit!" men 18 euro? Helvete! Hade jag haft fönster och/eller om man kunde välja färg på dem, men nu? Nah dawg.

Permalänk
Medlem

Mitt intressevdog direkt när såg fraktkostnaden och folk på forumet tackar EVGA för det är gratis. Inget är gratis och kostnaden ligger i frakt priset.
Sen kostar det 30$ för en sån pryl är galet hög.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|